Biznes

Harrojini biletat me kosto të ulët edhe në linjat low-cost

Ryanair nuk do të ofrojë më fluturime me çmime të ulëta për shkak të kostos së lartë të karburantit, ka pranuar shefi i linjës ajrore. Shefi ekzekutiv Michael O’Leary thotë se epoka e biletave me 10 € ka përfunduar.

Tarifa mesatare e linjës ajrore do të rritet nga rreth 40 € vitin e kaluar në afërsisht 50 € gjatë pesë viteve të ardhshme, tha ai për BBC. Por, ai thotë se beson se njerëzit do të vazhdojnë të fluturojnë shpesh, pavarësisht kostos në rritje të jetesës.

“Nuk ka dyshim se në fund të tregut, tarifat tona vërtet të lira promocionale – tarifat një euro, tarifat 0.99 euro, madje edhe tarifat 9.99 euro – mendoj se nuk do t’i shihni ato tarifa për vitet e ardhshme”, tha  O’Leary për programin Today të BBC Radio 4.

Rritja e kostove të karburantit që po rrit tarifat e avionit, po rrit gjithashtu faturat e energjisë shtëpiake, duke gërryer të ardhurat e njerëzve. Por, shefi i linjës ajrore tha se, pavarësisht kësaj, ai pret që klientët të kërkojnë opsione me kosto më të ulët në vend që të shkurtojnë fluturimet.

“Ne mendojmë se njerëzit do të vazhdojnë të fluturojnë shpesh. Por, unë mendoj se njerëzit do të bëhen shumë më të ndjeshëm ndaj çmimeve dhe prandaj pikëpamja ime për jetën është se njerëzit do të tregtojnë me shumë miliona.”

Ndërsa biletat e fluturimit janë bërë më të lira në dekadat e fundit, numri i fluturimeve të kryera është rritur, me më shumë njerëz që bëjnë pushime të shkurtra jashtë vendit, krahas pushimeve vjetore. Linjat ajrore si Ryanair, Easyjet, Vueling dhe Wizz Air kanë konkurruar për të ofruar shërbime me kosto të ulët.

Fluturimet komerciale tani përbëjnë rreth 2.4% të emetimeve globale të CO2 dhe sektori po përballet me presion për të reduktuar ndikimin e tij në klimë, duke përfshirë fushatat për të bindur njerëzit që të kalojnë në udhëtimet hekurudhore dhe rrugore.

Megjithatë, Z. O’Leary argumentoi se transporti rrugor dhe transporti detar ishin kontribuesit më të mëdhenj të CO2 në përgjithësi dhe tha se fokusi në reduktimin e emetimeve nga udhëtimi ajror ishte “i gabuar”.

Ai tha se Ryanair po investonte në avionë më efikasë për karburant, por se reduktime më të mëdha në përdorimin e karburanteve fosile do të vinte me kalimin nga benzina dhe nafta në automjetet rrugore elektrike.

Burimi: BBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë