Njerez

Studimit/ Gratë kanë më shumë gjasa të bllokohen në një makinë të aksidentuar se meshkujt (të gjitha arsyet)

Gratë kane probabilitet që të bllokohen dy herë më shumë se meshkujt në një automjet të përplasur, zbulon një studim i fundit.

Hulumtimi - studimi i parë i madh në Mbretërinë e Bashkuar për të krahasuar dallimet gjinore në modelet e lëndimeve dhe gjasat për t'u bllokuar pas një përplasjeje - mund të ndihmojë prodhuesit e automjeteve të përmirësojnë dizajnin e makinave dhe veçoritë e sigurisë për të zvogëluar shkallën e lëndimeve në të dy gjinitë.

 Ai gjithashtu forcon mundësite për përfshirjen e testeve të përplasjes biologjikisht më të sakta në simulimet e përplasjeve të automjeteve, për të hetuar ndikimin e tyre tek gratë.

Prof Tim Nutbeam, një konsulent i mjekësisë së ndërhyrjes së shpejte në Spitalin Universitar Plymouth, dhe kolegët u motivuan për të kryer studimin pasi lexuan librin më të shitur të Caroline Criado Perez, “Gratë e padukshme”, që thekson se si gratë kishin më shumë gjasa të lëndoheshin rëndë në përplasjet me makinë, për shkak të testit të përplasjes.

Ata zbuluan se megjithëse burrat kishin më shumë gjasa të përfshiheshin në aksidente të rënda dhe u shtruan në spital, 16% e grave u bllokuan në rrënoja, kundrejt vetëm 9% të burrave.

Gratë gjithashtu pësuan më shumë lëndime të ijeve dhe shtyllës kurrizore, ndërsa burrat pësuan më shumë lëndime në kokë, fytyrë, gjoks dhe gjymtyrë.

"Unë mendoj se pjesa e rëndësishme është se ajo tregon se gratë dhe burrat kanë përvoja të ndryshme të përplasjes - që një grua e bllokuar nuk është e njëjtë me një burrë të bllokuar," tha Dr Lauren Weekes, një anestezist konsulent në Spitalin Universitar Plymouth, i cili ishte gjithashtu. i përfshirë në studim.

“Të kuptuarit e dallimeve seksuale në modelet e lëndimeve mund të ndihmojë mjekët të parashikojnë se kush ka më shumë gjasa të ketë lëndime të caktuara, të cilat mund të kenë implikime për mënyrën se si i ndihmoni ata... Mund të ndihmojë gjithashtu prodhuesit e automjeteve të drejtojnë sistemet e sigurisë për të mbrojtur burrat dhe gratë në mënyrë të barabartë”.

Një mundësi është që natyra e lëndimeve të grave e bën më të vështirë për to t'i shpëtojnë rrënojave.

"Për shembull, gratë kanë një shkallë shumë më të lartë të lëndimit të legenit dhe është më e vështirë të dilni vetë nga një makinë nëse keni thyer legenin," tha Weekes.

Dallimet në mënyrën se si ngasin burrat dhe gratë mund të jetë gjithashtu një faktor. Burrat të përfshirë në më shumë përplasje frontale ka më shumë gjasa të jenë në sediljen e shoferit, krahasuar me gratë.

Edhe ndryshimet në formën e trupit ka të ngjarë të hyjnë në lojë, dhe këto nuk janë modeluar me saktësi në simulimet e përplasjeve të automjeteve.

Weeks tha: "Ne e dimë se legeni i grave, madje edhe duke korrigjuar gjatësinë dhe peshën, janë shumë më të gjera se ato të burrave, kështu që bedelët e testit të përplasjes që përdoren për të simuluar aksidentet janë më shumë si një vajzë 12-vjeçare sesa një femër e rritur. Nëse mendoni se ku ka gjasa të jetë legeni i një gruaje në lidhje me derën, ai do të jetë më afër”.

“Testet e përplasjes janë të standardizuara, dhe për këtë arsye të dhënat nga ato duhet të jenë në gjendje të mbrojnë burrat dhe gratë në mënyrë të barabartë. Por nëse prodhuesit nuk po përdorin bedelë biologjikisht të sakta, si e dinë ata se ky është rasti?

Criado Perez tha se shpresonte se studimi do të ushtronte presion mbi rregullatorët për ta marrë seriozisht çështjen: "BE është aktualisht në procesin e prezantimit të legjislacionit të ri, i cili për herë të parë do të thotë se pasagjerët femra duhet të mbrohen po aq sa pasagjerët meshkuj. - por Britania e Madhe aktualisht nuk ka ndërmend ta miratojë këtë ".

"Unë me të vërtetë shpresoj që ky lloj hulumtimi do të përqendrojë mendjet e atyre në qeveri që kanë fuqinë për të siguruar që gratë të mos dëmtohen më në mënyrë disproporcionale dhe të panevojshme dhe të mos vriten në rast të një aksidenti me makinë"

Marrë nga theguardian.com / Përshtati ne shqip Gazeta "Si"


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë