Google dhe Meta kanë bërë një marrëveshje sekrete për të targetuar adoleshentët me anë të reklamave në Youtube, duke shkelur rregullat e vetë kompanisë së kërkimit për mënyrën se si trajtohen të miturit në internet.
Sipas dokumenteve të parë nga Financial Times dhe njerëzve të njohur me këtë çështje, Google ka punuar në një projekt marketingu për Meta-n, e cila ishte krijuar për të kapur përdoruesit e YouTube 13 deri në 17 vjeç me reklama që promovonin aplikacionin e Instagram.
Fushata e Instagram preku qëllimisht një grup përdoruesish të etiketuar si “të panjohur” në sistemin e saj të reklamave, për të cilin Google e dinte se anon drejt moshës nën 18 vjeç, thanë burimet. Ndërkohë, dokumentet e parë nga FT sugjerojnë se ishin marrë hapa për të siguruar që qëllimi i vërtetë i fushatës ishte fshehur.
Projekti shpërfilli rregullat e Google që ndalojnë personalizimin dhe shënjestrimin e reklamave për moshat nën 18 vjeç, duke përfshirë shfaqjen e reklamave të bazuara në demografi. Ajo gjithashtu ka politika kundër anashkalimit të udhëzimeve të veta, ose “shënjestrim proxy”.
Fushata e Metës në YouTube për të tërhequr përdoruesit më të rinj në Instagram ishte tashmë në zhvillim kur Mark Zuckerberg bëri një paraqitje dramatike para Kongresit të SHBA në janar, ku bashkëthemeluesi i Facebook u kërkoi falje familjeve të fëmijëve që kishin qenë viktima të shfrytëzimit seksual dhe abuzimit në platformat e tij.
Sipas dokumenteve dhe disa njerëzve të njohur me këtë çështje, projekti Meta-Google filloi në fillim të vitit 2023 kur Spark Foundry, kompani e marketingut, duke vepruar për llogari të Instagramit, kërkoi nga një sërë partnerësh të hapnin një fushatë reklamuese “Meta IG Connects”.
Spark po punonte në emër të ekipit të shkencës së të dhënave të marketingut Meta dhe kishte për detyrë të bënte më shumë klientë të brezit “Gen Z” për të shkarkuar Instagramin, i cili ka humbur përdoruesit ndaj aplikacionit rival TikTok, tregojnë dokumentet e brendshme.
Instagram ka vite që shqetësohet për humbjen e “pushtetit të adoleshencës”. Më parë, ajo ndau të gjithë buxhetin e saj të marketingut për të synuar adoleshentët, në veçanti segmentin e “shkollës së hershme të mesme” 13-15-vjeçare, sipas një raporti të vitit 2021 nga New York Times./FinancialTimes
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.