Treg

E ardhmja e makinave elektrike!

Kur bëhet fjalë për përmirësimin e makinave elektrike, të gjithë flasim për bateritë.
Po sa i rëndësishëm është në fakt motori, i cili drejton në të vërtetë makinën. Motori është shumë i rëndësishëm kur bëhet fjalë për makinat tradicionale, por në botën elektrike merr pak vëmendje.

Por sipas Dave Oude, kreut të një ndërmarrje të përbashkët midis qeverisë së Mbretërisë së Bashkuar dhe industrisë së automobilave, kjo mund të jetë gati të ndryshojë. Ai thotë se përmirësimet në teknologjinë motorike pritet të kenë një efekt të thellë në performancën e automjeteve elektrike në vitet e ardhshme.

"Elektrifikimi bazohet në tre shtylla kryesore: bateri, motor elektrik dhe esistemi i menaxhimit të energjisë", thotë ai. "Ai Nuk ka të bëjë me bateritë. Ata marrin shumë vemendje, por motorët janë tejet të rëndësishëm." Dhe me teknologjitë e reja, të cilat pritet ta lejojnë makinën të rrotullohet në vend, motorët elektrikë mund të kapin më shumë vëmendjen.

Shumica e motorëve të makinave elektrike ndjekin të njëjtat parime themelore, duke bashkëvepruar me një magnet të fuqishëm për të krijuar rotacion.

"Fuqia e një motori është e barazvlefshme me shpejtësinë e saj”, thotë Ian Foley, menaxheri i kompanisë britanik Motor Equipmake. Kompania tani është duke përdorur një sërë teknologjisë për të përmirësuar ftohjen dhe gjithashtu të ulë kostot.

"Ekzistojnë shumë përfitime kryesore që do të marrim nga prodhimi i aditivëve", thotë Foley.

Makinat elektrike mund të jenë më të lira se homologët e tyre të naftës deri në vitin 2025 nëse kostoja e baterive të litiumit vazhdon të bjerë.
Sipas një raporti të Bloomberg Neë Energy Finance, disa modele do të kushtojnë po njësoj me motorët me djegie deri në vitin 2024, dhe do të jenë më të lira vitin e ardhshëm.

Që kjo të ndodhë, çmimet e paketës së baterisë duhet të bien ndërkohë që kërkesa për metalet vazhdon të rritet, tha studiuesi me bazë në Londër të enjten. Zhurmat për nxjerrjen e automjeteve elektrike janë rritur fort, ndërsa vendet dhe kompanitë garojnë për pastrimin e smogut në qytetet e tyre dhe godasin qëllimet ambicioze të klimës të vendosura nga “Marrëveshja e Parisit”.

Ligjvënësit në Mbretërinë e Bashkuar filluan një hetim tregu në shtator, duke hetuar infrastrukturën e nevojshme dhe duke u përpjekur të përcaktojnë nëse 2040 do të jetë afati i fundit për t’i dhënë fund shitjes së makinave me benzinë dhe naftë. Me stimuj, Mbretëria e Bashkuar mund të ulë deficitin tregtar të automjeteve me 5 miliardë dollarë (7 miliardë dollarë), njoftoi Aleanca e Gjelbër.

Fondi Botëror për Natyrën tha se heqja graduale e automjeteve me naftë dhe benzinë më parë mund të shtonte 14,000 vende pune shtesë në industri. Në raporte të veçanta këtë javë, të dy grupet i kërkuan Britanisë të sjellë përpara ndalimin e makinave me naftë deri në vitin 2030.



Kina, ndotësi më i madh në botë, po kërkon të udhëheqë botën në miratimin e automjeteve elektrike me qeverinë duke zbatuar kuotat e prodhimit që synojnë rritjen e shitjeve.

Themeluesi i miliarderëve të kompanisë Zhejiang Geely Holding Group, Li Shufu, bleu një aksion prej 7.3 miliardë euro ($ 9 miliardë) në Daimler AG muajin e kaluar.
Rritja e pritshme në prodhimin masiv të magazinimit të litiumit duhet të ndihmojë në uljen e çmimeve të baterive deri në 70 dollarë në kilovat orë deri në vitin 2030, tha BNEF.
Paketat e baterive mesatarisht arritën rreth 208 dollarë në kilovat orë në 2017, duke shtrydhur kufijtë e fitimit dhe duke përfaqësuar rreth dy të pestat e kostos totale të automjetit elektrik.

“Shitjet e makinave elektrike do të vazhdojnë të rriten në vitet e ardhshme, por çmimet e baterive ende duhet të bien më tej për miratimin e tregut të vërtetë në masë”, tha Colin McKerracher, analist i transportit në BNEF.
“Nëse kostot e materialeve të baterisë vazhdojnë të rriten ndjeshëm kjo mund të shtyjë mbrapa pikën e mbikalimit”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë