Biznes

Rishitësit e Apple në Kinë ulin çmimet e iPhone deri në 22%

Dy prej rishitësve më të mëdhenj të Apple në Kinë kanë ulur çmimet e disa modeleve të iPhone më shumë se një të pestën, pasi ata po përpiqen të luftojnë shitjet e pakta në rajon që lidhet me shqetësimin për uljen e të ardhurave.

Platforma popullore e shitjeve në internet JD.com dhe Suning ulën çmimet e iPhone 8, 8 Plus dhe XR të premten, megjithëse çmimet e Apple në faqen e saj zyrtare mbeten të njëjta.

Hapi për uljen e çmimeve erdhi një javë më vonë pasi investitorët tronditën me një paralajmërim të uljes së të ardhurave, duke fajësuar parashikimin negativ të të ardhurave për tre muajt e fundit të vitit 2018 për shkak të rënies së kërkesës në Kinë.

Analistët vendas kanë thënë se modelet më të fundit të Apple, si iPhone X, kanë vuajtur më shumë për shkak të çmimeve të tyre të larta krahasuar me modelet e tjera të ngjashme nga konkurrentët si Huawei.

“Ditët e Apple në Kinë po bëhen gjithnjë e më shumë të vështira, dhe ata e kanë pranuar problemin e tyre” tha James Yan, drejtor në Counterpoint, një firmë kërkimore teknologjike. “Shitësit me pakicë po përpiqen të përdorin sezonin e blerjes para vitit të ri kinez [në shkurt] për të rifituar çdo humbje në iPhone. Apple është nën një presion të madh të shitjeve në Kinë, kështu që menaxherët e shitjeve lokale do të përpiqen të përdorin lidhjet e tyre me shitësit lokalë për të shitur sa më shumë që munden “, shtoi Yan.

Produkti i Apple në JD.com, një nga platformat më të mëdha të ecommerce të Kinës, e uli çmimin e modelit bazë iPhone 8 në Rmb3,999 ($ 590), një rënie prej 22 përqind nga çmimi në faqen e internetit të Apple në Kinë. IPhone 8 Plus ra në Rmb4, 799, një e pesta nën çmimin e internetit të Apple.
Çmimet në platformën ecommerce Suning për iPhone XR, modeli i ri i vitit të kaluar, ra në Rmb5,399, nga çmimi i Apple i Rmb6,499.

Si Suning, ashtu edhe JD shfaqen në listën e Rishitësve të Autorizuar të Apple. Sipas firmës kërkimore të tregut Canalys, shumica e shitjeve të njësisë së iPhone të Apple janë nëpërmjet kanaleve të tilla të palëve të treta dhe jo nga dyqanet e tyre ose faqja zyrtare.

Rënia e çmimeve mund të jetë iniciuar nga vetë shitësit, tha Yiting Guan, një analist në Canalys. Edhe pse çmimet në faqen e internetit të Apple janë caktuar nga selia e SHBA-ve, çmimet për shitësit lokalë janë vendosur në koordinim me Apple në Kinë, tha zoti Yan.

“Apple i ka dhënë shitësit më shumë fleksibilitet në vendosjen e çmimeve të tyre që nga fillimi i iPhone X me çmim të lartë në 2017, i cili u dha atyre aftësinë për të përmirësuar akoma më mirë inventarët”, tha zonja Guan. “Para kësaj, Apple kishte qenë relativisht e rreptë në kontrollin e çmimeve të shitësve.”

*Burimi: Financial Times

 

Më Shumë