Makina

2021 ishte një vit i mirë… për Rolls Royce

Bota mund të ndihet e shqetësuar për ekonominë, por nëse shitjet e makinave ultra luksoze janë ndonjë tregues, super të pasurit po ecin mirë. Rolls-Royce dhe Bentley shënuan shitje rekord në 2021.

Vitin e kaluar, Rolls-Royce dorëzoi 5586 makina në mbarë botën, makinat më të shumta që Rolls-Royce ka shitur ndonjëherë në një vit në historinë e saj 117-vjeçare. Bentley gjithashtu vendosi një rekord, duke shitur 14,659 makina dhe SUV vitin e kaluar. Kjo ishte një rritje prej 31% krahasuar me një vit më parë.

Në shifra të papërpunuara, shifrat kaq të vogla të shitjeve do të ishin një shenjë e dështimit të tmerrshëm për një markë të zakonshme apo edhe për shumicën e markave të makinave luksoze. Por për prodhuesit e automjeteve që ofrojnë produkte si Rolls-Royce Phantom prej 455,000 dollarësh ose Bentley Flying Spur me 200,000 dollarë, ky është një sukses historik.

Por përfitimi i shitjeve nuk është i kufizuar vetëm tek ata që ofrojnë udhëtime të këndshme dhe të sigurta. Lamborghini nuk ka raportuar ende shitjet e saj vjetore për vitin 2021, por në një intervistë në dhjetor, CEO i kompanisë, Stephan Winkelmann tha se shitjet ishin në rrugën e duhur për një vit të keq.

Të dy Bentley dhe Lamborghini janë pjesë e Grupit Volkswagen.

Kishte të dhëna se pandemia nuk do të dëmtonte biznesin për këta prodhues. Lamborghini dhe Rolls-Royce të dy kishin vite rekord në vitin 2019. Pandemia ndërpreu prodhimin për njëfarë kohe në 2020, por sapo fabrikat filluan të funksiononin, prodhuesit e makinave ultra luksoze mbyllën vitin 2020 me shitje të mëdha të tremujorit të katërt. Bentley madje arriti një rekord për vitin e plotë në 2020, pavarësisht një mbylljeje prej shtatë javësh të fabrikës. Ky rekord u tejkalua këtë vit.

Christophe Georges, president dhe CEO i Bentley, ia atribuoi vitin rekord në 2021, pjesërisht, një rigjallërimi të fortë ekonomik dhe normat e ulëta të interesit, faktorë që kanë rritur kërkesën për makina në përgjithësi. Megjithatë, disa variante të modeleve të reja ndihmuan gjithashtu.

Duke pasur parasysh shifrat e vogla të shitjeve, një model i ri, apo edhe versione të reja modelesh, mund të ketë një ndikim të madh në shitjet në tregun ultraluksoz. Shitjet e Rolls-Royce u ndihmuan nga fakti se viti i kaluar ishte viti i parë i plotë i prodhimit për makinën e ridizajnuar Rolls-Royce Ghost. Me një çmim fillestar pak më shumë se 300,000 dollarë, konsiderohet të jetë një alternativë më praktike dhe më e përballueshme për Phantom-in e madh. Rolls-Royce prezantoi gjithashtu një version Black Badge të Ghost, një opsion me ngjyra dhe zbukurime me elementë kromi të nxirë duke përfshirë statujën Spirit of Ecstasy sipër saj.

Ndërkohë, Bentley i besoi shumë suksesit të saj një opsioni të ri hibrid. Njëzet për qind e të gjithë SUV-ve të shitur Bentley Bentayga, modeli më popullor i markës, ishin hibridi i prezantuar vitin e kaluar. Shitjet e Bentayga u rritën me 48% krahasuar me vitin 2020.

Megjithatë, nuk janë vetëm modele të reja. Rolls-Royce, Bentley dhe Lamborghini vunë në dukje rritje të interesit në disa linja modelesh. SUV-të janë veçanërisht të popullarizuar dhe sjellin gjithashtu klientë të rinj, të cilët më pas shqyrtojnë produkte të tjera për t'i shtuar garazheve të tyre.

"Kërkesa është në rritje", tha Winkelmann i Lamborghini. "Dhe veçanërisht, nëpërmjet klientëve të SUV, ne kemi qasjet e para edhe për makinat super sportive".

Të dy Rolls-Royce dhe Lamborghini pretendojnë se kanë porosi për makina që do të nxjerrin në treg këtë vit. Makinat zakonisht ndërtohen sipas porosive specifike të klientëve dhe blerësit shpesh presin javë ose muaj që ato të jenë gati.

Përveç që kishte një vit rekord për shifrat e shitjeve, Rolls-Royce pretendoi gjithashtu një vit rekord për çmimin mesatar. Megjithatë, kjo shifër përfshin një shembull ekstrem. Rolls-Royce Boat Tail, nga të cilat vetëm tre janë duke u prodhuar, thuhet se ka kushtuar rreth 25 milionë dollarë secila.

Georges i Bentley tha se kompania do të vazhdojë të ketë më shumë variante modeli si një version hibrid i Flying Spur.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë