Financa Personale

Të rinjtë po vuajnë nga ‘dismorfia e parasë’

Ka prova që rrjetet sociale kanë efekt negativ në vlerësimin e vetvetes. Por kjo nuk lidhet vetëm me pamjen dhe statusin sociale, por edhe me atë ekonomik.

Një term i ri, “dismorfia e parasë” përshkruan qasjen e deformuar të një personi për paranë, krahasim i financave të tyre me të të tjerëve.

“Dismorfia e parasë është versioni i sotëm i krahasimit të klasave”, tha Courtney Alev, analiste e financave.

Kjo ndodh më së shumti në brezat e rinj, 43% e gjeneratës Z, 20 e ca vjeçarëve dhe 41% e mbi 30 vjeçarëve.

Shumica e tyre që vuajnë nga dismorfia e parave kanë kursime më të larta se mesatarja dhe janë të fiksuar me idenë e të qenurit të pasur.

“Ky ka qenë problem për shumë kohë, por mediat sociale e kanë çuar në një nivel të frikshëm. Ka një shtrembërim të perceptimit dhe realitetit”, thotë Alev.

Një periudhë e zgjatur e inflacionit të lartë dhe paqëndrueshmërisë ka shkatërruar fuqinë blerëse dhe besimin e shumicës së konsumatorëve. Instagrami është gjithashtu pjesërisht fajtor.

"Ajo që gjetëm ishte një lidhje vërtet e fortë midis ndjenjës së keqe për situatën tuaj të parave dhe sa kohë kaloni në mediat sociale," tha Isabel Barrow, drejtore e planifikimit financiar në Edelman Financial Engines.

Përafërsisht 1/4 e konsumatorëve ndihen më pak të kënaqur me sasinë e parave që kanë për shkak të mediave sociale, zbuloi gjithashtu studimi i Edelman Financial Engines. Kjo madje mund të çojë disa në shpenzime të tepërta për sende të mëdha si pushime, rinovim shtëpie ose mallra luksoze për shkak të presionit për të vazhduar me dismorfinë.

Barrow, e cila kohët e fundit fshiu llogarinë e saj në Instagram, këshillon të tjerët të shpenzojnë më pak kohë në mediat sociale dhe të heqin çdo detaj pagese të ruajtur në internet për të ndihmuar në krijimin e "pengesave të blerjes" që ju detyrojnë të rimendoni blerjet.

"Ndonjëherë ju duhet të vendosni kufij për veten tuaj," tha ajo.

 “Ekziston ky perceptim që ju duhet ta portretizoni veten si të suksesshëm dhe se kjo do të thotë të kesh një orë të shtrenjtë ose makinë të bukur është kaq e pavërtetë,” tha ajo. “Duhet të siguroheni që jeni të lumtur. Gjërat nuk do t'ju bëjnë të lumtur!”/CNBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë