Ne rrjet

Hipotezat / E ngecur pranë Titanikut, apo pak centimetra larg sipërfaqes… Ç’mund të ketë ndodhur me nëndetësen e zhdukur?

Rënie psikologjike, pengesa që lidhen me mjetin, dëmtimi i dyerve: të gjitha variantet që mund ta bëjnë “Titan”-in të duket si një anije kozmike e humbur në hapësirë

Gazeta Si - Skenarët për atë që mund të ketë ndodhur me "Titanin", nëndetësen e zhdukur prej dy ditësh, bëhen gjithnjë e më pak të rëndësishëm me kalimin e kohës, me vetëm pak orë të mbetura “jetë”. Tani do të ishte e rëndësishme të përpiqeshim të kuptonim se çfarë mund të ndodhë në këto orë të fundit.

Zhurmat e rregullta të dëgjuara të martën, janë një shenjë e dobët shprese. Por lista e opsioneve të mbetura nuk i lë shumë vend imagjinatës.

Deri më tani, analizat janë fokusuar në listën e procedurave të sigurisë që duhet të kishte ndjekur ekuipazhi, por mbi të gjitha, ekipi i kompanisë përpara nisjes.

Për shembull, do të ishte thelbësore të dihej nëse bateritë e mjetit detar ishin të reja apo të përdorura shumë për shkak se efikasiteti ka tendencë të bjerë - si me çdo pajisje elektronike dhe siç jemi mësuar të përjetojmë me telefonat tanë inteligjentë.

Por, këto mund të jenë shpjegime teknike për t'u peshuar më vonë, sepse tani nuk ndihmojnë. Nuk ka mundësi për të ndërruar bateritë.

Këto janë vetëm variantet e vërteta që mund të bëjnë ndryshimin: ato njerëzore.

1. Humbja e kontrollit psikologjik

Para së gjithash është forca psikologjike e njerëzve në bord. Në pak metra ngushtësi, 5 persona qoftë edhe shumë të përgatitur mendërisht, mund të kishin humbur kontrollin.

Një zhytës i vogël i këtij lloji - nëse bllokohet në një thellësi prej 3,800 metrash në brigjet e Newfoundland - mund të krahasohet me një anije të vogël kozmike që ka humbur kontaktin me Tokën (madje brenda zonës së komandës Space Shuttle ka disa metra katrorë nëse mungesa e gravitetit tenton të shumëzojë hapësirat me 6, sepse çdo mur ose tavan bëhet i përdorshëm).

Siç thotë shpesh ish-astronauti Maurizio Cheli, trajnimi i "astronautëve" është një nga më "të mërzitshmit" në botë. Por ka një arsye për këtë: Të njëjtat gjëra përsëriten mijëra herë në mënyrë që koka t'i bëjë ato automatikisht në situata stresuese.

Është pak a shumë si ajo që ndodh mbi zonën e vdekjes në male, kur arrin një lartësi prej 8000 metrash.

Stërvitja është gjithçka. Koka ju thotë të bëni gjërat e gabuara. Racionaliteti befas bëhet një këshilltar i keq.

Disa alpinistë madje shkruajnë gjëra për të bërë në krahun e tyre dhe stërvitin veten për t'i bërë ato duke i lexuar.

Humbja e kontaktit është gjithmonë një moment dramatik, sepse heshtja e radios krijon një ndjenjë braktisjeje.

Ndjenja është të jesh i shpërndarë, i vetëm. Këtu nuk kemi të bëjmë me një ekuipazh të trajnuar prej vitesh nga NASA apo Marina Detare.

E vërteta është se në një pikë të caktuar, më shumë se tek teknologjia, duhet të ktheheni tek mbështetja në mendjen e secilit, të paktën për të mbijetuar sa më gjatë që të jetë e mundur. Dhe sulmet e panikut janë si një virus në një mjedis të mbyllur.

2. Hipoteza se nëndetësja është e “ngecur”

Një faktor tjetër njerëzor: mungesa e menaxhimit të mjetit ose e rrymave, mund ta kishte shtyrë pilotin t'i afrohej shumë rrënojave të Titanikut, duke bllokuar mini-nëndetësen pikërisht në relike.

Në 3800 metra nuk ka mundësi të “dalësh” për të rregulluar gjërat me dorë. Dhe askush nuk mund të mendojë të organizojë një mision në një kohë kaq të shkurtër.

Është si të jesh i humbur në hapësirën e lidhur me një rrënojë. Më keq sesa humbja në Antarktidë siç i ndodhi komandantit Shackleton dhe ekuipazhit të tij gjatë Luftës së Parë Botërore.

Mund të zbritet nga një anije e bllokuar në akull, siç ishte rasti me Endurance të rizbuluar pas më shumë se një shekulli një vit më parë, por nga një nëndetëse jo.

3. Hipoteza se është shumë afër shpëtimit

Sado ironike duket, ka edhe një opsion të tretë: nëndetësja “Titan”, duke u zhbllokuar, arrin të ngjitet në sipërfaqen e ujit: por mund të mos ketë më sisteme të dobishme komunikimi për të transmetuar pozicionin e saj.

Ekuipazhi - i cili nuk mund ta hapë kapakun e sigurisë nga brenda - mund, në mënyrë paradoksale, të mbetet i mbyllur disa centimetra nga ajri i hapur.


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë