Mode

Prada dhe Louis Vuitton po përdorin blockchain për të ndaluar falsifikimet

Falsifikimet janë një problem i madh për dizajnerët e nivelit të lartë anembanë globit. Markat luksoze humbën shitjet me vlerë 98 miliardë dollarë për falsifikimet vetëm në vitin 2017.

Këto humbje mund të dëmtojnë fitimin dhe reputacionin dhe kjo është arsyeja pse disa marka tani po i drejtohen teknologjisë për të mbrojtur produktet e tyre, vlerën e markës dhe konsumatorët.

Pavarësisht se janë konkurrentë, konglomerati i markës luksoze LVMH (LVMHF) bashkoi forcat me Prada (PRDSY) dhe Cartier në prill 2021 për të krijuar Aura Blockchain, një platformë jofitimprurëse që krijon një "binjak dixhital" për produktet e stilistëve.

Blockchain është një libër dixhital që nuk mund të modifikohet, ndryshohet ose ngatërrohet. Është e njëjta teknologji që mbështet kriptovalutat, të cilat kanë parë rënien e çmimeve të tyre kohët e fundit. Por ka dhe shumë aplikacione të tjera dhe Aura po e përdor për t'u dhënë produkteve luksoze një identifikues dixhital unik që do t'i ndihmojë klientët të sigurojnë që blerja e tyre është origjinale.

"Blockchain është një teknologji kaq e shpejtë dhe është me të vërtetë komplekse", thotë Daniela Ott, sekretarja e përgjithshme e Aura Blockchain Consortium. "Aura ka të bëjë me lehtësimin e blockchain për markat luksoze".

Deri më sot, më shumë se 20 marka po përdorin softuerin e Aura, me mbi 17 milionë produkte të regjistruara në platformë, thotë Ott.

“Këto marka janë konkurrentë në çdo aspekt tjetër, por ata po bashkëpunojnë në këtë teknologji për ta çuar këtë përpara më shpejt, në mënyrën më të sigurt”, thotë ajo.

Duke krijuar një "binjak dixhital" për produkte fizike si këpucët apo çantat e dorës, softueri i Aura përpilon një libër informacioni si lloji dhe burimi i materialit, ku dhe kur është bërë dhe sa janë prodhuar.

Ott thotë se kjo do t'u japë konsumatorëve një nivel më të madh provash dhe mbrojtjeje duke vepruar si një certifikatë dixhitale e vërtetimit që është e pamundur të falsifikohet. Binjakët dixhitalë, të cilët mund të aksesohen nëpërmjet një faqe interneti ose aplikacioni celular, do të ofrojnë më shumë informacion mbi origjinën e produktit, duke rritur "gjurmueshmërinë dhe besimin" rreth qëndrueshmërisë.

Teknologjia në trend

Markat e tjera të modës po përdorin gjithashtu mjete blockchain. Audemars Piguet dhe Vacheron Constantin i janë bashkuar platformës së blockchain në Paris, Arianee, ndërsa arkivi fotografik i Karl Lagerfeld është duke u vërtetuar në blockchain publik të Rrjetit Lukso.

Krijimi i një identiteti dixhital mund të jetë gjithnjë e më i rëndësishëm për rishitësit e luksit të dorës së dytë, një treg me rritje të shpejtë. Platformat online si Hardly Ever Worn It dhe Vestiaire Collective duhet të vërtetojnë produktet përpara se t'i shesin, që është një proces me shumë hapa që përfshin kontrolle dixhitale dhe fizike, thotë Victoire Boyer Chammard, kreu global i autentifikimit në Vestiaire Collective.

“Falsifikimet kanë ekzistuar prej dekadash dhe po përparojnë vazhdimisht”, thotë Chammard.

Blockchain mund të jetë gjithashtu i dobishëm përtej modës, thotë Ott. Sektorët e luksit duke përfshirë artin, kozmetikën, parfumat dhe mobiljet mund të përfitojnë. Në të ardhmen, Ott thotë se blockchain mund të mbajë gjithashtu informacione për mirëmbajtjen e produktit, duke ndihmuar në përcaktimin më të mirë të vlerës së një produkti për rishitje.

Shtesa më e fundit në Aura është prodhuesi gjerman i makinave Mercedes-Benz, i cili u bashkua si një anëtar themelues dhe planifikon të përdorë platformën për të eksploruar aspekte të ndryshme të markës dixhitale, të tilla si krijimi i NFT-ve për në makinë.

"Masa jonë e suksesit është të fusim në bord çdo markë luksoze", thotë Ott.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë