Biznes

Oracle fiton ofertën për TikTok në SHBA duke mundur Microsoft

Marrëveshja, e cila ka të ngjarë të mos strukturohet si një shitje e plotë, do të përballet me rishikimin e Shtëpisë së Bardhë

Oracle Corp. ORCL (-0.58%) fitoi ofertën për operacionet amerikane të aplikacionit TikTok, thanë njerëz të njohur me këtë çështje, duke mundur Microsoft Corp. MSFT (-0.65%) në një marrëveshje të profilit të lartë për të shpëtuar një medie sociale, një ngjarje që ndodh në mes të një bllokimi gjeopolitik.

Oracle është vendosur të njoftohet si “partneri i besuar i teknologjisë” i TikTok në SHBA dhe marrëveshja ka të ngjarë të mos strukturohet si një shitje e plotë, thanë personat e afwrt me ngjarjen.

Hapi tjetër është që Shtëpia e Bardhë dhe Komiteti për Investime të Huaja në SHBA të miratojnë marrëveshjen, tha një nga personat, duke shtuar se pjesëmarrësit besojnë se ajo plotëson shqetësimet rreth sigurisë së të dhënave që janë ngritur më parë nga qeveria e SHBA-ve.

Lëvizja nga kompania e afërt me TikTok, ByteDance Ltd. me qendër në Pekin, vjen disa ditë pasi qeveria kineze i vuri nw dyshim negociatat kur lëshoi ​​kufizime të reja eksporti në fund të muajit të kaluar për llojin e teknologjisë së inteligjencës artificiale që përdor TikTok. Algoritmet, të cilat përcaktojnë videot e servirura për përdoruesit dhe shihen si “buka” e fshehtë e TikTok, u konsideruan pjesë e negociatave të marrëveshjes deri në ndryshimin e politikës kineze duke ngritur pikëpyetje midis palëve të përfshira në negociata se si të vlerësojnë biznesin e mediave sociale.

Struktura e marrëveshjes së Oracle nuk dihej menjëherë, përfshirë nëse përfshin transferimin e algoritmeve.

Dy njerëz të njohur me marrëveshjen e Oracle thanë se ishte më e përshtatshme ta quanin atë një partneritet, sesa një blerje, duke sugjeruar që nuk kishte shkëmbim të pasurive të rëndësishme. Të paktën disa nga investitorët ekzistues të ByteDance, duke përfshirë firmat amerikane të investimeve Sequoia Capital dhe General Atlantic, do të marrin aksione në sipërmarrje si pjesë e marrëveshjes, thanë njerëz të njohur me këtë çështje.

Mundësia që një marrëveshje të mos përfshijë një shitje të plotë u raportua më parë nga The Wall Street Journal.

Presidenti Trump ka thënë në mënyrë të përsëritur se ai do të mbyllte TikTok në SHBA nëse nuk i shitet një kompanie Amerikane deri më 15 Shtator, megjithëse nuk është e qartë nëse ky është afati operativ. Në një urdhër ekzekutiv të 6 gushtit, Shtëpia e Bardhë i dha ByteDance një afat 45-ditor para se të ndalonte aplikacionin, i cili administrata Trump thotë se përbën një kërcënim ekonomik dhe të sigurisë kombëtare për interesat e SHBA-ve, nëse nuk i shitet një blerësi amerikan. Kjo u jep kohë palëve deri në 20 shtator të nënshkruajnë një marrëveshje.

Microsoft, i cili ishte bashkuar me Walmart Inc., më herët të Dielën tha në një deklaratë se ishte njoftuar gjatë ditës së vendimit nga ByteDance.

“Ne jemi të sigurt që propozimi ynë do të kishte qenë i mirë për përdoruesit e TikTok, duke mbrojtur interesat e sigurisë kombëtare”, citoi deklarata. “Për ta bërë këtë, ne do të kishim bërë ndryshime të rëndësishme për të siguruar që shërbimi të përmbushte standardet më të larta për sigurinë, privatësinë, sigurinë në internet dhe luftën ndaj dezinformimit dhe ne i bëmë të qarta këto parime në deklaratën tonë të Gushtit.”

Në një deklaratë të dielën vonë, Walmart sugjeroi se po konsideronte të bashkohej me grupin Oracle, duke thënë se po vazhdonte “diskutimet me udhëheqjen e ByteDance dhe palët e tjera të interesuara”.

Ndërsa kufizimet tregtare të Kinës të njoftuara së fundmi e bënë të ndërlikuar marrjen e algoritmit të TikTok, Microsoft mbeti e përkushtuar për të përvetësuar algoritmet e fuqishme të sugjerimeve të aplikacionit, tha një burim i njohur me këtë çështje. Pa blerjen e plotë të algoritmeve, Microsoft nuk do të ishte në gjendje të ndiqte angazhimin e tij të deklaruar për çështjet e sigurisë kombëtare.

Interesimi i Oracle në TikTok drejtohet kryesisht nga fillimi i biznesit të saj të ri të Cloud, i cili mbetet shumë larg udhëheqësve të tregut Amazon.com Inc. dhe Microsoft, thanë njerëz të njohur me këtë çështje.

Planet e Microsoft ishin më ambicioze se Oracle, tha një buri tjetër. Zotërimi i TikTok do të ndihmonte Microsoft që të kishte më shumë prani midis konsumatorëve të përditshëm, një zonë që ajo kryesisht kishte braktisur për të ndjekur përdoruesit e korporatave, me përjashtim të biznesit të saj të lojërave Xbox. TikTok gjithashtu do t’i jepte Microsoft një thesar të dhënash mbi përdoruesit e rinj dhe kryesisht femra, një fushë për të cilën nuk ka shumë njohuri tani.

New York Times raportoi më herët se Microsoft ishte njoftuar për vendimin e ByteDance.

TikTok ka arritur në rreth 100 milion përdorues mujorë në SHBA, nga rreth 11 milion në fillim të 2018-ës, dhe ata konsiderohen ndër më fitimprurës në bazën globale të përdoruesve të aplikacionit prej rreth 689 milion, megjithëse aplikacioni ende humb para.

Oracle nuk ishte aq fitues i qartë në garën për TikTok sa Microsoft. Ndërsa të dy kompanitë e teknologjisë kanë operacione të konsiderueshme në Cloud dhe aftësi teknike, Oracle është përqendruar kryesisht në shërbimin e biznesit të klientëve dhe praktikisht nuk ka përvojë në drejtimin e një platforme të mediave sociale ose të një biznesi tjetër të madh me të cilin përballet konsumatori. Microsoft është një lojtar edhe më i madh në biznesin e informatikës e gjithashtu zotëron sitin e medieve sociale LinkedIn dhe biznesin e videogameve Xbox. Gjithashtu është një kompani shumë më e madhe dhe ka rreth 136 miliardë dollarë para të gatshme, rreth tre herë më shumë se Oracle.

Presidenti Trump në mes të gushtit shprehu mbështetje për një ofertë të mundshme të Oracle. “Epo unë mendoj se Oracle është një kompani e shkëlqyer dhe mendoj se pronari i saj është një djalë i jashtëzakonshëm, një person i jashtëzakonshëm. Unë mendoj se Oracle do të ishte sigurisht dikush që mund ta merrte atë, ”tha presidenti kur u pyet për interesin e mundshëm të Oracle.

Bashkëthemeluesi i Oracle, Larry Ellison në fillim të këtij viti inicioi një mbledhje fondesh në shtëpinë e tij për presidentin. Shefi ekzekutiv Safra Catz gjithashtu ka punuar në komitetin ekzekutiv për ekipin e tranzicionit Trump në 2016.

Administrata Trump ka nxitur për një shitje të tillë për muaj të tërë, duke shprehur shqetësimin se TikTok mund të kalojë të dhëna që mbledh nga Amerikanët duke transmetuar video te qeveria autoritare e Kinës. TikTok ka thënë se nuk i është kërkuar që të ndajë të dhëna me qeverinë kineze dhe nuk do ta bënte nëse kërkohej.

Roli i Shtëpisë së Bardhë në sjelljen e shitjes nuk ka precedent në analet e bërjes së marrëveshjeve amerikane.

Tensionet kinezo-amerikane kanë prishur marrëveshje të tjera të profilit të lartë të teknologjisë. Administrata Trump bllokoi ofertën armiqësore të Broadcom Ltd. prej 117 miliard dollarë për Qualcomm Inc. lidhur me shqetësimet se marrëveshja do të dobësonte prodhuesin e çipave në SHBA dhe do t’i jepte fuqinë e tregut Kinës. Muaj më vonë rregullatorët kinezë të antitrustit nuk arritën të miratonin ofertën e Qualcomm për të blerë prodhuesin Hollandez të çipave NXP Semiconductors NV.

Por ato marrëveshje në përgjithësi nuk fituan vëmendjen e gjerë, bisedat e TikTok mblodhën me miliona përdorues të saj besnikë të shqetësuar për të ardhmen e aplikacionit./Burimi: Wall Street Journal- Në shqip: Gazeta “Si”/


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë