Mode

A është HM një markë e qëndrueshme?

Nga Marc Bain June – Fjala “e qëndrueshme” përdoret nga markat e ndryshme të modës, me qëllim për të tërhequr sa më shumë blerës drejtë markave të tyre. Por për shkak se nuk ka organ certifikues për të vendosur se çfarë është “i qëndrueshëm”, apo edhe një përkufizim i qartë i asaj që termi do të thotë, markat mund t’i shesin produktet e tyre si të qëndrueshme pa pasur nevojë për mbështetje.

Megjithatë duket se në Norvegji nuk është aq e lehtë sa në vendet e tjera.

Akti i Kontrollit të Marketingut në vend përshkruan praktikat që janë jashtë kufijve për tregtarët, ndër të cilët bëjnë pretendime që mashtrojnë konsumatorët. Siç raportoi Ecotextile, organi i pavarur qeveritar i ngarkuar me zbatimin e këtyre rregullave dhe mbrojtjen e konsumatorëve po shqyrton aktualisht H & M mbi koleksionin e saj, që kompania thotë se është bërë me materiale dhe metoda të qëndrueshme.

“Mendimi ynë është se prodhimet e H & M nuk janë të qarta ose specifike të mjaftueshme për të shpjeguar se si rrobat e prodhuara nga kjo firmë janë më të” qëndrueshme “sesa produktet e tjera që shesin”, tha Bente Overli, zëvendësdrejtori i përgjithshëm në Forbrukertilsynet të Norvegjisë; ndërsa Autoriteti Konsumator, tha në një deklaratë për Kuarcin. “Meqenëse H & M nuk i japin konsumatorit të dhëna të sakta për arsyen pse këto rroba janë etiketuar” Të ndërgjegjshëm “, ne konkludojmë se konsumatorëve u jepet përshtypja se këto produkte janë më” të qëndrueshme “sesa realisht janë.

Autoriteti i Konsumatorit thotë se aktualisht është në bisedime me H & M.

Një zëdhënës i H & M tha se kompania ka një takim të planifikuar me Autoritetin e Konsumatorit dhe se do të jetë në përputhje me të gjitha ligjet e marketingut norvegjez. “Ne jemi të kënaqur që Autoriteti Norvegjez i Konsumatorit ndriçon dritën mbi marketingun dhe komunikimin e alternativave të qëndrueshme dhe ne kemi krijuar tashmë një komunikim të shëndetshëm me ta për të parë se si mund të jemi edhe më të mirë në komunikimin e punës së gjerë që bëjmë”, tha kompania në një deklaratë. “Ne jemi transparente në çdo gjë që bëjmë dhe nuk kemi asgjë për të fshehur”.

H & M flet për qëndrueshmërinë më shumë se çdo etiketë tjetër e modës së shpejtë. Ndërsa përdor materiale në koleksionet e saj që supozohet të jenë më të qëndrueshme sesa alternativat konvencionale, siç janë tekstilet e bëra nga fibrat e gjetheve të pineapës ose peelët e agrume, modeli i biznesit i tij me kosto të ulët dhe me volum të lartë është në kundërshtim me qëndrueshmërinë e tij. Çdo kompani modës ka një sfidë qëndrueshmërie. Gjigandi luksoz Kering, pronar i etiketave si Gucci dhe Saint Laurent, ka punuar për të përmirësuar qëndrueshmërinë e saj.

Autoriteti i Konsumatorit thotë se beson se bizneset po bëhen më të vetëdijshëm për ndikimin e tyre në mjedis. Një përmbledhje e gjerë e pesë viteve të shitjes së produkteve të konsumit e bërë nga hulumtuesit në Qendrën Stern të Biznesit të Qëndrueshëm të Universitetit të Nju Jorkut gjeti se produktet e shitura si koleksione të qëndrueshme pa një rritje shumë më lartë se produktet që nuk tregtohen në këtë mënyrë.

 

Më Shumë