Shendet

‘Dr. Chatbot do t’ju shohë tani’, si amerikanët po i drejtohen AI për informacion shëndetësor

Susan Sheridan kishte dëgjuar për ChatGPT, por kurrë nuk e kishte përdorur atë, kështu që pyetja e parë që ajo i bëri chatbot-it të inteligjencës artificiale ishte paksa e ngatërruar: "Pjerrësia e fytyrës, dhimbjet e fytyrës dhe puna dentare".

Ajo i ishte drejtuar ChatGPT në një moment dëshpërimi. Ana e djathtë e fytyrës së saj ishte e varur, dhe koka e saj i dhimbte aq shumë sa nuk mund ta mbështeste atw në jastëk.

Një ditë më parë, kur burri i saj vuri re për herë të parë rënien nw fytyre, çifti shkoi me makinë tre orë nw urgjencë, vetëm që mjeku ta dërgonte në shtëpi pasi etiketoi simptomat e saj si beninje.

ChatGPT nuk u pajtua me shpjegimin e mjekut. Një shpjegim i mundshëm për simptomat e saj, i tha chatbot-i, ishte paraliza e Bell-it, e cila kishte nevojë për trajtim urgjent për të shmangur dëmtimet e mevonshme

Ajo bëri një tjetwr rrugw pwr tek urgjenca, ku një mjek konfirmoi dyshimet e chatbot-it dhe i dha asaj steroide dhe antivirale. Si rezultat, ajo u shërua kryesisht.

"Unë nuk dua të zëvendësoj mjekët - besoj në marrëdhënien mjek-pacient, besoj në sistemin e kujdesit shëndetësor," tha zonja Sheridan, 64 vjeç, bashkëthemeluese e një organizate mbrojtëse të sigurisë së pacientëve.

“Por ndonjëherë dështon. Kur mjekësia po na dështonte, ne iu drejtuam ChatGPT.”

Gjithnjë e më shumë, njerëz si znj. Sheridan po synojnë A.I. chatbots për të shpjeguar simptoma të reja, për të peshuar opsionet e trajtimit dhe për të verifikuar deklaratat e mjekëve të tyre.

Rreth një në gjashtë të rritur - dhe rreth një e katërta e të rriturve më të rinj se 30 - përdorin chatbots për të gjetur këshilla dhe informacione mjekësore të paktën një herë në muaj, sipas një sondazhi të fundit nga KFF, një organizatë jofitimprurëse kërkimore e politikave shëndetësore.

Mbështetësit shpresojnë që A.I. do të fuqizojë pacientët duke u dhënë atyre shpjegime mjekësore më gjithëpërfshirëse sesa një kërkim i thjeshtë në Google. “Google ju jep akses në informacion. A.I. jep akses në mendimin klinik, "tha Dave deBronkart, një avokat dhe blogere për pacientët.

Studiuesit dinë shumë pak se si pacientët po përdorin A.I gjeneruese për t'iu përgjigjur pyetjeve të tyre mjekësore. Studimet mbi këtë temë janë fokusuar kryesisht në rastet hipotetike mjekësore.

Dr. Ateev Mehrotra, studiues i shëndetit publik dhe profesor në Universitetin Brown që studion përdorimet e pacientëve për A.I. chatbots, tha se ai nuk mendon se ekspertët e kanë kuptuar se sa njerëz tashmë po përdornin teknologjinë për t'iu përgjigjur pyetjeve shëndetësore.

“Gjithmonë kemi menduar se kjo është diçka që zbret, por nuk po përdoret në një numër të madh tani,” tha ai. “Isha mjaft i surprizuar nga një shkallë kaq e lartë” në anketën e KFF-së.

Dr. Benjamin Tolchin, një bioetik dhe neurolog në Shkollën e Mjekësisë Yale, tha se që kur ChatGPT u bë i disponueshëm publikisht në vitin 2022, një pjesë e vogël e pacientëve çdo muaj i kanë thënë atij se kanë përdorur chatbot për të hulumtuar gjendjen e tyre.

Në pjesën më të madhe, ai mendon se mjeti ka ndihmuar në informimin e pacientëve për gjendjen e tyre dhe opsionet e disponueshme të trajtimit. Por ai ka parë gjithashtu të metat e chatbot-it.

Problemi nuk është vetëm se A.I. mund të ofrojë informacion mjekësor të gabuar ose jo të plotë — shumë punonjës të Google tashmë përballen me këtë problem. Është se chatbot-et u përgjigjen pyetjeve me një frymë autoriteti, gjë që mund t'u japë pacientëve një besim të rremë në këshillat e tyre, tha Dr. Tolchin.

"Ajo mund të jetë shumë më bindës dhe të duket shumë më e plotë për pacientët sesa fragmentet me pika që ata mund të gjejnë nga Google," tha ai.

Një nga pacientët e tij, për shembull, kishte përdorur një chatbot për të gjetur opsione trajtimi për krizat që nuk po i përgjigjeshin më medikamenteve. Ndër trajtimet e sugjeruara ishte transplantimi i qelizave staminale – një opsion që pacienti nuk e kishte marrë ende në konsideratë.

Dr. Tolchin duhej t'i shpjegonte një familjeje shpresëdhënëse se transplantimi i qelizave staminale ishte një trajtim tërësisht eksperimental dhe jo një opsion që do të rekomandonte ndonjë neurolog, një dallim që chatbot nuk e kishte përmendur.

“Ata kishin përshtypjen se kishin një pamje mjaft të plotë të të gjitha opsioneve të ndryshme të trajtimit,” tha ai. "Por unë mendoj se mund të ketë dhënë një pamje disi mashtruese"

Në studimin e KFF, më pak se 10 për qind e të anketuarve thanë se ndiheshin “shumë të sigurt” se mund të dallonin informacionin e vërtetë dhe të rremë të gjeneruar nga chatbots A.I.

Z. deBronkart tha se ashtu si çdo mjet, ekziston një mënyrë e duhur për të përdorur ChatGPT për informacionin shëndetësor. Pyetjet duhet të hartohen me kujdes dhe përgjigjet duhet të rishikohen me skepticizëm, tha ai.

"Këto janë mjete të fuqishme për të ndihmuar në avancimin e të menduarit tuaj," tha ai. "Ne nuk duam që njerëzit të mendojnë se kjo jep përgjigje të menjëhershme, kështu që ata nuk duhet të mendojnë më"


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë