Gazeta Si – Efekti i Shqipërisë, për sa i përket turizmit në plazh, duket se po zbehet. Ose më saktë, nuk tërheq më segmentin e turistëve italianë të cilët, gjatë tre viteve të fundit, e kanë gjetur të përshtatshme të kalojnë pushimet në anën tjetër të Adriatikut.
“Në të vërtetë, – shpjegon Michele Viola, pronar i operatorit turistik ‘Goodays’, – ne kemi vënë re tashmë një rënie fillestare në fund të sezonit të verës së kaluar. Ky trend është përsëritur ndjeshëm në vitin 2025: pak njerëz po telefonojnë për të rezervuar bregdetin shqiptar; grupet preferojnë të zgjedhin mundësi të tjera”.
Shifrat, të paktën ato nga agjencia me seli në Bari, tregojnë një rënie krahasuar me tre vjet më parë, kur “italianët që vizitojnë bregdetin shqiptar u rritën me 30 përqind falë një fluksi të konsiderueshëm të nxitur nga përballueshmëria e çmimeve dhe bukuria e rajonit”.
“Duhet të jemi të qartë, – vazhdon Viola, – dhe të shpjegojmë se të ardhurat e familjeve italiane janë vazhdimisht në rënie dhe të shkuarit me pushime është një problem. Pra, ndërsa Shqipëria ofronte një raport të përshtatshëm kosto-përfitim, kombinimi nuk funksionon më. Rezervimet janë shumë më poshtë gjysmës së asaj që ishin tre vjet më parë”, – tha ai për “Corriere della Sera”.
Duke parë këtë rënie, Viola, thekson se turistët kanë nisur të zgjedhin lokacionet e tyre turistike në bregdetin e Puljias.
“Agjencia jonë po ecën mirë me ture të organizuara, nga Egjipti në Dubai e deri në Spanjë. Qarkullimi i përgjithshëm është rritur falë këtij specializimi. Tendenca midis atyre që nuk udhëtojnë jashtë vendit është të qëndrojnë në Puglia, ndoshta duke përfituar nga fundjavat në vendpushimet bregdetare, duke u mbështetur në hotele me mëngjes”.
“Shqipëria, – thotë Massimo Salomone, koordinator i seksionit të turizmit të Confindustria Puglia dhe president i Seksionit të Turizmit të Confindustria Bari dhe BAT, – sigurisht që është rritur si destinacion, i mbështetur nga investimet e shpejta në infrastrukturë dhe burokracia e përmirësuar, por ekuacioni me turizmin me kosto të ulët është shpesh mashtrues. Ka aspekte të destinacionit shqiptar, të tilla si shërbimet, transparenca e çmimeve dhe cilësia e ofertave turistike, që meritojnë kujdes absolut, siç theksohet nga disa dëshmi pushuesish. Qëllimi ynë nuk është të rrisim konkurrencën, por më tepër të ndërtojmë një sinergji pozitive. Puglia dhe Shqipëria ndajnë Detin Adriatik dhe një trashëgimi kulturore historike që mund të bëhet forca lëvizëse për projekte të integruara, si në aspektin e turizmit ashtu edhe të infrastrukturës”.
Megjithatë, sipas Salomones, “është e rëndësishme të sqarohet se Italia (dhe Puglia në veçanti) mbetet një destinacion shumë i popullarizuar për turistët italianë”.
Në fund të fundit, ekziston një problem i rritjes së kostove që po ndikon në klasën e mesme, ku ndryshe nga vendet e tjera turistike në Ballkan, duket se vetëm Greqia po ia del mbanë.
“Segmenti i klientëve që janë të gatshëm të tolerojnë shërbim më pak efikas për një çmim të përgjithshëm më të ulët, – përfundon Piero Innocenti, zëvendëspresident i Fiavet Puglia, – me sa duket nuk gjen më stimujt e duhur, sepse presin kursime më të konsiderueshme. Me sa duket, tarifat në Shqipëri janë rritur dhe kjo është dekurajuese. Kjo vlen edhe për destinacione të tjera, si Kroacia dhe Mali i Zi, ndërsa Greqia po ia del mbanë. Segmenti i kroçerave po performon gjithashtu mirë në shtator dhe tetor. Po Puglia? Sektori po vazhdon trendin e tij si vitin e kaluar dhe prania e lidhjeve ajrore me jashtë po lejon rritjen e vazhdueshme”.
Përshtati: Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



