Treg

Inflacioni i lartë, një pjesë të fajiet e ka tregtia elektronike

Fajësoni rritjen e e-commerce (tregtisë elektronike) për të paktën një pjesë të inflacionit që po shohim. Ne nuk jetojmë më në një botë “Çmimi është i duhuri” ku çdo artikull i caktuar ka një çmim të vërtetë e të njohur që është gjerësisht i pandryshuar nga dita në ditë ose nga dyqani në dyqan.

 Në vend të kësaj, çmimet janë vazhdimisht të luhatshme dhe të paparashikueshme – gjë që i bën ato shumë më të lehta për t’u ngritur.

Pse ka rëndësi: Çmimet, si numrat e telefonit, janë gjëra që nuk kemi nevojë t’i mbajmë mend – mund t’i kërkojmë në internet nëse duhet t’i dimë. Megjithatë, ndërsa i kushtojmë më pak vëmendje, bëhemi më pak të ndjeshëm ndaj çmimeve, duke u dhënë kompanive më shumë hapësirë ​​për të rritur çmimet.

Si funksionon: Historikisht, ka qenë e vështirë për tregtarët të ndryshojnë çmimet. Ekonomistët flasin për “kostot e menusë” – nëse një restorant dëshiron të rrisë çmimet e tij, ai duhet të ribotojë të gjitha menutë e tij, shpesh me shpenzime të konsiderueshme.

Nëse menyja e restorantit është një kod QR, nga ana tjetër, rritja e çmimeve është thjesht një çështje e ndryshimit të numrave në një faqe të vetme ueb. Kjo është arsyeja pse pikat e tregtisë elektronike në përgjithësi i ndryshojnë çmimet e tyre shumë më shpesh sesa dyqanet fizike.

Dyqanet fizike tani po ndjekin shembullin: Ekranet e bojës elektronike në supermarkete mund të ndryshojnë aq shpesh sa çmimi në Amazon, ndërsa një artikull i vetëm nga një restorant i vetëm mund të ketë një gamë të tërë çmimesh të ndryshme në varësi të vendit dhe mënyrës së porositur.

Po bëhet gjithnjë e më e vështirë të dihet se sa duhet të kushtojë çdo gjë. Çmimet ndonjëherë duken sikur janë produkt i një gjeneruesi të numrave të rastësishëm: Këtu një copë bukë është 29 dollarë dhe atje katalogu i Jasper Johns është 199 dollarë. Nëse keni paguar vlerën nominale për biletën tuaj të koncertit, ju jeni në pakicë.

Përfundimi: Shumica e çmimeve janë dinamike këto ditë. Deri vonë, kjo funksiononte në favor të konsumatorëve, pasi tregtarët konkurronin për të ofruar çmimin më të ulët. Tani, po funksionon kundër nesh, pasi ata përpiqen të ruajnë apo edhe të rrisin marzhet e tyre përballë kostove më të larta.

Publiku amerikan, i trullosur nga udhëtimi i tij më i fundit prej 100 dollarësh në stacionin e karburantit, gjithnjë e më shumë mezi i hap sytë me çmimin e fundit të pamundur për, të themi, një udhëtim 10-minutësh në Uber. Mund të mos jemi në gjendje ta përballojmë, por gjithsesi e paguajmë.

Burimi: Axios.com/ Përshtati: Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë