Mode

Kur bëhen bashkë projektuesit e modës

Themelet e konsumit të modës rrjedhin nga dëshira e lindur e njeriut për gjëra të reja. Kjo, në vetvete, nuk është një ide e re. Por falë rritjes së mediave sociale, faqeve online dhe gazetarisë digjitale, dëshira jonë kolektive për risi është më e përhapur se kurrë.
Sot, konsumatori tipik nuk po investon në rroba dy herë në vit, apo një herë në sezon; ne jemi duke blerë veshje të reja rregullisht.

Misioni i ri i modës, sipas një raporti të Business of Fashion dhe McKinsey & Company, është të jetë sa më e shpejtë, qëllimi kryesor është të arrijë sa më shpejt në treg. Markat që synojnë të kenë sukses do të kenë kuptuar se në paradigmën e re që merr formë rreth tyre, disa nga rregullat e vjetra thjesht nuk funksionojnë.


Miliarderi italian Remo Ruffini është shumë i vetëdijshëm për sfidat e reja me të cilat ballafaqohet industria. Si CEO dhe pjesërisht pronar i Moncler, një markë luksoze e njohur për xhaketa të skive, Ruffini ka qenë në një mision për modernizimin e kompanisë që nga marrja e detyrës në 2003. Ai bëri një riorganizim pothuajse kokë më kokë të modelit të markës dhe zinxhirit të furnizimit për të nisur një iniciativë të re, Moncler Genius. Projekti Moncler Genius, i zbuluar për herë të parë në Javën e Modës në Milano vitin e kaluar, hodhi poshtë idenë e emërimit të një drejtori të vetëm krijues për të udhëhequr një markë. Në vend të kësaj, ai përkrah një qasje relativisht të re: duke kërkuar drejtues të shumë krijuesve të punojnë për të njëjtën markë, dhe duke krijuar koleksionet e tyre individuale që të dalin në tregun e shitjes.


Ky model kombinon idenë e bashkëpunimeve të modës, të cilat në mënyrë tipike prodhojnë vetëm produkte të njëpasnjëshme që shesin për një kohë të kufizuar, tregon edhe kulturën në rënie. Sipas Ruffini, strategjia Genius lejon një "bisedë më të rregullt" me klientët. Ai siguron gjithashtu “më shumë ide dhe më shumë energji", tha ai në një intervistë pikërisht një vit pas nisjes së Genius Moncler.


Partneritetet inovative
Përveç mbajtjes së klientëve ekzistues, ky model ofron mundësinë për të tërhequr klientë të rinj. Ruffini ka nënshkruar një listë mbresëlënëse të drejtuesve krijues për të punuar në projekt - dhe këta dizajnerë, me markat e tyre dhe stilet e ndryshme, vijnë me idetë dhe punën e tyre të veçantë. Tetë dizajnerë të përfshirë në koleksionet e fundit të Moncler Genius, të treguar të mërkurën në javën e modës në Milano, janë një përzierje e emrave të rëndësishëm të modës dhe figurave të reja. Midis tyre janë drejtori kreativ i Valentino, Pierpaolo Piccioli, i cili zuri titujt me shfaqjen e tij të modës në Paris muajin e kaluar; Craig Green, një nga stilistët më të shquar të veshjeve të Londrës; Richard Quinn, i cili e joshi mbretëreshën në shfaqjen e Javës së Modës së Londrës në shkurt të vitit të kaluar; dhe Simone Rocha, projektuesja i njohur me qendër në Londër. Quinn do të tregojë për herë të parë me Moncler Genius ndërsa tre të tjerë kanë bashkëpunuar që nga fillimi.

Për Moncler, përfitimet komerciale të punës me emra të profilit të lartë janë mjaft të qarta. Por çfarë fitojnë dizajnuesit? Gjatë një interviste këtë javë në Londër, Rocha tha se ajo fillimisht ishte "e ngazëllyer nga niveli i dizajnuesve që do të mblidheshin së bashku pasi të gjithë hartuesit kishin pikëpamjet e tyre dhe kjo do t’i ndihmonte të krijonin në punë unike". Ajo gjithashtu përmendi rrjetin e gjerë të shpërndarjes së Moncler dhe bazën e veçantë të konsumatorëve si tërheqje.


Java e modës në Londër
Piciolli, duke folur nga Milani përpara se të paraqiste planet e tij të fundit, tha se ai e mirëpriti projektin si një sfidë të re që i lejoi atij të mbronte zërin e tij krijues. "Për mua, gjithçka ka të bëjë me kreativitetin dhe me shprehjen e vetes", tha ai. "Ishte sfiduese dhe interesante për të shprehur idetë e mia në një mënyrë të ndryshme." Koleksionet që kanë dalë deri tani duket se kanë ruajtur identitetin vizual të secilit projektues. Prezantimet më të fundit të Moncler Genius u zhvilluan në tetë mjedise specifike të projektimit - dhoma me porosi që pasqyrojnë stilin e çdo drejtuesi krijues. Dizajnet e Piccioli u paraqitën në forma që klientët e tij më të përhershëm do të ishin në gjendje ta njihnin, Por ai gjithashtu ofroi diçka të re, duke marrë frymëzim nga Lemlem, miku i tij dhe bashkëpunëtori Liya Kebede, i cili është i dedikuar për prodhimin e rrobave të bëra nga artizanët vendas në Etiopi dhe në vende të tjera në Afrikë.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë