Biznes

Netflix nuk është në telashe të thella. Po bëhet një kompani mediatike

Netflix ka pasur një 2022 të tmerrshëm. Në prill, ai tha se humbi abonentë për herë të parë që nga viti 2011. Aksionet e tij kanë rënë me më shumë se 60% deri më tani këtë vit.

Megjithatë, betejat e tij të fundit mund të mos jenë fillimi i një spiraleje në rënie ose fillimi i fundit për gjigantin e transmetimit. Përkundrazi, është një shenjë se Netflix po bëhet një kompani mediatike më tradicionale.

Netflix (NFLX) fillimisht u vlerësua si një kompani Big Tech, pjesë e akronimit të Wall Street, "FAANG", i cili qëndronte për Facebook, Apple, Amazon, Netflix dhe Google.

Wall Street dikur e vlerësonte kompaninë në rreth 300 miliardë dollarë - një numër i barabartë me shumë kompani të Big Tech që modeli i biznesit të Netflix në fund të fundit nuk mundi t'i përmbushte.

"Unë mendoj se Netflix ishte jashtëzakonisht i mbivlerësuar," tha Julia Alexander, drejtore e strategjisë në Parrot Analytics, për CNN Business. "Ndryshe nga ato kompani që kanë tentakula të ndryshme, Netflix nuk ka shumë tentakula."

Por Netflix nuk ishte kurrë një kompani teknologjike. Po, ai mbështetej në rritjen e abonentëve si shumë kompani në botën e teknologjisë, por rritja e tij e abonentëve u ndërtua në krijimin e filmave dhe shfaqjeve televizive që njerëzit donin t'i shikonin dhe të paguanin. Kjo është më shumë si një studio në Hollywood sesa një kompani teknologjie në Silicon Valley. Netflix dukej shumë më tepër si një kompani teknologjike sesa, të themi, Disney, Comcast, Paramount ose kompania mëmë CNN Warner Bros. Discovery.

Por ndërsa ato kompani tradicionale të mediave fillojnë të duken shumë më tepër si Netflix, Netflix nga ana e tij po fillon të heqë faqet nga librat e lojërave të rivalëve të tij: do të fillojë të shfaqë reklama dhe ka lëshuar disa shfaqje gjatë javëve dhe muajve e jo të gjitha përnjëherë. Netflix ka thënë se niveli i tij më i lirë i reklamave dhe shtrëngimi i ndarjes së fjalëkalimeve mund të vijë vitin e ardhshëm. Ajo është në partneritet me Microsoft (MSFT) për biznesin e saj të reklamave.

"Unë mendoj se në shumë mënyra lëvizjet që po bën Netflix sugjerojnë një kalim nga kompania e teknologjisë në kompaninë mediatike," tha Andrew Hare, një nënkryetar i lartë i kërkimit në Magid, për CNN Business. "Me prezantimin e reklamave, goditjen ndaj ndarjes së fjalëkalimeve, shfaqjet e çuditshme si 'Gjërat e çuditshme' që eksperimentojnë me një lëshim të shkallëzuar, ne po shohim që Netflix të duket më shumë si një kompani mediatike tradicionale çdo ditë."

Hare shtoi se strategjia e mëparshme e biznesit të Netflix, e cila ishte "dikur e shenjtë, tani po hidhet nga dritarja".

"Netflix dikur e detyroi Hollywood-in të dilte thellë nga zona e tij e rehatisë. Ata sollën transmetimin në dhomën e ndenjes amerikane," tha ai. "Tani duket se disa praktika më konvencionale mund të jenë ato që i duhen Netflix."

Në Netflix tani, "shumë nga këto lëvizje strategjike po bëhen ndërsa piqen dhe kalojnë në fazën tjetër si kompani," vuri në dukje Hare. Kjo përfshin fokusimin në fluksin e parave dhe të ardhurat dhe jo vetëm rritjen.

"Me fjalë të tjera, biznesi i shkollës së vjetër," tha ai.

Burimi: CNN Business


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë