Libra

Sa viralë janë klasikët e letërsisë në TikTok?

Ashtu si në të gjitha rrjetet sociale, edhe në TikTok ekziston një komunitet ndikues-lexuesish, zakonisht më pak të famshëm se ata që merren me gjëra të tjera, por ende të pranishëm.        

Ky kënd i platformës quhet “#BookTok” dhe mbledh video bibliofile të llojeve të ndryshme.

Por mes kaq shumë këshillave për lexim, sa hapësirë ​​do të kenë gjetur klasikët? Ekziston një mënyrë për ta zbuluar, ndonëse e papërsosur, dhe kjo është të konsideroni hashtagun e marrë nga titulli i romanit si një masë kërkimore dhe të shihni me lehtësi sa shikime kanë fituar videot që raportojnë atë, duke llogaritur që kur aplikacioni u bë i famshëm në mbarë botën, rreth vitit 2018.

Për shembull, libri #Fahrenheit451 nga Ray Bradbury mblodhi 3.6 milionë shikime – dhe jo, ato nuk korrespondojnë me shikuesit, – ndoshta duke kujtuar filmin e Francois Truffaut të vitit 1966. Por në TikTok urdhrat e madhësisë janë befasuese dhe ajo që mund të duket si një rezultat i mirë është në fakt pak. Në fakt, #PrideandPrejudice, krenaria dhe paragjykimi i Jane Austen, e cila gëzon një popullaritet të përjetshëm edhe në mesin e adoleshentëve, qoftë një libër apo një përshtatje televizive, të shikimeve për këtë temë, fiton mbi 540 milionë.

Ai mund Anna Kareninën, Tolstoin dhe Dostojevskin. Nuk është për t’u habitur: periudha e Regjencës midis 1810 dhe 1820, ajo e romaneve të Austen, është më e romantizuara si në TikTok, ashtu edhe në Instagram. Kjo është edhe falë imazhit utopik të dhënë nga seriali i Netflix “Bridgerton”. Madje i kalon kohërat e motrave Brontë, të projektuara tashmë në epokën viktoriane.

Megjithatë, duke vazhduar ngjitjen për të demonstruar rendet e madhësisë dhe tani duke folur jo vetëm për librat, por për universet narrative që kanë lindur prej tyre, #HarryPotter në TikTok arrin gjithsej 90 miliardë shikime. Nëse do të ishin njerëz dhe kjo të ishte një histori fantastiko-shkencore, do të mjaftonin për të populluar një pjesë të mirë të Rrugës së Qumështit. Vetëm për të dhënë një ide, në shtator 2021 TikTok njoftoi se kishte arritur një miliard përdorues aktivë.

Por le të kthehemi te dimensioni më i ngushtë i klasikes. “Konti i Monte Kristo” nga autori francez, Alexandre Dumas, është ndër kryeveprat më magjepsëse të shekullit të nëntëmbëdhjetë, por është gjithashtu e çuditshme se pak në platformë flasin për hakmarrjen e Edmond Dantes të varfër. Në 8.5 milionë shkon #CharlesDickens, të cilat i rikuperon gjithashtu me Oliver Twist (88 milionë midis romaneve, filmave dhe – ndoshta do të ishte më mirë të thuhej mbi të gjitha – muzikalë).

Pavarësisht hashtag-ut “poezi”, poezia, mbledh më shumë se 29 miliardë shikime. Emily Dickinson, megjithatë, poetja e transformuar, sigurisht në mënyrë të pahijshme, në një ikonë rebele dhe progresive të gjeneratës Z krenohet me rreth 170 milionë.

Nuk ka problem, megjithatë, me #Twilight, filmat e tij dhe 12.5 miliardë shikimet e tij – subjekt i parodive të rënda dhe sfidave të çuditshme.

Linjat e famës letrare në TikTok shkojnë ose përmes televizionit dhe transmetimit ose përmes programeve shkollore.

Përjashtimet që konfirmojnë rregullin janë, ndërkohë, 10 milionë për Albert Kamy, i cili pushton me Murtaja, e cila është bërë e kudogjendur në pandemi; për të Huajin; për fotot ikonike që e portretizojnë atë: një video me një përmbledhje të shkrepjeve të vjetra vendos trendin me pak përpjekje. Më pas vjen #Sartre, i cili shkon më mirë me 14 milionë, por padyshim që nuk mund të bëjë asgjë kundër shoqes brilante, Elena Ferrantes.

Sipas shifrave nuk duan Virginia Woolf apo Gabriel García Márquez, por as Homerin. Megjithatë, nëse rrëmoni mes shkrimtarëve gjithnjë e më të kërkuar, do të përfundoni duke mos gjetur shumë. Dhe gjithsesi, po sikur edhe Shekspiri, me më pak se 300 milionë shikime, të mos mundë Harry Potter apo Jane Austen?


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë