Nga Stuart Heritage - Unë kam argumentuar prej kohësh se po jetojmë një epokë të artë të televizionit për fëmijë. Nëse kërkoni, shpejt do të ‘mbyteni’ në detin me shfaqje që qarkullojnë rreth çdo gjëje që na kanë shërbyer kur ishim fëmijë. Hey Duggee është i jashtëzakonshëm. Bluey është i mahnitshëm. Seriali i ri "Super Happy Magic Forest" është duke u shndërruar në një histori të të gjitha kohërave. Kultura është aq e pasur sa që edhe diçka aq e butë sa Lego City Adventures e Netflix-it mund të përfundojë të jetë një sukses i madh.
Megjithatë, të gjitha këto shfaqje të mira kanë një nonsens absolut. Nëse keni fëmijë shumë të vegjël, do të njihni tmerret e Cocomelon-it, një peizazh ferri, ku foshnja si zombie këndojnë vjersha për fëmijët dhe duken sikur janë nën magjinë e vetë djallit.
Ose Paw Patrol, ose, pse, dhe hezitoj të përmend emrin e tij që të mos e thërras nga errësira, Blippi.
Në të vërtetë, nëse je duke bërë një shfaqje të re për fëmijë, përgjegjësia duhet të jetë mbi normalen.
Duhet të bëhet art që u shërben fëmijëve, në vend që, në mënyrë cinike, të mendohet vetëm për të mbushur xhepat.
Dikush duhet t'ia përmend këtë Juventusit.
Këtë javë, një deklaratë për shtyp u dërgua duke paralajmëruar një moment të madh në argëtimin e fëmijëve: zbulimin e serisë së dytë të programit të parë të animuar tërësisht të prodhuar nga një klub futbolli. Team Jay është një film vizatimor që “ndjek aventurat e ‘nuskës’ së Juventusit, Jay the Zebra, i cili ndan pasionin e tij për futbollin me miqtë e tij Matteo, Cami, Wushu dhe Duka. Së bashku, ata nisin aventura emocionuese, duke zbatuar aftësitë që kanë mësuar nga loja e futbollit në mënyra argëtuese dhe tërheqëse.”
Do të ishte mirë, nëse ekipi Jay ishte i mirë. Sidoqoftë, shfaqja ka qenë tashmë në YouTube për një kohë dhe, nëse nuk ka një rritje dramatike të cilësisë, është e gjitha përfundimisht e paimagjinueshme. Është jashtëzakonisht e shëmtuar, për fillestarët, duke shfaqur llojin e personazheve të mprehtë, pa peshë, me të meta, që duken sikur e kanë kaluar jetën e tyre duke thithur ngadalë sasi të rrezikshme të pasojave bërthamore. Duket si animacionet e bëra me çmim të ulët që shfaqen në avionë. Është si diçka që kanalet televizive tregojnë në orën 5 të mëngjesit, për të ndëshkuar fëmijët që zgjohen shumë herët.
Historitë nuk përputhen me të vërtetë. Në videon më e fundit, ku Team Jay ndërton topin e fundit të Futbollit (më pak se 800 shikime në 24 orë) shihen personazhet duke u përpjekur të shpikin një lloj të ri topi në mënyrë që të mund të shpërfillin një tjetër në një garë të gjykuar nga një rosë. Në një episod tjetër, skuadra sulmohet nga një keqbërës ndërdimensional që mund të kërcejë nëpër kohë dhe hapësirë. Si i zbatojnë ata aftësitë që kanë mësuar duke luajtur futboll për ta mposhtur atë? Njëri prej tyre ha një top futbolli dhe më pas e godet në kokë.
Megjithatë, më e keqja nga të gjitha është ndjenja që kur shikoni Team Jay, thjesht po merrni pjesë në një periudhë të pamenduar të zgjerimit të markës. Ekipi Jay nuk duket të jetë rezultat i një interesi të vërtetë për fëmijët ose përmbajtjen që ata konsumojnë. E gjithë kjo duket si një mënyrë paksa e turpshme për të bërë fëmijët të mbështesin Juventusin. Është një mënyrë për të shitur më shumë këmisha dhe e gjitha është mjaft e zymtë.
Do të shpresonit që Ekipi Jay të dështojë dhe të mos përsëritet kurrë. Por kjo nuk ka gjasa. Tashmë është duke bërë kalimin nga YouTube në TV.
Pra, përgatisni veten, sepse cinizmi i plotë i Team Jay mund të jetë thjesht e ardhmja e televizionit për fëmijë. Përpiquni të kapeni pas gjërave të mira sa të mundeni.
*Stuard Heritage është gazetar kulture
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.