Trend

Hetimi: Algoritmi i TikTok po promovon përmbajtje seksuale, drogë dhe alkool tek fëmijët e moshës 13 vjeç

TikTok është një nga platformat më të përdorura në të gjithë botën dhe si i tillë, përdoruesit janë të cdo moshe, edhe fëmijë të vegjël.

Wall Street Journal, gjatë një hetimi ka zbuluar se algoritmi që TikTok përdor për të vendosur se çfarë video do të shohin përdoruesit është promovimi i përmbajtjes seksuale, drogës dhe alkoolit tek fëmijët e moshës 13 vjeç.

Si pjesë e hetimit, një përdorues '13-vjeçar kërkoi video dhe shikoi një pjesë të vogël të videove jo të përshtatshme, përfshirë dy që shisnin pornografi në aplikacionin e mediave sociale në Kinë.

Më pas, të njëjtit përdorues adoleshent iu shfaq një seri videosh të papërshtatshme.

Përmbajtja e shfaqur në faqen për ju është vendosur në bazë të kërkimeve të mëparshme, si dhe llojet e përmbajtjes të shikuara më shpesh ose që një përdorues kalon më shumë kohë duke shikuar.

Sa më shumë që përdoruesi u ndal në përmbajtjen seksuale, aq më shumë përmbajtje seksuale u shfaqën në faqen e tij, pavarësisht se mosha e tij ishte e vendosur në profiling e tij.

Kur WSJ kontaktoi me TikTok, zëdhënësi i tij tha se ata aktualisht nuk bëjnë dallim midis videove “të shërbyera” për llogaritë e të rriturve dhe fëmijëve, por po punojnë në një mjet të ri filtri për llogaritë më të reja.

Nuk ishte një 13-vjeçar i vërtetë i përfshirë në hetim, përkundrazi një seri botësh u krijuan për të kuptuar më mirë atë që TikTok u tregon shikuesve të rinj.

Të gjitha llogaritë e automatizuara ishin të vendosura midis moshës 13 dhe 15 vjeç për të përcaktuar nëse shikuesit më të rinj trajtohen ndryshe nga përdoruesit më të vjetër të TikTok.

Përmes kurimit të vazhdueshëm nga algoritmi i mundësuar nga AI (Artificial intelligence), ata zbuluan se sa më shumë kalonte koha, aq më shumë shfaqeshin përmbajtje më të papërshtatshme.

Në një prej llogarive, që supozohet se i përkiste një 13-vjeçari, u shfaqën 569 video në lidhje me përdorimin e drogës duke përfshirë referenca për varësinë nga kokaina si dhe video promovuese për shitjet në internet të produkteve të drogës.

Në llogaritë e WSJ u shfaqën gjithashtu mbi 100 video që promovonin faqe pornografie dhe dyqane seksi nga llogaritë e etiketuara vetëm për të rritur.

Madje kishte video që nxisnin çrregullimet e të ngrënit, promovonin konsumin e alkoolit dhe përmbajtje të tjera të orientuara nga të rriturit.

Gazetarët e WSJ i dërguan TikTok gati 1000 video që tregonin drogë, pornografi dhe përmbajtje të tjera të lidhura me të rriturit që ishin shfaqur në llogaritë e tyre të botëve 13 deri në 15 vjeç.

Nga ato video, 255 u hoqën menjëherë pasi u dërguan në platformën kineze, duke përfshirë një video që tregon të rriturit që hyjnë në marrëdhënie me njerëz që e quajnë veten "të vegjël".

Një nga personat që poston video me përmbajtje të papërshtatshme thotë se nuk ka asnjë faj.

"Unë e kam në biografinë time që është 18+, por nuk kam asnjë mënyrë të vërtetë për ta kontrolluar se kush i sheh videot e mia," tha ajo për Ëall Street Journal në një mesazh, duke shtuar se nuk pajtohet që përmbajtja e saj t'i shfaqet dikujt kaq të ri.

Një zëdhënës i TikTok i tha Journal se firma hoqi disa nga videot e raportuara dhe kufizoi shpërndarjen e të tjerëve për të ndaluar rekomandimin e tyre tek përdoruesit e tjerë të rinj në të ardhmen, por nuk është e qartë se sa.

Sipas kushteve të shërbimit të TikTok, përdoruesit duhet të jenë të paktën 13 vjeç dhe nëse janë nën 18 vjeç ata kanë nevojë për lejen e prindërve, me prindërit në gjendje të menaxhojnë kohën e kaluar në telefon dhe cilësimet e privatësisë për fëmijët e tyre brenda aplikacionit.

"Mbrojtja e të miturve është me rëndësi jetike dhe TikTok ka ndërmarrë hapat e parë të industrisë për të promovuar një përvojë të sigurt dhe të përshtatshme për adoleshentët," tha zëdhënësi i TikTok.

Në hetim u përdorën gjithsej 31 llogari 'bot', secila me datën e lindjes dhe adresën IP, pa asnjë informacion tjetër të zbuluar për TikTok përveç asaj që u nda duke parë video të ndryshme për sasi të ndryshme kohe.

31 llogarive shumë shpejt ju ndanë preferencat, pasi algoritmi selektiv i përshtati faqen në bazë të interesave “të shikuara” më parë.

Në një shembull, një llogari që shikoi video me filma japonezë, shumë shpejt cdo video e sugjeruar përfshinte filma japonezë, përkatësisht 150 video dha 146 animacione japoneze, përfshirë shumë me një temë seksuale.

TikTok i tha WSJ se sjellja e botëve në asnjë mënyrë nuk përfaqëson sjelljen dhe përvojën e shikimit të një personi të vërtetë.

Kjo nuk i ndryshon videot me temë për të rriturit që u shfaqen fëmijëve, me 40 përqind të një pjese të 200 videove që vijnë nga llogaritë e etiketuara vetëm për të rritur.

Me rreth 100 milionë përdorues vetëm në SHBA, TikTok është i përqendruar vetëm në videot më të popullarizuara, duke lënë pa kontrolluar video që kanë pak shikime.

Kompania po nxjerr ngadalë një sërë karakteristikash të sigurisë, duke përfshirë faktin se 16 dhe 17 vjeçarët mund të zgjedhin vetë se kush mund t'i shikojë postimet e tyre.

TikTok tha se politikat mbi përmbajtjen evoluojnë në përgjigje të standardeve të industrisë, si dhe ndryshimin e sjelljes së përdoruesit.

"Ndërsa aktiviteti dhe përvoja që rezulton nga këto bots në asnjë mënyrë nuk përfaqëson sjelljen dhe përvojën e shikimit të një personi të vërtetë, ne vazhdimisht punojmë për të përmirësuar sistemet tona dhe ne po rishikojmë se si të ndihmojmë në parandalimin e videove me përmbajtje të papërshtatshme”, tha një zëdhënës i TikTok.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë