Muzike

Taylor Swift është aktualisht ‘menaxherja’ më me ndikim në botë: si po ndryshon industria e muzikës

Triumfi i Taylor Swift - katër çmime Grammy për albumin më të mirë, më shumë se Frank Sinatra, Stevie Wonder ose Paul Simon - nuk është vetëm artistik, por edhe industrial. Artistja 34-vjeçare duket se ka një krijimtari të bollshme në kryqëzimin e zhanreve të ndryshme - nga country e hershme në pop - dhe gjithashtu në përpjekjet për shtigje të reja në një biznes në tranzicion, i cili në vitin 2023 u rrit, por në një masë më të vogël se një vit më parë dhe që pritet nga sfida të reja: nga marrëdhënia me Tik Tok dhe media të tjera sociale te inteligjenca artificiale, deri te metodat e shpërblimit të artistëve.

Ekziston një tregues i qartë i momentit të dyshimit: shkurtimet e stafit. Kompania diskografike Universal, lider botëror, shpall qindra prej tyre; platforma numër një e transmetimit Spotify ka shkurtuar mbi 2000 njerëz në 2023, Warner Music po pushon 270 punonjës dhe Bmg 40.

Pas shkatërrimit të shkaktuar mbi njëzet vjet më parë nga ardhja e muzikës dixhitale me mp3 dhe piraterinë, industria ka gjetur një strukturë të re rreth transmetimit, të ardhurat nga koncertet dhe të drejtat e sinkronizimit (për shembull këngët e përdorura për të shoqëruar video të zhanreve të tjera, filma ose video lojëra). Por gjithçka është në lëvizje dhe Taylor Swift, përveç dominimit në Grammy, u emërua nga Billboard - revista e industrisë muzikore - personaliteti më i fuqishëm në këtë sektor: ajo është artistja e dytë që e bën këtë në histori (pas Jay-Z dhe Beyonce në 2014), duke rrëzuar kreun e kompanisë së saj diskografike, Lucian Grainge të Universal.

Intuitat fituese

"Këshilla që do t'u jepja drejtuesve të tjerë në listë është se idetë më të mira janë zakonisht ato që janë të pashembullta," tha Taylor Swift për Billboard. Momentet më të rëndësishme në karrierën time ishin kur i besova instinkteve të mia. Kur dikush kundërshton  ne kurrë nuk e kemi bërë këtë më parë" ndizem. Regjistrimet e mia janë shembulli im i preferuar”. Kur ajo flet për regjistrimet, Taylor Swift nuk i referohet aspektit muzikor, por biznesit që lidhet me të drejtën e autorit: kur Scooter Braun bleu mjeshtrat origjinalë të gjashtë albumeve të saj të parë përmes Ithaca Holdings, më pas ia shiti ato kompanisë së investimeve Shamrock Capital, Taylor Swift pati idenë e paprecedentë për të regjistruar sërish të njëjtat albume, duke shtuar aranzhime të ndryshme dhe këngë bonus, për të rifituar të drejtat. Ripublikimi i tij i fundit "1989 (Taylor's Version)" mbeti në krye të listave të Billboard për pesë javë rresht në fund të vitit 2023, duke thyer rekordin e Elvis Presley-t.

Më pas, Taylor Swift i hodhi të gjitha biletat në shitje në të njëjtën kohë - duke e çuar Ticketmaster-in në fund - për turneun gjigant të stadiumit "The Eras", i cili tashmë ka fituar afro një miliardë dollarë dhe është gati të bëhet më i pasuri në histori. Dhe edhe për filmin që dokumentonte atë turne, Swift theu traditën, duke nënshkruar një marrëveshje distribucioni direkt me AMC Theaters, në vend që të lidhej me një studio filmi.

Reagimet e emrave të mëdhenj

Protagonistët e tjerë të industrisë duken të mahnitur nga intuitat e ekipit të Taylor Swift dhe përpiqen të marrin frymëzim prej tyre. “Mendoj se është i vetmi rast në të cilin jam i lumtur të heq dorë nga vendi i parë,” tha Lucian Grainge, shefi anglez i Universal dhe i dyti në listën e Billboard. Në vendin e tretë është CEO i Sony Music, Rob Stringer, i cili thotë se është optimist për mundësinë e përdorimit të inteligjencës artificiale: “Do të bëhet një mjet i dobishëm për gjetjen e kanaleve të reja të shfrytëzimit komercial”. Për Daniel Ek të Spotify "ka ende shumë njerëz që i përkushtohen punës në vend që të kontribuojnë tek mundësitë me një ndikim të vërtetë", dhe në fakt në vitin 2023 ka larguar mbi dy mijë prej tyre. Spotify ka 600 milionë përdorues, 30% të tregut dhe miliona abonentë vazhdojnë të shtohen çdo muaj. Një pozicion udhëheqës i padiskutueshëm, i cili, megjithatë, nuk i garanton kompanisë së Stokholmit fitime solide nga transmetimi, ndërkohë që aktivitetet e reja të podcast-it kanë rezultuar të jenë më pak fitimprurëse sesa pritej. Spotify ka zbuluar një model të ri pagese sipas të cilit një këngë do të duhet të luhet të paktën një mijë herë në një vit për të marrë honorare, dhe konkurrenti Deezer po bën gjithashtu ndryshime në strukturën e saj. Lojtarët e mëdhenj në sektor, të përballur me sfida të reja, mund të frymëzohen nga talenti (biznesi) i Taylor Swift.

Përshtati: Gazeta "Si"


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë