Teknologji

Aplikacione të reja për të gjetur shtëpi

Tani, dizajnerët e aplikacioneve po e zgjerojnë teknologjinë për t’u dhënë më shumë informacion kërkuesve të shtëpive, duke i ndihmuar ata të bëhen blerës më të mençur dhe më të suksesshëm. Inteligjenca artificiale po përdoret për të ndihmuar blerësit e ardhshëm në kërkimet e tyre. Rritja e sasisë së të dhënave në dispozicion drejtpërdrejt për konsumatorët u jep atyre më shumë fuqi negociuese.

“Ne po udhëtonim në Annapolis gjatë fundjavave për të parë shtëpitë, dhe ne donim të gjenim një shtëpi të vjetër përpara se normat të rriteshin”, tha Tom Luscher, një oficer detar i bazuar në Norfolk që përdorte aplikacione për të blerë një shtëpi. “Agjentja na dërgoi informacione përmes aplikacionit Homesnap ku u përqendruam në lokacionin dhe gamën e çmimeve që dëshironim”, tha Luscher.

Luscher tha se ai gjithashtu përdorte aplikacionin Zillow ku gjeti disa ide. I pëlqente aftësitë e hartës që i lejonin atij të përdorte Google Street View për të parë zonën rreth pronave të mundshme. Ai tha se ishte në gjendje të kalonte nëpër turne disa shtëpi për shkak të atij funksioni.

Kërkimi në internet për pronat është hapi i parë për çdo gjeneratë blerësish, me përjashtim të atyre 72 dhe më të vjetër, sipas Shoqatës Kombëtare të Realtors Home 2018. Kështu, shërbimet e listave të pasurive të paluajtshme po rrisin faqet në internet dhe futjen e informacioneve reja që përshtaten me kërkesën e blerëve. “Ne përpiqemi tua bëjmë sa më të lehtë kërkimin blerësve, dhe t’ju japim sa më shumë informacion, fotografi, dhe detaje financiare” tha John Mazur, shefi ekzekutiv i Homesnap, i cili ka rreth 17 milionë përdorues aktivë mujorë.

“Ne vazhdimisht i shtojmë gjëra të reja aplikacionit për të qëndruar në skajin kryesor të inovacionit, me gjëra të tilla si inteligjenca artificiale dhe realitet i shtuar”, shtoi Mazur. “Ne përdorim të dhëna për të bërë të gjithë procesin e kërkimit të një shtëpie më të lehtë dhe pa ndërprerje”.

Të dhënat e shtëpisë përditësohen të paktën çdo 15 minuta, nëpërmjet një informacioni të drejtpërdrejtë nga shërbimet e shumta të listimit për pronat në të gjithë vendin. Homesnap hyri në një ndërmarrje të përbashkët me BPP në janar 2017 për të zhvilluar një bazë të dhënash kombëtare të pronësisë që operohet nga shërbime të shumta të pasurive të paluajtshme.

Ndërmarrja e përbashkët me BPP do të thotë se të dhënat e Homesnap janë të sakta dhe të hollësishme, gjë që i ndihmon blerësit të konkurrojnë për shtëpitë, thonë zyrtarët e kompanisë.
“Çdo shtëpi në Homesnap përfshin informacion të plotë rreth asaj se sa herë ka qenë në dhe jashtë tregut ,” tha Cox. “Ne përdorëm këtë informacion për të informuar negociatat tona. Për shembull, ne vendosëm të mos bëjmë një ofertë në një shtëpi ku shitësit e kishin rritur çmimin edhe pse nuk kishte shitur për nëntë muaj, sepse nuk do të negocionin. ” Chris Cox, një blerëse e një shtëpie në Aleksandri, tha se ajo dhe burri i saj gjetën përditësime të dobishme në Homesnap.

Pritjet e konsumatorëve po rriten më shpejt se kurrë,” tha Jeremy Wacksman, president i Zillow Group. “Njerëzit duan të shtypin një buton dhe të zgjidhin një problem, kështu që gjithkush po kërkon mënyra më të zgjuara për t’i ndihmuar njerëzit të marrin informacion të bollshëm rreth një shtëpie. Ne po përdorim të dhëna të mëdha për të personalizuar kërkimin.”

Edhe në qoftë se ndonjëherë ata nuk i pëlqejnë përmbledhjen e të dhënave për shkak se konsumatorët janë mësuar me reklamat nga mediat sociale dhe në kutitë e postës elektronike bazuar në kërkimet e tyre në internet. Aplikacionet e pasurive të patundshme kanë kapërcyer edhe në këtë përvojë të personalizuar, në një përpjekje për të përmirësuar përvojën e kërkimit të pronës. Makina kërkimore dhe Inteligjenca artificiale krijojnë mjete më efikase për blerësit bazuar në sjelljen e tyre online, tha Çelsi Gyer, nënkryetar i marrëdhënieve të industrisë në Redfin dhe një anëtar i bordit të BPP. Përveç kësaj, faqja e Redfin ka fotografi 3-D që ofron mundësinë për të parë çdo pronë të mundshme.

Qasja në të dhëna të menjëhershme dhe të rëndësishme është thelbësore për konsumatorët dhe për agjentët, tha Mazur i Homesnap dhe aplikacionet mobile të japin shumë informacione, edhe kur blerësi nuk viziton pronën.
“ Unë kam lëvizur në vende të ndryshme për tre dekada me radhë, por përmes aplikacioneve unë kam gjetur ide mjaft të rëndësishme dhe me shumë informacion rreth pronave të ndryshme” tha Luscher.

Komunikimi i thjeshtë
Procesi i blerjes së shtëpive për shumicën e njerëzve është një përpjekje bashkëpunimi që përfshin një agjent të pasurive të patundshme, një partner ose bashkëshort, prindër dhe nganjëherë edhe miq ose të afërm të tjerë.
“Ne e dimë që pazaret në shtëpi janë një sport në ekip, kështu që kemi zhvilluar” Home Share “, gjë që e bën më të lehtë për të ndarë listat dhe për të kapur reagime pa kopjuar një URL për pronën dhe duke e dërguar atë në email ose duke u dërguar tek bashkëpunëtorët e shumtë”, tha Mele. Blerësit që përdorin Zillow mund të përdorin kategorinë “Agjenti im” për të komunikuar me agjentin e tyre dhe mund të bashkëpunojnë përmes aplikacionit me disa njerëz në të njëjtën kohë.

Agjentët gjithashtu mund të komunikojnë shpejt me njëri-tjetrin duke përdorur aplikacione. Për shembull, në Homesnap, të gjitha komunikimet rreth një prone të veçantë përfshijnë informacionin e listës, kështu që nuk ka konfuzion se cila është prona në diskutim dhe ju nuk keni për të gjetur email dhe mesazhe tekstesh, tha Lisa Coutts, një agjent i pasurive të patundshme me Compass Real Estate Brokerage në zonën e Uashingtonit.

 

Më Shumë