Mode

Ngritja, rënia dhe rikthimi i Victoria Secret

Victoria's Secret është marka më e madhe e të brendshmeve në Amerikë dhe ka qenë për disa dekada.

Ajo arriti majat e suksesit në fund të viteve 1990 dhe 2000, por është "akuzuar" se ka humbur shkëlqimin në vitet e fundit.

Kompania aktualisht po rregullon imazhin dhe ka braktisur "engjëjt" e saj për aktivistët dhe sipërmarrësit.

Këtu është historia e ngritjes, rënies dhe rikthimit të markës:

Victoria's Secret u themelua në 1977 nga biznesmeni amerikan Roy Raymond.

Frymëzuar nga një “udhëtim” i pakëndshëm në një dyqan për të blerë të brendshme për gruan e tij, Raymond filloi të krijojë një vend ku burrat do të ndiheshin rehat duke blerë të brendshme. Ai donte të krijonte një dyqan të brendshme femrash që kishte për qëllim meshkujt.

Ai e quajti markën sipas epokës viktoriane në Angli, duke dashur të ngjallte përsosjen e kësaj periudhe në të brendshmet e tij.

Ai vazhdoi të hapte një mori dyqane të Victoria's Secret dhe nisi rrugëtimin e tij me Victoria’s secret.

Deri në vitin 1982, kompania po bënte më shumë se 4 milion dollarë në shitje vjetore, por sipas raporteve, ajo ishte afër falimentimit në atë kohë. Në këtë moment u fut në lojë Les Wexner.

Wexner, i cili themeloi Markat L tashmë po bënte emër në botën e shitjes me pakicë pasi gradualisht ndërtoi një perandori mbresëlënëse.

Deri në qershor 1982, Limited, e cila kishte blerë më parë Express dhe Lane Bryant ishte regjistruar në Bursën e Nju Jorkut. Një muaj më vonë, nën udhëheqjen e Wexner, kompania bleu gjashtë dyqanet e Victoria's Secret dhe katalogun e saj për 1 milion dollarë.

Wexner ktheu vizionin e Raymond, duke krijuar një dyqan që ishte i fokusuar tek gratë dhe jo tek burrat.

Ai po ndiqte nga afër tregun evropian të të brendshmeve të asaj kohe dhe donte ta çonte atë në Amerikë. Kështu, ai filloi të krijojë një version më të përballueshëm, të brendshme që dukeshin luksoze dhe të shtrenjta, por ishin të përballueshme.

Dhe funksionoi. Nga fillimi i viteve 1990, Victoria's Secret ishte bërë shitësi më i madh i të brendshmeve në Amerikë, me 350 dyqane në shkallë vendi dhe shitjet arritën në 1 miliard dollarë.

Marka filloi të forcojë imazhin e saj gjatë viteve të ardhshme. Në 1995, erdhi shfaqja e saj e famshme vjetore e modës.

Shfaqja, e cila drejtohej nga Ed Razek u bë një pjesë ikonike e imazhit të markës.

Razek dhe ekipi i tij ishin përgjegjës për zgjedhjen e modeleve për të ecur në shfaqje. Për shkak të kësaj, ai u bë një nga njerëzit më të rëndësishëm në botën e modelimit, duke ndihmuar në fillimin e karrierës së Gisele Bündchen, Tyra Banks dhe Heidi Klum.

Në 1999, shfaqja u transmetua për herë të parë në internet. Ky ishte dhe momenti kur 1.5 persona u munduan ta shihnin shfaqjen online duke bërë që të binte faqja, një nga rastet e radha që ndodhte diçka e tillë.

Ndërkohë, marka gjithashtu po lançonte disa nga produktet e saj më të njohura dhe më të suksesshme, duke përfshirë Bra dhe Body Brake nga Victoria.

Të gjitha modelet kontribuan në një sukses të madh dhe dyfishuan shitjet.

Rreth kësaj kohe (1997), ideja e "Engjëjve" të Victoria's Secret hyri në lojë pasi një reklamë me Helena Christensen, Karen Mulder, Daniela Peštová, Stephanie Seymour dhe Tyra Banks promovuan koleksionin e të brendshmeve "Engjëjt".

Që atëherë, termi "Engjëll" bëhet sinonim i markës.

Përgjatë viteve '90 dhe fillimit të viteve 2000, reklamat e saj shfaqnin Engjëj modele.

Razek punësoi fotografët dhe regjisorët më të mirë të televizionit në botë për të bërë reklama për markën.

Shfaqjet e pasarelave u bënë më luksoze. Në vitin 2000, modelja Gisele Bündchen eci në pistë në atë që atëherë ishte produkti më i shtrenjtë i të brendshmeve të krijuara ndonjëherë, të brendshme të veshura me diamant dhe rubin prej 15 milion dollarësh.

Në vitin 2000, Sharen Jester Turney u bë CEO e revistës.

Sipas raporteve në atë kohë, Turney donte të hiqte "pamjen e çuditshme" në revistë dhe e bëri atë më shumë si Vogue sesa Playboy.

Ajo u bë CEO e të gjithë markës në 2006. Në qëndrimin e saj nëntë vjeçar, kompania lulëzoi; shitjet u rritën me 70% në fitime prej 7.7 miliardë dollarë.

Turney dha dorëheqjen papritur në vitin 2016 dhe u pasua nga Wexner si CEO i përkohshëm.

Wexner bëri një seri ndryshimesh të shpejta duke mbyllur revistën, hoqi rrobat e banjës dhe veshjet për t’u përqendruar vetëm tek të brendshmet, pjesa kryesore e biznesit.

Ai gjithashtu e ndau markën në tre pjesë- të brendshme të Victoria's Secret, Victoria's Secret Beauty dhe Pink dhe rekrutoi një CEO për secilën pjesë.

Jan Singer u bë CEO i të brendshmeve të Victoria's Secret në Shtator 2016.

Midis 2015 dhe 2018, shitjet filluan të binin.

Filluan të dilnin më shumë marka të brendshmesh dhe Victoria’s Secret nuk arriti të kapte trendin në atë kohë.

Midis 2016 dhe 2018, pjesa e saj e tregut në Amerikë ra nga 33% në 24%. Disa blerës u ankuan se cilësia e të brendshmeve të saj kishte rënë.

Victoria’s Secret Pink filloi të humbiste deri në atë pikë sa bëri ulje drastike për të shitur.

Shfaqja e saj vjetore pati shumë kritika dhe ra shikueshmëria. Në Nëntor 2018, Razek u bë qendra e kritikave në internet për shkak të një komenti që bëri për modelet transgjinore.

Razek tha në një intervistë për Vogue se ai mendonte se shfaqja nuk duhet të përmbante "transeksualë".

Razek bëri një falje zyrtare në internet, por disa nga kritikët e tij bënë thirrje që ai të japë dorëheqjen.

Më pak se një javë pasi komentet e Razek u bënë virale, Singer dha dorëheqjen.

Singer u zëvendësua nga John Mehas, në fillim të vitit 2019.

Mehas praktikisht nuk kishte punë për të bërë. Shitjet kishin rënë dhe kishte pafund njerëz të zemëruar me markën.

Në Mars 2019, Organizata Barington i dërgoi një letër Wexner, duke parashtruar rekomandime për të përmirësuar rritjen në Victoria's Secret.

Në letër, CEO i Barington, James A. Mitarotonda, e quajti imazhin e markës së kompanisë si "të vjetëruar".

Barington e quajti mungesën e diversitetit në bordin e drejtorëve si një problem për markën. Në atë kohë, nga 11 anëtarët e bordit, nëntë ishin burra.

Duket se Victoria's Secret e mori parasysh këtë kritikë. Pasi e pranoi letrën në një deklaratë, ajo emëroi dy drejtore të reja të bordit femra, Sarah E. Nash dhe Anne Sheehan.

Edhe pse nuk është një modele plus-size, fansat vlerësuan kompaninë për vendimin e saj për të marrë modelen hungareze Barbara Palvin si një nga Engjëjt e saj.

Ajo gjithashtu punësoi modelen e saj të parë transgjinor.

Modelja transgjinore braziliane Valentina Sampaio, ndau një fotografi të saj në Instagram në gusht duke etiketuar markën Victoria Secret së bashku me hashtag -et: "fushatë", "vspink" dhe "diversitet". Një ditë më vonë, ajo ndau një video të saj me titulli "Asnjëherë mos ndalo së ëndërruari".

Agjenti i saj më vonë konfirmoi se ajo kishte nënshkruar një kontratë me Victoria's Secret.

Në të njëjtën ditë, Wexner njoftoi se Razek do të jepte dorëheqjen.

Dhe më 21 nëntor, kompania konfirmoi se kishte anuluar zyrtarisht shfaqjen e saj të modës atë vit.

Gjatë një telefonate me analistët pas raportimit të rezultateve të fitimeve në tremujorin e tretë, CFO-ja e Markave L, Stuart Burgdoerfer iu përgjigj një pyetjeje nëse shfaqja e modës do të zhvillohej atë sezon festash.

"Ne do të komunikojmë me klientët, por asgjë të ngjashme në madhësi me shfaqjen tradicionale të modës", tha ai.

Ndërsa këto ishin ndryshime potencialisht pozitive, marka u përfshi në një sfidë të re në verën e vitit 2019.

Jeffrey Epstein ishte menaxheri I Wexner për disa vjet dhe ish-drejtuesit e kompanisë i thanë Wall Street Journal se ai u përpoq të ndërhynte në biznesin e Victoria Secret duke zgjedhur se cilat modele do të bëheshin pjesë e markës.

Disa nga viktimat e Epstein dolën duke thënë se ai përdori lidhjen e tij me Victoria Secret për t'i detyruar ato të kryenin marrëdhënie seksuale.

"Në një moment të jetës, ne të gjithë jemi tradhtuar nga miqtë", tha Wexner.

Në shkurt 2020, kompania njoftoi se Wexner do të tërhiqej si kryetar dhe CEO i Markës L, por do të ulej në bordin e drejtorëve. Në të njëjtën kohë, njoftoi se po shiste 55% të aksioneve në Victoria's Secret tek firma e aksioneve private Sycamore Partners.

Në një deklaratë për shtyp, Ëexner tha se Sycamore ka "përvojë të madhe në industrinë e shitjes me pakicë dhe një rekord të suksesshëm", dhe se "do të sjellë një perspektivë të re dhe fokus më të madh në biznes".

Në Mars 2020, pandemia e koronavirusit përfshiu gjithë botën dhe Victoria Secret u detyrua të mbyllte dyqanet e saj.

Në fund të prillit 2020, Sycamore ngriti një padi për t'u tërhequr nga marrëveshja, duke pretenduar se veprimet e Victoria's Secret të ndërmarra gjatë pandemisë për të mbyllur dyqanet, për të shkurtuar personel dhe për të mos paguar qiranë për muajin prill ishin në shkelje të marrëveshjen që të dy palët kishin bërë në shkurt.

Marka lëshoi menjëherë një deklaratë duke thënë se një ndërprerje e marrëveshjes është "e pavlefshme" dhe se ajo do të mbrojë fuqishëm padinë dhe do të ndjekë të gjitha mjetet juridike për të zbatuar të drejtat e saj kontraktuale.

Më 4 maj 2020, marka njoftoi se marrëveshja me Sycamore ishte prishur zyrtarisht duke thënë se kishte arritur një "marrëveshje reciproke" me Sycamore për të përfunduar marrëveshjen.

Kompania tha gjithashtu se kishte riorganizuar ekipin e saj menaxhues dhe do të fokusohej në "zbatimin e veprimeve të rëndësishme për uljen e kostos dhe përmirësimet e performancës në Victoria's Secret".

Kjo përfshinte mbylljen përgjithmonë të 250 dyqaneve të Victoria's Secret dhe Pink në SHBA dhe Kanada në vitin 2020.

Në gjysmën e dytë të vitit 2020, marka filloi të rimëkëmbet, e nxitur nga më shumë shitje në internet.

Bloomberg e përshkroi përparimin e Victoria Secret si "të admirueshëm", pasi raportoi rezultate të mira në fillim të vitit 2021.

Bloomberg më vonë raportoi se marka L kishte rifilluar diskutimet për të shitur markën edhe një herë dhe po kërkonte një vlerësim shumë më të lartë, prej 3 miliardë dollarësh.

Por në maj, ajo i dha fund spekulimeve dhe tha se nuk po kërkonte më një blerës dhe thjesht do të investonte të sjellë markën në vendin ku i takon, në majë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë