Jete & Stil

Ushqimet e dëmshme që u japim shpesh fëmijëve tanë

Shumë fëmijë fillojnë të hanë ushqime që përmbajnë shumë sheqer në një moshë shumë të vogël. Kjo shkakton buds të një shije të fëmijës për të zvogëluar ndjeshmërinë e tyre, kështu që ushqimi normal nuk duket më tërheqës. Ka edhe ushqime që fëmijët nuk duhet të hanë për shkak të karakteristikave fiziologjike të trupit të tyre.

Më poshtë kemi disa rregulla ushqimore  tek fëmijët që është mirë t’i ndiqni.

Lëngje

Lëngjet janë të popullarizuara në mesin e fëmijëve të moshave të ndryshme. Ata janë të përshtatshëm dhe vijnë në paketa të ndritshme. Por kjo është ajo ku avantazhet e lëngjeve të paketuara mbarojnë. Një gotë me lëng përmban 5-6 lugë sheqer. Sheqeri i tretur menjëherë merr absorbuar në qarkullimin e gjakut që është e keqe për metabolizmin e karbohidrateve.

Akademia Amerikane e Pediatrisë rekomandon që të hahet fruta në vend të lëngjeve të pijshëm. Falë fibrave në fruta, lëngu absorbohet gradualisht. Ju gjithashtu mund të përpiqen për të marrë ata për të pirë lëng të freskët shtrydhur ose një gojëmjaltë.

Kos

Në mënyrë që të zgjidhni një kos të shëndetshëm, ju duhet të lexoni përbërësit. Së pari, mos blini produktet më të rrezikshme të kosit që nuk ruhen në frigorifer, por në rafte të hapura. Së dyti, blini yogurts natyrore në vend të atyre të ëmbla.

Yogurts me fruta përmbajnë shumë sheqer, yndyrë dhe kalori që çon në fëmijët që bëhen mbipeshë dhe rrit rrezikun e tyre për të marrë diabetin.

Drithëra

Flakes, muesli dhe ushqime të tjera të ngjashme duken shumë të shëndetshme në reklama të cilat pretendojnë se ato përmbajnë shumë vitamina dhe minerale. Në fakt, këto ushqime nuk përmbajnë elementë të shëndetshëm. Por ajo që ato përmbajnë është shumë sheqer. Të gjithë elementët e shëndetshëm të misrit, grurit dhe kënaqur largohen gjatë prodhimit dhe mbeten vetëm karbohidratet.

Është shumë e vështirë të ngopësh urinë me këtë ushqim, kështu që vetëm pak orë më vonë, fëmija do të jetë përsëri i uritur. Një zëvendësim i mirë është bollgur. Ju mund të shtoni fruta dhe arra për ta bërë atë më tërheqës për fëmijët.

Mjaltë

Fëmijët para moshës 2 vjeç nuk duhet të hanë mjaltë. Kjo nuk është vetëm për një reaksion alergjik të mundshëm por nganjëherë mjalti përmban baktere që mund të çojnë në një sëmundje infektive serioze të quajtur botulizëm.

Rrushi

Rrushi përmban vitamina dhe minerale që fëmijët kanë nevojë. Por ka një arsye pse fëmijët nuk duhet të lejohen për të ngrënë: ato janë të mëdha dhe të rrëshqitshme dhe një fëmijë mund t’i mbytë. Gjithashtu, rrushi është shumë i vështirë për përpunimin e traktit të tretjes së një fëmije. Bananet janë një zëvendësim i madh për fëmijët më të vegjël se 2 vjeç.

Multivitamina për fëmijët

Vitaminat janë një temë shumë e diskutueshme. Gjë është, prindërit shpesh mbështeten në njohuritë dhe përvojën e tyre në vend që të konsultohen me një ekspert i cili është krejtësisht i gabuar dhe madje mund të jetë i rrezikshëm. Pa marrë parasysh se sa vitamina të padëmshme në duken, ato duhet të përshkruhen vetëm nga mjekët. Fëmijët duhet të marrin vitaminat e tyre të domosdoshëm nga ushqimi, nuk ka nevojë t’i japë atyre ndonjë shtojcë.

Milkshakes

Të ballafaquar me një zgjedhje mes një sode dhe një milkshake, çdo prind me siguri do të zgjedhë milkshake. Por siç del, ato janë po aq të rrezikshme sepse përmbajnë shumë yndyrë dhe sheqer.

Hulumtimi më i fundit thotë se konsumimi e një pije e tillë yndyrore rregullisht mund të çojë në zhvillimin e sëmundjeve kardiovaskulare. Ky produkt është i rrezikshëm edhe për të rriturit, e lëre më fëmijët.

Është e pamundur që fëmijët të mos hanë fare sheqer dhe nuk është e nevojshme. Ajo që është me të vërtetë e rëndësishme është të formësoni qëndrimin e duhur ndaj ushqimeve të ëmbla. Shpjegoni fëmijëve se ëmbëlsirat janë  dëmshme dhe ata nuk mund të zëvendësojnë ushqimin normal. Nëse një person ka zakone të mira dietetike  kur ëhstë fëmijë, ka një probabilitet të lartë se ata do të hanë ushqim të shëndetshëm edhe kur të rriten.

 

Më Shumë