Ai ishte një konsulent financiar.Botimin e librit te pare financoi vete, tetë vjet më parë, sepse nuk donte të priste përgjigjet e botuesve, që më pas e kanë promovuar dhe po rilançojnë imazhin e shkrimtarit yll: mbi 400,000 ndjekës në Instagram, firma të pafundme, tapete të kuq, një serial që do të mbërrijë në Netflix dhe një lidhje shumë e fortë me familjen e tij, i cili nga babai i dy fëmijëve u bë i famshëm me një thriller për një fëmijë të zhdukur.
Shkrimtari spanjoll Javier Castillo, tridhjetë e pesë vjeç, me romanin “The Snow Girl”, ka hyrë në listën e të preferuarve të vitit.
Nju Jork, 1998. Parada e Falënderimeve. Kiera, gati tre vjeç, dëshiron një tullumbace për të fluturuar në qiell. Nëna shtatzënë dërgon babë e vajzë për të marrë këtë tullumbace, jo shumë larg saj. Babai e çon fëmijën te një Mary Poppins, e cila i shpërndan, i lë dorën për një moment dhe Kiera zhduket në ajër, duke shkatërruar jetën e tyre, duke përfunduar në mesin e viteve 2000. Hetohet “vajza më e kërkuar në planet” Miren, e cila fillon të kujdeset për Kierën kur ajo është ende në studimet për gazetari dhe arrin të bëhet një gazetare investigative për shkak të artikujve të saj për këtë rast.
Gruaja, e cila e njeh veten tek fëmija sepse edhe ajo ka pësuar një traumë, do të luhet në ekran nga Milena Smit, muza e fundit e Pedro Almodóvar, me një mjedis të zhvendosur në Spanjë.
“Pasioni është gjithçka”, thotë Castillo, shkrimtari i parë spanjoll që u reklamua me një poster gjigant në “Times Square”, teksa na tregon historinë e tij, dashurinë për shkrimin që e shtyu të hiqte dorë nga një rrugë më e sigurt karriere, rëndësia që ai të vazhdojë të jetojë pranë Malagas, në Andaluzi, për të mos prishur zakonet e tij dhe të familjes. Ne nuk do t’ju tregojmë nëse Kiera është gjallë, por mund të parashikojmë që Miren dhe prindërit e fëmijës nuk do të ndalojnë kurrë së kërkuari atë dhe se gjithçka përshtatet në këtë komplot.
Është forca e këtij “fenomeni” të ri të letërsisë: nuk ka truke apo kthesa të pamundshme. Sigurisht që hetimet e Miren nuk kanë mbaruar, nisur nga faqja e fundit e “The Snow Girl”, gjithmonë në krah të fëmijëve të zhdukur, një dramë që njihet gjithandej.
Skenari i serialit në Netflix është zhvendosur në Malaga. Jam i lumtur me këtë homazh për tokën time. Nuk ka rëndësi mjedisi, por historia. Unë dua të shkruaj histori universale me të cilat të gjithë mund të identifikohen. Për “The Snow Girl”, u frymëzova nga frika më e madhe e një prindi. Jam i lumtur që më lexojnë lexues të të gjitha moshave”, përfundon Castillo.
“Jeta nuk mund të planifikohet: shumë qëllime kanë shumë punë pas tyre dhe të tjerët janë vetëm rezultat i rastësisë. E vetmja gjë që ka rëndësi është qëllimi me të cilin i bëni gjërat, pasioni që përshkon ditën tuaj, shkëlqimi që kanë sytë tuaj ndërsa nisni një aventurë”, shkruan Castillo në Instagramin e tij për të mirëpritur vitin 2022.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.




