Kuriozitete

Orat në filma kanë një histori më vete…

Aktori dhe regjisori Fred Savage është një koleksionist orësh gjatë gjithë jetës, lloji i entuziastit që frekuenton ankandet e orëve në kohën e tij të lirë. Kështu, kur ai punonte si producent ekzekutiv dhe regjisor në "The Wonder Years", ai donte që personazhet të mbanin ora autentike me ato të serialit, mjedisi i viteve 1960. Për këtë ai iu drejtua mikut të tij Eric Wind, një ish specialist i orëve në Christie's dhe tani një tregtar i pavarur orësh në Palm Beach, Fla.

Wind kryesisht u shet orët e rralla Rolex dhe Patek Philippe koleksionistëve privatë, por vitet e fundit, ai ka krijuar një vend për të lehtësuar huadhënien për filma dhe shfaqje televizive, duke përfshirë "Crazy Rich Asian" dhe "The Premise" të FX, një ‘lojtar’ kryesor në një subkulturë që fiksohet në kryqëzimin midis horologjisë dhe pop-kulturës dhe ka efekte valëzuese për marketingun e orëve, bloget e orëve dhe koleksionistët e orëve.

Roli i Wind është i pazakontë në Hollywood ku shumë shfaqje dhe filma përdorin orë kopje, jo orë reale. Buxhetet e ngushta të filmave zakonisht përjashtojnë blerjen e plotë të një Chopard prej 50,000 dollarësh, ndërsa huazimi, të themi, një Rolex i vërtetë ose Audemars Piguet kërkon që producentët të marrin një politikë sigurimi të rëndë dhe ndonjëherë të punësojnë një roje sigurie, të gjitha për një artikull që zë një pjesë të ekranit vetwm për disa sekonda.

Shpesh është më e lehtë të përdorësh orët mbështetëse shumë më pak të vlefshme. Në komedinë e fundit apokaliptike të Adam McKay "Don't Look Up", për shembull, aktori Jonah Hill mban një orë mbështetëse Richard Mille RM52-01 Skull Tourbillon. Një model i vërtetë kushton rreth 600,000 dollarë dhe siç thotw kostumografja e filmit Susan Matheson, kishte shqetësime se një orë kaq e kushtueshme mund të humbiste apo vidhej nga grupi. Prandaj vendimi për të përdorur një të rreme në vend të saj (një që provokoi fansat e orës të shkruanin postime se sa e çuditshme dhe padyshim e falsifikuar dukej).

"Don't Look Up" nuk është i vetmi prodhim që ka shkurtuar këndet horologjike. Një orë e supozuar e freskët, rreth 15,000 dollarë Patek Philippe, e cila u shfaq në "Succession" të HBO, ishte në fakt një dublikante. Në një nga episodet më të fundit të atij seriali, kur Kendall Roy (Jeremy Strong) mori një orë tjetër si dhuratë për ditëlindje, drejtuesit e shfaqjes përdorën një truk edhe më ekonomik: Ata nuk e shfaqën fytyrën e orës në ekran fare.

Sipas Wind, megjithatë, disa prezantues, regjisorë dhe madje edhe aktorë janë vetë grumbulluesit e orës, të cilët bëjnë përpjekje të mëdha për të siguruar që orët e filmuara të jenë të dallueshme dhe të sakta. Për adaptimin filmik të vitit 2018 të librit të Kevin Kwan "Crazy Rich Asian", autori (një klient i Wind) i kërkoi atij të gjente një orë për një skenë kryesore, ku audienca do të mund të shihte qartë orën. Në një email drejtuar Wind, Kwan shkroi se ai kishte nevojë për një model "që do t'u lërë shumë përshtypje koleksionistëve të orëve". Wind gjurmoi një koleksionist në Singapor me një "Paul Newman" Rolex Daytona (një model i ngjashëm është shitur për 17.8 milionë dollarë) i cili ishte i gatshëm të ndahej me orën për disa ditë. Produksioni pagoi që ora të fluturonte nga Singapori në Kuala Lumpur për xhirimet dhe shikoi detajet e policës së sigurimit.

Kohët e fundit, aktori Daniel Dae Kim, i cili shfaqet në shfaqjen e antologjisë FX "The Premise" i kërkoi Wind t'i siguronte disa orë për t'u mbajtur në serial. Me shpenzimet e tij, Wind fluturoi për në New Orleans, ku po xhirohej shfaqja, për t'ia dhënë huamarrësit. Koncerti i Wind nuk është aspak fitimprurës: ai nuk paguhet për kohën që investon në aranzhimin e kredive për orë. Ai madje ndonjëherë humbet para duke i lehtësuar ato dhe herë pas here duhet të marrë përsipër vetë përgjegjësinë për orët. Por, siç e sheh Wind, futja e orëve të sakta në filma "ndihmon në promovimin e orëve dhe kulturës së shikimit".

Burimi: The Wall Street Journal. Përshtati: Gazeta “Si”


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë