Mode

Vizioni pionier i Armanit

Emporio Armani feston 40-vjetorin këtë vit me një ekspozitë në Milano.

“Si nuk ka ndodhur kurrë më parë, idetë më të mira janë ato intuitive:” Giorgio Armani po mendon për përzgjedhjen e tij në fushatën reklamuese për të brendshmet Emporio Armani në vitin 2008.

“Në ato vite, David dhe Victoria ishin në qendër të vëmendjes”, kujton ai. “Në pasqyrimin e personaliteteve të tyre përkatëse, ata mishëruan momentin: burrin metroseksual dhe gruan joshëse me një pikëpamje të ashpër sipërmarrëse për gjërat. Dhe ata të dy i kushtuan vëmendjen maksimale pamjes së tyre fizike kështu që veshja e tyre me të brendshme dukej si ideja e duhur ... dhe u desh shumë pak përpjekje për t'i bindur të dy".

Armani ose z. Armani siç i referohet industria e modës jozyrtarisht është një njeri që nuk është i panjohur për të pasur idenë e duhur. Përveç perandorisë së tij Giorgio Armani me shumë miliarda, marka e tij Emporio Armani, zuri një vend të mirë në industrinë e modës.

Themeluar në vitin 1981 si një multi-platformë më liberale për të plotësuar linjën e tij kryesore, pasi pa "një boshllëk në treg dhe urinë nga të rinjtë për diçka të re dhe të freskët", ai shënoi me krenari 40 vjetorin e saj këtë vit me një ekspozitë në vendlindjen e tij.

“Doja të tregoja se sa inovative ka qenë marka që nga fillimi i saj”, thotë Armani 87-vjeçar, i cili, si shumë stilistë të brezit të tij veçanërisht i ndjeri Karl Lagerfeld është “shumë antinostalgjik”. Fillimisht, ai thotë se "i rezistoi idesë" së ekspozitës, por gjithnjë i ri në zemër thotë se "ndryshova mendjen kur kaluam nga formati retrospektiv për të adoptuar konceptin e ekspozitës si një përvojë dhe një manifest të gjallë".

Një goditje vizuale në të kaluarën, The Ëay Ëe Are është një homazh i Armani për të jetuar në të tashmen, duke dokumentuar momente kyçe si shfaqjet e saj të para të veshjeve për meshkuj dhe femra në 1985 dhe fushatat ikonike të realizuara nga Mert Alas dhe Marcus Piggott, Peter Lindbergh dhe bashkëpunëtori i gjatë i Armani Aldo Fallai.

“Sinqerisht, ndihet si një arritje”, zbulon Armani në një moment të rrallë vetë-urimi.

Ai thotë se koleksioni që buronte nga dëshira për të biseduar me brezat e rinj u zhvillua në një pjesë thelbësore të stilit të jetës Armani në tërësi: “një që flet një gjuhë metropolitane që ruan ende idenë time të rënduar, thelbësore të elegancës”. Vitet e para të markës, vazhdon ai, "janë ato që më pëlqejnë më shumë, thjesht sepse vazhduam të eksperimentonim për të gjetur gjuhën e duhur të komunikimit, tonin e përsosur të zërit për një koleksion kaq të ri".

Nëse kjo tingëllon si një retorikë e njohur në epokën e tanishme të markave që nxitojnë të "flasin" me Gen Z, në vitin 1981 metodat e Armani ishin pioniere. Një nga asetet më të minuara që i përket Emporio Armani për ekspozitën është revista e madhe dymujore me shkëlqim e markës, e cila u lançua në vitin 1988 dhe ndihmoi në hedhjen e themeleve për industrinë e modës duke adoptuar konceptin e kombinimit të përmbajtjes me tregtinë.

“Sot, është normale që markat e modës si të mëdha ashtu edhe të vogla të prodhojnë përmbajtje të të gjitha llojeve, por në vitin 1988, Revista Emporio Armani ishte diçka e re,” thotë Armani, duke i dhënë meritën motrës së tij, Rosanës që e ndihmoi atë “të krijonte një produkt që ishte shumë më tepër sesa një katalog: një revistë e vërtetë, në të cilën raportet fotografike për koleksionin shoqëroheshin me artikuj kushtuar temave nga më të ndryshmet, të shkruara nga autorë të shquar”.

Për të shënuar përvjetorin e markës, Armani porositi një numër special të botimit për të cilin shfaqeshin ikonat aktuale italiane, duke përfshirë drejtuesit e Ferrari F1 dhe ambasadorët e Armani, Charles Leclerc dhe Carlos Sainz në bisedë; aktori Pierfrancesco Favino se çfarë do të thotë të jesh aktor; dhe redaktori i famshëm i GQ Masafumi Suzuki mbi fuqinë e kostumit krahas fotove të koleksioneve aktuale.

"Unë mendoj se materia e shtypur nuk do të vdesë kurrë, sepse në epokën e kalueshmërisë, ajo qëndron," thotë ai. “Kjo është deklarata që doja të dërgoja me këtë numër të veçantë, të vetëm të revistës. Doja të ofroja një fotografi të këtij momenti që pas njëzet apo dyzet vitesh do të ndihet ende relevante dhe në kohën e duhur”.

Përvjetori nuk mund të kalonte pa i bërë një ode Milanit, qytetit të cilit Armani konsiderohet mbretëror.

“Unë dua që njerëzit të ndihen të mirëpritur në një qytet që ka shprehur gjithmonë modernitetin, energjinë, një këndvështrim optimist drejt së ardhmes, një metropol ndërkombëtar me një shpirt italian, tamam si Emporio dhe billbordi i famshëm "Broletto" në qendër të Milanos që, ashtu si edhe Beckhams, panë Cristiano Ronaldon dhe Rafael Nadalin të veshur me të brendshme.

“Jam shumë krenar për faktin që tabelat e Broletto-s janë bërë pjesë e peizazhit urban të Milanos dhe si e tillë një pikë referimi”, thotë ai.

“Ajo që filloi si një ide e re, adoptimi i gjuhës së guximshme të reklamave tradicionale dhe sjellja e saj në botën e modës është kthyer në një seri surprizash të pafundme që tërheqin dhe argëtojnë këdo që kalon nga ai vend”. Gjatë pandemisë, Armani i cili dhuroi më shumë se 2 milionë euro për spitalet në Milano, Romë, Bergamo, Piacenza dhe Versilia në muajt e parë shkatërrues, përdori reklamat në billboard për të “dërguar mesazhe shprese, mbështetjeje dhe lumturie.

Është një ndjenjë që ai e zbaton për vizionin e tij për Emporio Armani në vitin e tij të 40-të dhe për të ardhmen.

“Ajo përfaqëson një sërë vlerash që nuk janë thjesht estetike edhe pse bazohen në vlerësimin tim për thjeshtësinë dhe elegancën,” thotë ai. “E vetmja mënyrë për të shtyrë kufijtë është të vazhdosh të shikosh botën, evolucionet e shoqërisë dhe të veprosh në mënyrë krijuese. Moda, për mua, është gjithmonë një reflektim, dhe nganjëherë edhe një pritje e momentit”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë