Biznes

Brunch-i i së dielës është ‘nata e re e së premtes’

Brunch-një vakt i ngrënë vonë që është një kombinim i mëngjesit dhe drekës

Disa kohë pas përfundimit të bllokimeve nga Covid-19, ditët e punës nga shtëpia janë bërë standarde.

Është folur shumë për efektin që tregon se ku kalojnë kohën njerëzit (më pak në qendrat e qyteteve, më shumë në zonat më periferike). Por pak dihet sesi ky ndryshim ka ndryshuar oraret e njerëzve.

Në teori, puna në distancë duhet t'i bëjë ditët e javës më shumë si fundjava.

Ditët dhe fundjavat e punës nga shtëpia janë të dyja pa shumë lëvizje dhe është më e lehtë të koordinosh detyrat ose takimet mes takimeve në Zoom sesa të të duhet të lëvizësh nga zyra.

Megjithatë, të dhënat e kartave të kreditit tregojnë se ajo ka pasur efektin e kundërt: pjesa e madhe e fundjavave të shpenzimeve personale është rritur edhe më tej.

Visa, rrjeti më i madh në botë i pagesave me karta, ndau të dhëna për orë për shpenzimet për argëtim, ushqim dhe pije, mallra me pakicë dhe transport, por duke përjashtuar transaksionet online. Ata përfshinë 22 qytete në gjashtë kontinente në nëntor 2019 dhe nëntor 2022 dhe gjurmuan ndryshime në kohën e blerjeve, por jo ndryshime në nivelet totale të shpenzimeve.

Përpara Covid-it, shpenzimet rriteshin dy herë në ditë, fillimisht për drekë dhe më pas në darkë. Ata gjithashtu u rritën ngadalë nga e hëna në të shtunë, duke arritur kulmin të premten në mbrëmje.

Duke peshuar 22 qytetet me PBB-në, e premtja ndërmjet orës 21:00 dhe 22:00 përbënte 1.6% të shpenzimeve javore, 2.7 herë më shumë se mesatarja e orës prej 0.6%.

Deri në vitin 2022, zakonet kishin ndryshuar.

Drekat e ditëve të javës mbetën të fuqishme, por pjesa e shpenzimeve gjatë ditëve të javës nga ora 18:00 deri në orën 12:00 ra me 2.7 pikë përqindjeje.

Uljet më të mëdha ishin të enjten dhe të premten midis orës 21:00 dhe 23:00, të cilat së bashku humbën 0.7 pikë përqindjeje.

Pjesa e shpenzimeve të fundjavave u rrit përkatësisht, me pjesën më të madhe të rritjes gjatë ditës. Dreka e së shtunës dhe e dielës fitoi 1.2 pikë përqindjeje.

Dy faktorë ndoshta shpjegojnë këtë ndryshim.

Zyrat me frekuentim të vogël nënkuptojnë më pak njerëz që dalin pas punës dhe shumë restorante, bare dhe klube u mbyllën përgjithmonë gjatë izolimeve.

Nëse punëtorët në distancë kanë më pak vende për të shkuar gjatë natës, kjo bën që ditët e fundjavës të thithin shpenzimet e tyre.

Të dyja tendencat janë të këqija për bizneset e ndërtuara rreth stileve të jetesës para Covid. Transaksionet mesatare janë më të vogla gjatë ditës sesa natën, duke reduktuar të ardhurat për klient dhe kufizimet e kapacitetit kufizojnë se sa nga të ardhurat e humbura gjatë ditëve të javës mund të kompensohen gjatë fundjavave.

Ata janë gjithashtu një shenjë e keqe për strukturën sociale të qyteteve. Shumë zona përfitojnë nga banorët që konsumojnë shërbime më afër shtëpisë. Por kufizimi i aktivitetit të mbrëmjes në fundjavë krijon qetësi të frikshme.

Burimi: The Economist/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë