Në një botë që dikur ishte aq e fiksuar me arkitekturën që ishte “për instagram “, ngritja e TikTok po krijon një ndryshim në mënyrën se si e përjetojmë dhe e ‘konsumojmë’ arkitekturën. Nuk është as një trend i vogël, gati 950 milion video TiKTok përdorin hashtag #architecture, shpesh për të përshkruar ndërtesa në qytete të ndryshme ose një stil specifik arkitektonik me të cilin krijuesi i videos është i njohur. A do të thotë kjo se epoka e “ndërtesës instagrammable” ka mbaruar, dhe a është TikTok mënyra e re për t’u lidhur midis brezave dhe vendndodhjeve për të eksploruar mundësitë e arkitekturës?
Nëse nuk jeni të njohur me aplikacionin TikTok, ajo e ka marrë botën në duar dhe ka transformuar mënyrën se si ne jetojmë dhe njohim pafund gjëra brenda natës. Përdoruesit e tij (njerëz të lindur pas vitit 1996 përjithësisht), zënë më shumë se 60% të shkarkimeve totale të aplikacioneve dhe janë konsumatorët kryesorë të vallëzimeve, sinkronizimeve të buzëve, historive personale dhe informacioneve të tjera që përdoruesit mund të ndajnë me 850 milion shikues në muaj. Ashtu si Instagram ka krijuar karrierën e influencuesve për ata që janë bërë të famshëm përmes aplikacionit, TiKTok ka përjetuar të njëjtën gjë, me dhjetëra adoleshentë që gjenerojnë miliona dollarë të ardhura dhe miratim të produkteve përmes pikëpamjeve dhe ndjekësve të tyre.
Për shkak të popullaritetit të TikTok, arkitektura në Instagram mbase ka përmbyllur misionin e saj. Instagram gjatë viteve të fundit tashmë ishte duke u bërë një botë dixhitale gjithnjë e më e ngopur, ku personat shpejt filluan të preferonin sasinë sesa cilësinë. Në fillim, dukej se aftësia për të ndarë punime dhe ide nga e gjithë bota do të përfitonte dhe frymëzonte në masë, por ndoshta aftësia për të ndarë ide shumë shpesh dhe shumë lehtë, do të thoshte që fuqia dhe qëllimi i tyre u humbën dhe u dobësuan.
Nga ana tjetër, TikTok kërkon një nivel shtesë redaktimi, përsosmërie dhe ndjenjë të ngritur të krijimtarisë që ka kontribuar në suksesin e tij të gjerë.
Në botën e arkitekturës dhe dizajnit, mbase disa preferojnë të mos e konsumojnë atë përmes memeve të arkitekturës, udhëtimeve personale dhe imazhe të projekteve akademike në progres, por megjithëse dikush tjetër ndan vetëm një pjesë të ekspertizës së tyre. Videot e arkitekturës në TikTok paraqesin njerëz që diskutojnë për ‘kodet’ e rëndësishme të ndërtesave, udhëzime për udhëzimet dhe video krijuese që tregojnë histori për disa nga ndërtesat më të famshme në botë. Ka tendencë drejt të qenit më informues dhe i drejtuar drejt një publiku të veçantë dhe më pak në lidhje me paraqitjen grafike dhe cilësinë që mund të fitojë famë dhe pëlqime në Instagram.
Sidomos në epokën në të cilën jetojmë, të mbyllur në shtëpitë tona për shkak të pandemisë globale, duket se nuk kemi asgjë me interes për të ndarë në Instagram. Askush nuk po udhëton dhe pak janë duke shkuar në shkollë ose në punë. TikTok u ka dhënë njerëzve diçka për të bërë, qoftë duke mësuar kërcime koreografike, apo duke krijuar video rreth pasioneve personale të dizajnit arkitektonik. Nuk do të thotë që arkitektura ‘Instagrammable’ ka mbaruar tërësisht, por që me siguri do të rivalizojë konsumin e të njëjtave ide që paraqiten në një mënyrë krejtësisht të ndryshme përmes TikTok.
Herën tjetër kur do të kërkoni informacione mbi arkitekturën ose dëshironi të mësoni historinë e shkurtër të Lloyds Bank në Londër për shembull, shkarkoni TikTok dhe lini natyrën e tij dinamike të udhëheqë me gati një miliard video që presin të zbulohen.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



