Biznes

Themeluesi 92-vjeçar i Hello Kitty i lë stafetën e biznesit nipit të tij

92-vjeçari, i cili themeloi kompaninë që krijoi Hello Kitty po e lë atë pas 60 vitesh dhe po ia kalon kontrollin nipit të tij.

Shintaro Tsuji do të dalë në pension si shef ekzekutiv i "Sanrio" më 1 korrik. Këtë e ka thënë kompania në një njoftim të premten. Tomokuni Tsuji, 31 vjeç, do të kalojë në këtë detyrë për "të siguruar vazhdimësinë e efiçencës së vendimmarrjes," thuhet në njoftim. Shintaro do të mbetet si kryetar.

Shintaro themeloi "Sanrio" si dyqan dhuratash me emrin "Yamanashi Silk Center" në 1960 dhe e ndryshoi emrin në "Sanrio" në 1973. "Sanrio" ishte një nga kompanitë e para japoneze që shihte potencial në biznesin e licencimit të karakterit dhe Hello Kitty është deri tani më e popullarizuara dhe krijimi më i leverdisshëm.

Që kur  u krijua në 1974 dhe bëri debutimin në një çantë monedhash vinyl një vit më vonë, Hello Kitty është shfaqur në çdo gjë, nga atletet dhe peshqirët letre deri tek shkopinjtë aziatik të ngrënies dhe bërësit e panineve. Sharmi i maces vizatimore ishte e dobishme për përhapjen e "kawaii" kulturës japoneze pop jashtë shtetit. (Rrënja e kaëaii - "kaëaisa" - përkthehet si "prerje" në anglisht.) Sidoqoftë, Sanrio ka hasur telashe në rritjen e biznesit të saj të licencimit vitet e fundit: Raporti i tarifave globale me shitjet  ranë 11% në vitin fiskal 2019 krahasuar me  vitin precedent.

Harmonyland, Sanrio Character Park, Japoni

"Sanrio", ndërkohë, është rritur në fushën e argëtimit me parqe dëfrimi dhe restorante në Japoni, Shtetet e Bashkuara dhe Mbretërinë e Bashkuar.

Tomokuni Tsuji tashmë ka një lidhje të veçantë me Hello Kitty: Ata ndajnë të njëjtën ditëlindje, 1 nëntor. Tomokuni është 14 vjet më i ri.

Tifozët e "Sanrio" tashmë po e krahasojnë CEO-in e ri me personazhin Sanrio Pompompurin, një tërheqës i artë i veshur me beretë.

Në një tweet ka thënë se Tomokuni "ishte imazhi i përsosur për Sanrio".

Megjithë popullaritetin e qëndrueshëm të Hello Kitty, të ardhurat në Sanrio kanë qenë nën presion për vite me radhë. Për vitin që përfundoi mars, fitimet neto ranë 95% nga viti i kaluar në 191 milion jen (1.8 milion dollarë), për shkak të një rënieje të shitjeve të mallrave dhe mbylljes së parqeve të saj tematikë. Shitjet ranë 6.5% dhe parku tematik Sanrio Puroland në Tokio - i njohur gjithashtu si Hello Kitty Land - mbetet i mbyllur pas mbylljes në shkurt për shkak të pandemisë koronavirus. Parku është planifikuar të rihapet më 20 korrik.

Bizneset e drejtuara nga familja në Japoni shpesh u kalojnë stafetën djemve të tyre më të mëdhenj. Djali i themeluesit, Kunihiko, vdiq në 2013 nga zemra, sipas kompanisë.

Burimi: CnnBusiness/ Solli në shqip: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë