Organizata Botërore e Turizmit ka publikuar një seri udhëzimesh për të ndihmuar sektorin e turizmit të dalë më i fortë dhe më i qëndrueshëm nga Covid-19. Udhëzimet theksojnë nevojën për të vepruar me vendosmëri, për të rikthyer besimin dhe, pasi OBT forcon partneritetin e saj me Google, për të përqafuar inovacionin dhe transformimin dixhital të turizmit global.
Udhëzimet u prodhuan në konsultim me Komitetin Global të Krizave të Turizmit dhe synojnë të mbështesin qeveritë dhe sektorin privat që të shërohen nga një krizë e pashembullt. Në varësi të heqjes së kufizimeve të udhëtimit, agjensia e specializuar e Kombeve të Bashkuara paralajmëron se prurjet turistike ndërkombëtare mund të bien mes 60% dhe 80%. Kjo vë në rrezik 100-120 milion vende pune dhe mund të çojë në humbjen nga 910 miliardë dollarë amerikanë në 1.2 trilion dollarë amerikanë në eksport turistik.
Sekretari i Përgjithshëm i OBT Zurab Pololikashvili është shprehur se : "Këto udhëzime u ofrojnë qeverive dhe bizneseve një sërë masash gjithëpërfshirëse për t'i ndihmuar ata të hapin turizmin përsëri në një mënyrë të sigurt, pa probleme dhe me përgjegjësi. Ata janë produkt i bashkëpunimit të zgjeruar që ka karakterizuar përgjigjen e turizmit ndaj kësaj sfide të përbashkët, duke u mbështetur në njohuri dhe inpute nga sektori publik dhe privat dhe nga disa agjenci të KB si pjesë e përgjigjes më të gjerë të KB. "
Protokollet e mbrojtjes dhe sigurisë për rikuperimin e turizmit
Udhëzuesi i ri, një vazhdim i Rekomandimeve për Veprim të miratuara tashmë nga Komiteti, është përqendruar në shtatë përparësi për rimëkëmbjen e turizmit bazuar në shtyllat e zbutjes së ndikimit ekonomik, zhvillimin e protokolleve të sigurisë dhe përgjigjeve të koordinuara dhe nxitjen e inovacionit.
Udhëzimet theksojnë rëndësinë e rivendosjes së besimit të udhëtarëve përmes protokolleve të mbrojtjes dhe sigurisë të krijuara për të zvogëluar rreziqet në secilin hap të zinxhirit të vlerës së turizmit. Këto protokolle përfshijnë zbatimin e procedurave të kontrollit, kur është e përshtatshme, duke përfshirë skanimet e temperaturës, testimin, distancën fizike, frekuencën e përmirësuar të pastrimit dhe sigurimin e kutive të higjienës për udhëtime të sigurta ajrore, shërbime mikpritjeje ose aktivitete të sigurta.
Inovacioni kryesor si OBT bazohet në partneritetin e Google
Udhëzimet e OBT gjithashtu theksojnë mundësinë për të nxitur një transformim dixhital të destinacioneve, kompanive dhe punonjësve me nisma të tilla si trajnimi falas online me Akademinë Online të OBT dhe zbatimin e aplikacioneve të tilla si Hi Card për të përmirësuar ndërveprimin ndërkombëtar në aeroporte dhe hotele. Theksohet gjithashtu roli i teknologjisë në promovimin e distancës sociale në hotele dhe destinacione turistike.
Kjo vjen pasi OBT forcon partneritetin e saj me Google. Përmes këtij bashkëpunimi të zgjeruar, agjensia e KB do të punojë me Google për të promovuar mësimin dixhital dhe trajnimin e aftësive online në mënyrë që të sigurojë mundësi të reja në të gjithë sektorin global të turizmit.
Sekretari i Përgjithshëm Pololikashvili shtoi se: “Jemi të kënaqur që bashkëpunojmë më ngushtë me Google. Javët e kaluara kanë nxjerrë në pah rolin e përmirësuar që luan teknologjia në jetën tonë duke çuar më tej transformimin dixhital të turizmit do ta bëjë sektorin më elastik dhe do të krijojë mundësi për njerëzit në të gjithë botën".
Rreth Komitetit Global të Krizave të Turizmit
OBT formoi një Komitet Global të Krizave të Turizmit për të udhëhequr sektorin në përgjigje ndaj krizës COVID-19 dhe pët të ndërtuar themelet për rezistencën e ardhshme dhe rritjen e qëndrueshme.
Komiteti përfshin përfaqësues të Shteteve Anëtare të OBT dhe Anëtarët e Filialeve, së bashku me Organizatën Botërore të Shëndetit (OBSH), Organizatën Ndërkombëtare të Aviacionit Civil (ICAO), Organizatën për Bashkëpunim Ekonomik dhe Zhvillim (OECD), Grupin e Bankës Botërore dhe Organizatën Ndërkombëtare Detare (IMO). Sektori privat përfaqësohet nga Këshilli i Aeroporteve Ndërkombëtar (ACI), Shoqata Ndërkombëtare e Lundrimeve (CLIA), Shoqata Ndërkombëtare e Transportit Ajror (IATA) dhe Këshilli Botëror i Udhëtimeve dhe Turizmit (WTTC) për të siguruar një përgjigje të koordinuar dhe efektive. ©Gazeta "Si"
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.