Trend

Fansat e Johnny Depp e mbështetën aktorin duke blerë parfumin e Dior

Gjatë gjithë gjyqit për shpifje të Johnny Depp kundër ish-bashkëshortes së tij Amber Heard, marka franceze Christian Dior ruajti lidhjet e saj kontraktuale me aktorin. Tani, fansat e Depp po blejnë parfumin Dior ku ai është imazh.

Depp ka qenë fytyra e Dior's Sauvage që nga viti 2015. Gjatë gjyqit shumë javor, fotot dhe videot e Depp ishin në faqen e internetit të Dior dhe llogaritë e mediave sociale. Në faqen e Dior në YouTube, një klip promovues 43 sekonda i Sauvage që tregon Depp duke luajtur me kitarë në një shkretëtirë, është parë më shumë se 91 milionë herë në tetë muaj.

Edhe pse Dior nuk ka dhënë shifra shitjesh, sipas renditjes së shitjeve në internet, aroma e Sauvage është aktualisht parfumi më i shitur për meshkuj në Sephora.com dhe Ulta.com, dy nga shitësit më të mëdhenj të artikujve të bukurisë në internet. Është gjithashtu parfumi i katërt më i shitur për meshkuj në Amazon.com, sipas renditjes në internet.

Juria e Virxhinias vendosi në favor të Depp të mërkurën e kaluar duke i dhënë atij 10.4 milionë dollarë dëmshpërblim.

Gjatë gjithë gjyqit të ndjekur gjerësisht, fansat e mediave sociale e mbështetën Depp. Mbrojtja në internet nganjëherë shtrihej në aromën e Dior: videot e TikTok me hashtag #diorsauvage janë parë afro 350 milionë herë.

Reklamat e parfumit në Sephora dhe Ulta shpesh citonin Depp me emër dhe thanë se blerja e produktit ishte një metodë për të treguar mbështetje për aktorin e "Pirates of the Caribbean".

Mbështetësit e Depp thanë se e shihnin blerjen e parfumit si një mënyrë për të thënë se ishin në anën e aktorit.

Një zëdhënës i Depp vlerësoi Dior dhe fansat e tij që i qëndruan pranë gjatë gjyqit.

“Ai e di që Dior, në veçanti, nuk e ka ndaluar në asnjë moment mbështetjen për të dhe ai do të jetë gjithmonë mirënjohës ndaj tyre dhe të gjithë atyre që e kanë mbështetur atë përmes blerjeve”, tha zëdhënësi.

Për disa mbështetës të Depp-it, vendimi i Dior-it për të mos larguar Depp si imazhi i parfumit ishte i duhuri dhe i ka dhënë shumë pikë markës franceze.

"Ata morën një vendim vërtet të vështirë për t'i qëndruar pranë kur asnjë kompani tjetër nuk do ta bënte", tha Ahmad Fatfat, ekspert komunikimi. Ai shtoi se ky vendim ishte me rrezik pasi do të ndikohej sido të shkonte gjyqi. Rreziku ishte se nuk dihej nëse do të kishte ndikim negativ apo pozitiv.

“Dior ose do dilte i fituar ose totalisht i humbur. Nuk kishte një të mesme”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë