Art dhe Kulture

Alessandra Ferri: Vallëzimi është art delikat. Duhet të veprojmë tani

Për balerinën është thelbësore që profesionistët të kthehen të studiojnë, të jenë të aftë në funksion të rihapjes së sezoneve teatrale.

Asnjëherë si në këtë moment të mosveprimit të detyruar, bota e vallëzimit nuk ka punuar me çdo mjet të mundshëm për të treguar gjallërinë e saj. Rrjeti rregullon videot që përshkruajnë gjendjen e zakonshme aktuale përmes lëvizjeve pak a shumë ekspresive të vallëzimit. Përveç kësaj, ju mund të “studioni” me yjet më të ndritshëm nga e gjithë bota. Përtej hiperaktivizmit shoqëror, problemi urgjent - për valltarët profesionistë, - do të fillojë përsëri. Për t’u rikthyer, për të lejuar trupin tuaj të rimarrë atë standard të nevojshëm fizik, që është themeli i ndonjë projekti të mundshëm të rimëkëmbjes. Sinjalet e qeverisë në lidhje me këtë problem janë të ngadalta. Shoqatat që flasin drejtpërdrejt me drejtuesit e ministrive janë të përfshira në beteja të shumta - dhe kjo nuk duket se është përparësi. Drejtorët e fondacioneve kanë filluar të hartojnë një dokument të përbashkët që do të rrisë vetëdijen për këtë çështje. Por kohët po zgjasin më shumë dhe shqetësimi po rritet.

Alessandra Ferri e shpjegon mirë, e cila po ndjek në mënyrë aktive çdo hap: “Situata është me të vërtetë e komplikuar, në të gjithë botën, dhe asnjë polemikë nuk ka kuptim. Në Europë dhe Amerikë problemi është i ngjashëm: askush nuk ka një top kristal dhe e di se cili do të jetë zhvillimi i kësaj krize. As nuk besoj se ata që janë përgjegjës për të bërë zgjedhje i bëjnë ata me zemër të lehtë dhe me qëllim në kurriz të ndonjë kategorie. Pra, është shumë e rëndësishme tani të jesh konstruktiv, të kuptosh cilat janë hapat për të ndërmarrë, në një disiplinë, siç është vallëzimi, i cili për shumë mbetet akoma diçka që dihet pak”.

Nga duhet të fillojë atëherë?

Tani do të ishte e dobishme të përqendrohemi në fazën e dytë, e cila është e rëndësishme për të gjithë. Për ne profesionistët është thelbësore që të jemi në gjendje të kthehemi të studiojmë, përndryshe përfundon që kur të hapen sezonet e teatrit, ne nuk do të jemi në formë. Aq sa mund të ketë vlerë pasioni që dallon balerinët, praktikimi i bashkangjitur në karrige apo tavolina nuk është një studim i vërtetë. Është sikur një interpretues i koncertit, në vend që të studionte në një piano të mrekullueshme, po praktikonte në piano për fëmijë: nuk mjafton. Për të qenë të gatshëm të përballemi me provat, kur sezonet të hapen, duhet të rikuperojmë formën. Do të thotë të kesh një hapësirë, sepse vallëzimi është hapësirë ​​përreth nesh, është lëvizje dhe jo statike, duke u përpjekur të bësh gjëra në një shesh një metër nga një metër në kuzhinë; dyshemetë që nuk na dëmtojnë; një mjeshtër që ju shikon dhe ju korrigjon seriozisht. Një stërvitje e vërtetë, siç bën një atlet olimpik, i cili ka një trajnim të ndryshëm nga ai i amatorëve. Dhe ju duhet ta bëni atë tani, jo në tre muaj. Humbja e kohës së çmuar do të thotë të krijosh dëm të mundshëm.

Pikërisht. Atletët tashmë kanë filluar. Thenfarë bllokon më pas rinisjen tuaj?

“Unë besoj se ka probleme të vërteta organizative. Sidoqoftë, flitet për të punuar në institucione që kanë shumë rregulla dhe burokraci, mbrojtje të punëtorëve dhe më shumë. Ne duhet të merremi pikë për pikë: mendoj, megjithatë, që kur do, zgjidhjet vijnë. Dhe ato duhet të gjenden, por shpejt”.

Po rikthimi në skenë?

“Ne duhet të mësojmë të bashkëjetojmë me këtë virus por gjithashtu, ngadalë, të kthehemi për të jetuar. Unë nuk jam dakord me këtë pushtim dixhital të kërcimtarëve që vallëzojnë në shtretër ose në dhomën e ngrënies: më duket një degradim i artit, që është diçka tjetër. Arti shërben për t’u ngritur. Të shkosh në një teatër, po hyn në një tempull ku krijohet një shkëmbim midis shpirtit dhe shpirtit, ekziston një dialog i thellë midis artistit dhe spektatorit. Vetëm duke u argëtuar nga dikush që qëndron këtu dhe argëtohet dhe shkoi shumë mirë në muajt e parë të bllokimit, por nuk mund të bëhet normë. E gjithë kjo është shumë e rrezikshme”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë