Teknologji dhe Inovacion

Studiuesit e Stanford: ChatGPT nuk rriti kopjimin dhe plagjiaturën në shkollat e mesme

Nga Gazeta ‘Si’-Kur ChatGPT u lancua në fund të vitit të kaluar, disa shkolla të mesme zhvilluan shpejt politika të rrepta për t'i ndaluar studentët ta përdorin mbi frikën e kopjimit në detyra.

Por tani një studim i ri nga studiues në Stanford zbulon se përqindja e nxënësve të shkollave të mesme që mashtrojnë mbetet statistikisht e pandryshuar në krahasim me vitet e mëparshme pa ChatGPT.

Universiteti, i cili kreu një anketë anonime midis studentëve në 40 shkolla të mesme amerikane, zbuloi se rreth 60% deri në 70% e studentëve kanë kopjuar muajin e fundit, një numër që është i njëjtë apo edhe pakësuar që nga debutimi i ChatGPT, sipas studiuesve.

Në nëntor 2022, ChatGPT – i zhvilluar nga OpenAI – u bë viral për gjenerimin e përgjigjeve dhe eseve duke iu përgjigjur kërkesave të përdoruesve në sekonda. Ndërsa ChatGPT dhe mjete të ngjashme të AI po pëlqehen nga njerëzit, teknologjia ka ngritur disa shqetësime për pasaktësitë dhe potencialin e saj për përhapjen e dezinformatave dhe rritjen e plagjiaturës.

"Ndërsa ka raste individuale alarmante në lajmet rreth përdorimit të AI për mashtrim, ne po shohim pak prova që ka ndikuar për nxënësit e shkollave të mesme në përgjithësi," tha Victor Lee, drejtuesi i fakultetit të Stanford që ndihmoi në mbikëqyrjen e anketës.

Gjetjet vijnë pasi qendra kërkimore Pew kohët e fundit raportoi se vetëm 19% e adoleshentëve të moshës 13 deri në 17 vjeç e kanë përdorur platformën për detyrat e shkollës. (Dhe vetëm dy të tretat e adoleshentëve kanë dëgjuar për ChatGPT).

Lee tha se numri i studentëve që hyjnë në ChatGPT mund të ndryshojë në të ardhmen pasi ata mësojnë më shumë rreth teknologjisë.

Sondazhi zbuloi gjithashtu se studentët besojnë se mjeti duhet të lejohet për qëllime "fillestare" me detyra, të tilla si t'i kërkohet të gjenerojë koncepte ose ide të reja për një detyrë. Megjithatë, shumica e të anketuarve ranë dakord se nuk duhet të përdoret për të shkruar një punim.

“Kjo tregon se shumica e studentëve me të vërtetë duan të mësojnë dhe ta shohin AI si një mënyrë për t'i ndihmuar ata – në krahasim me ta parë atë vetëm si një mjet për të 'bërë shkollën' dhe për të për të kursyer kohë ndërsa kryejnë detyrat," tha Denise Pope, një lektor i lartë në Shkollën e Arsimit të Stanfordit, i cili gjithashtu ndihmoi në mbikëqyrjen e sondazhit.

"Ne jemi vetëm pak më shumë se një vit që nga koha kur ChatGPT tërhoqi vëmendjen e publikut, kështu që të gjithë duhet të presim disa ndryshime me kalimin e kohës me shkollat, punën dhe jetën e përditshme," tha Lee. "Shumë varet nga mënyra se si shkollat ​​zgjedhin t'i qasen inteligjencës artificiale si një temë dhe një mjet, i cili mund t'i lëvizë gjërat në të dy drejtimet."

Në një panel diskutimi të kohëve të fundit, studiuesit thanë se studentët folën për qëllimin e të mësuarit për të shkruar dhe debatuan se çfarë tjetër duhet të mësojnë në shkollë ndërsa AI vazhdon të shfaqet.

Përgjigjet e shkollës

Në muajt e parë pas publikimit të ChatGPT, frika mbi mashtrimin u përshkallëzua. Shkollat ​​publike në New York City dhe Seattle ishin ndër institucionet e para që ndaluan studentët dhe mësuesit të përdorin ChatGPT.

Megjithatë, në ditët e sotme, më shumë shkolla po inkurajojnë dhe madje po u mësojnë nxënësve se si t'i përdorin më së miri këto mjete. Universiteti Vanderbilt, për shembull, është një udhëheqës i hershëm që mban një qëndrim të fortë në mbështetje të AI gjeneruese duke ofruar trajnime dhe seminare në mbarë universitetin për fakultetin dhe studentët. Një kurs trejavor 18-orësh online i ofruar këtë verë u mor nga mbi 90.000 studentë.

"Nuk mund të injorohet," tha Jules White, një profesor i asociuar i shkencave kompjuterike në Universitetin Vanderbilt.

“Mendoj se është tepër e rëndësishme që studentët dhe pedagogët të bëhen ekspertë në AI, sepse do të jetë kaq transformuese në çdo industri, kështu që ne ofrojmë trajnimin e duhur.”

Megjithëse shqetësimet rreth mashtrimit ekzistojnë ende, White tha se ai besonte se studentët që duan të bëjnë plagjiaturë mund të kërkojnë ende metoda të tjera si kërkimet në Wikipedia ose Google. Në vend të kësaj, ai tha se studentët duhet të mësohen se "nëse e përdorin atë në mënyra të tjera, ata do të jenë shumë më të suksesshëm".

Ndërkohë, studiuesit thanë se do të vazhdojnë të mbledhin të dhëna gjatë gjithë vitit shkollor për të parë nëse gjejnë prova që më shumë studentë po përdorin ChatGPT për qëllime mashtrimi.

Burimi: CNN Business/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Lajme të lidhura

Më Shumë