Ekspozite

Pas më shumë se një shekulli, zbulohet qeni i fshehur në kryeveprën e Pablo Picassos

Nga Gazeta Si - Një qenush i fshehur është zbuluar në një kryevepër të hershme të Pablo Picasso-s, më shumë se një shekull pasi u krijua për herë të parë.

Ai ishte i fshehur nën një shtresë të hollë boje të errët në Le Moulin de la Galette, e cila u përfundua në vitin 1900 kur artisti spanjoll ishte vetëm 19 vjeç.

Piktura tani është e ekspozuar në Muzeun Guggenheim në New York, si pjesë e ekspozitës “Young Picasso in Paris”.

Piktori spanjoll përfundoi Le Moulin de la Galette në vitin 1900, vetëm 19-vjeç.

Ai u rizbulua duke përdorur teknologjinë moderne të imazhit që lejoi ekspertët të shihnin skicën origjinale që shtrihej poshtë.

Julie Barten, konservatorja e lartë e pikturave të muzeut, tha se “Nëse shikoni nga afër [pikturën] mund të shihni se ekziston kjo fantazmë e vazhdueshme e qenit”.

“Ka bojë të kuqe që shfaqet nëpër zona dhe nëse shikoni me të vërtetë nga afër mund të shihni sytë dhe veshët”.

“Ju mund të shihni se, kur e fsheh atë, ai në fakt e lë konturin e kokës ende të dukshëm”.

Qeni i fshehur

Zonja Barten tha se ajo kishte pasur gjithmonë një “ndjenjë shumë të fortë”, se kishte diçka të fshehur nën pikturë.

“Ajo që ne dimë ishte se në shumë raste, Picasso, pikturoi aspekte të kompozimit dhe më pas i fshiu ato dhe i transformoi në elementë të tjerë kompozicionalë”.

“Kjo ishte me të vërtetë pjesë e praktikës së tij”, shtoi ajo.

“Ky hark i kuq i mrekullueshëm”

Ekspozita e Guggenheim shikon vitet e formimit të piktorit në Paris dhe ndikimin që pati në punën e artistit të ri.

Roberta Smith, bashkëkryetare e kritikës së artit në The New York Times, e përshkroi ekspozitën si një pasqyrë në “Picasso para se të ishte Picasso”.

Ajo tha: “Plotësia dhe kompleksiteti – rritja e mahnitshme – e Le Moulin de la Galette nuk mund të nënvlerësohet. Është një nga pikturat e para të Pikasos të përfunduara në Paris – kryevepra e kësaj zhytjeje transformuese”.

Megan Fontanella, kuratorja e artit modern të Guggenheim, tha: “Kjo ndryshon plotësisht se si dikush do ta kishte hasur këtë foto.

“Do ta kishit parë këtë qen vërtet mjaft të adhurueshëm në plan të parë duke parë pothuajse drejtpërdrejt vizitorin me këtë hark të kuq të mrekullueshëm”.

Ajo tha se ata mund “vetëm të spekulonin” se pse Picasso e mbuloi qenin, por sugjeroi se mund të ketë qenë sepse tërhoqi syrin e vëzhguesit larg temës kryesore të pikturës.

Piktura përshkruan një sallë vallëzimi plot me burra dhe gra të veshur elegante që kërcejnë, pinë dhe bëjnë thashetheme. Në plan të parë të figurës një grua mbështetet në një tavolinë të mbuluar me një mbulesë të bardhë. /The Telegraph/


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë