Trend

‘Sephora kid’, trendi i ri i fëmijëve të cilët janë fiksuar me kujdesin e lëkurës po ngre shqetësime

Nga Gazeta 'Si'- Adoleshentët janë të fiksuar pas kujdesit të lëkurës. Kurioziteti i tyre për të gjitha llojet e kremrave, xhelit, maskave për fytyrën dhe pilingut të fytyrës u ka dhënë atyre një emërtim viral: "Sephora Kids" (Fëmijët e Sephora)

"Trendi Sephora Kid është një fenomen i vërtetë," tha Dr. Lauren Penzi, një dermatologe me bazë në Nju Jork.

@_skyemz_ Yes, not every product is for kids but this trend is cute and so fun for the little girls, stop roasting kids on the internet. #10yearoldsephora #tenyearoldsephora #sephorastories #sephorahorrorstories #sephoraruined #sephoradrama #fyp #drunkelephant #skincaresmoothie #drama #controversial ♬ love song (hesitations) (sped up) - Lofuu & Shiloh Dynasty & dprk

Dhe ekspertët e kujdesit të lëkurës po përshëndesin faktin që fëmijët deri në tetë vjeç duket se janë investuar në kujdesin e lëkurës së tyre. Provat janë në të gjithë rrjetet sociale. Në të njëjtën kohë, ata janë të shqetësuar se këta konsumatorë të rinj po e trajtojnë atë në një mënyrë të rrezikshme – nga ajo që po blejnë deri tek vendi ku po e blejnë  dhe duke shkaktuar dëme të panevojshme si skuqje, reaksione alergjike dhe madje edhe djegie të lëkurës.

Një numër i madh i videove të fundit të TikTok dhe Instagram kanë dokumentuar të ashtuquajturin ‘pushtim adoleshentësh’ të dyqaneve Sephora dhe Ulta.

Adoleshentët shkojnë në Sephora dhe Ulta për të njëjtën arsye që bëjnë blerësit e rritur. Të dy dyqanet u ofrojnë klientëve opsionin e “provoni para se të blini” për çdo produkt bukurie të shitur në dyqanin e tyre.

Jo domosdoshmërisht për të gjithë

Drunk Elephant, produktet e të cilit variojnë nga 38 dollarë për një shishe 30 ml të serumit të tij të popullarizuar të fytyrës me peptid "D-Bronzi" deri në 62 dollarë për 50 ml të kremit të tij të rrahur Lala Retro, ka një seksion FAQ në internet që u drejtohet klientëve të rinj që pyesin: "A mund të përdoret Drunk Elephant nga fëmijët?”

Përgjigja fillon: “Po, megjithatë jo çdo produkt në linjën tonë duhet të përdoret nga fansat më të rinj, 12 vjeç e poshtë. Në përgjithësi, ne nuk rekomandojmë përdorimin e produkteve që përmbajnë përqendrim të lartë të përbërësve aktivë, të cilët adresojnë shqetësimet që nuk janë të pranishme në një moshë të tillë,” dhe vazhdon me nxitjen e mbikëqyrjes prindërore.

Dr. Stacey Tull, një specialiste e dermatologjisë kozmetike në Misuri, shqetësohet se adoleshentët po ‘bien në zhurmë’ pa i kuptuar siç duhet produktet e njohura të kujdesit të lëkurës, si retinoli dhe nëse ato produkte janë me të vërtetë të përshtatshme për lëkurën më të re. 

Retinoli është një formë e vitaminës A dhe është një përbërës popullor për kujdesin e lëkurës që përdoret për të përmirësuar pamjen e linjave të holla dhe rrudhave në lëkurën e plakur.

Adoleshentët definitivisht nuk kanë nevojë të përdorin retinol, tha Tull.

Produktet e retinolit që shiten në dyqanet e produkteve të bukurisë, tha ajo, janë për lëkurën e pjekur të konsumatorëve të moshuar.

Dr. Penzi ndau shqetësime të ngjashme dhe tha se kishte frikë se tashmë po i sheh pasojat tek pacientët e saj më të rinj.

“Kjo moshë është kur problemet e lëkurës priren të shfaqen. Janë shumë ndryshime hormonale, ndoshta stresi, ndoshta higjiena nuk është aq e mirë. Kjo është kur ata fillojnë të kuptojnë se si është lloji i lëkurës së tyre, "tha ajo. “Sigurisht që është një gjë e mirë që këta të rinj kanë vetëdije për llojin e lëkurës së tyre, por ata duhet të mësojnë se si të kujdesen siç duhet për të.”

Por nxitimi në Sephora dhe Ulta për të gjetur produkte mund të jetë i tepërt. Tre produktet që ajo inkurajon adoleshentët të përdorin janë pastrues të butë dhe hidratues që janë të përshtatshëm për lëkurën e tyre dhe kremrat e diellit. Çdo produkt shtesë duhet të adresojë vetëm nevoja specifike në këtë moshë, siç është lëkura e yndyrshme ose e prirur ndaj akneve.

Ndër pacientët e saj më të rinj së fundmi, Penzi tha se ka parë një numër rastesh të reaksioneve alergjike.

 “Ata vijnë me skuqje, djegie dhe kruarje,” tha ajo.

Ajo po sheh gjithashtu pacientë më të rinj me akne të përkeqësuara, “ndoshta duke vënë shumë produkte, poret e tyre po mbyten. Në grupmoshën 10 deri në 12 vjeç, padyshim që po shoh raste më të shpeshta me këto gjendje sesa në të kaluarën”, tha Penzi.

Sephora, e cila është në pronësi të grupit luksoz francez LVMH Moët Hennessy Louis Vuitton, nuk pranoi të komentojë për këtë histori. 

Shitësi me pakicë operon më shumë se 2.700 dyqane në mbarë botën, duke përfshirë mbi 1.000 vendndodhje të pavarura dyqanesh në Shtetet e Bashkuara. Zinxhiri i produkteve të bukurisë operon gjithashtu disa qindra dyqane Sephora të formatit më të vogël brenda dyqaneve të Kohl's .

"Është një simbol statusi"

Jennifer O'Brien festoi ditëlindjen e 12-të të vajzave të saj binjake në janar në një dyqan Sephora në Long Island, Nju Jork.

Dyqani ofron ngjarje ditëlindjesh përpara se të hapet dyqani ose pasi të mbyllet për të rinjtë dhe adoleshentët, të cilat përfshijnë një tutorial të kujdesit për lëkurën.

“Pas kësaj, ata kishin një orë për të bërë pazar. Ata i kishin korridoret vetëm për vete dhe po mbushnin çantat e tyre,” tha O'Brien, e cila u ofron këshilla vajzave të saj për produktet që blejnë.

O'Brien tha se ajo e kupton apelin e Sephora-s për të rinjtë. 

“Është si një markë aspiruese për ta, e ngjashme me maninë e Stanley-t . Ata shohin njerëz që përdorin produkte nga Sephora në mediat sociale. Pra, është pothuajse si një simbol statusi për të blerë produkte nga atje edhe nëse ata as nuk dinë t'i përdorin ato siç duhet, por mund t'u tregojnë miqve të tyre se i kanë ato."

Në të njëjtën kohë, O'Brien, që cili dikur punonte në industrinë e kozmetikës dhe menaxhonte një dyqan Sephora brenda një JC Penney në Nju Jork, ka disa shqetësime.

"Shqetësimi im kryesor është se kur vajzat e mia kalojnë nëpër ato ndryshime hormonale, ato nuk mund t'i vendosin të gjitha këto produkte në fytyrën e tyre," tha ajo. "Në një moment të caktuar ata do të shohin se lëkura e tyre mund të shpërthejë prej saj."

Penzi veçoi mediat sociale për nxitjen e ndjenjës tek para-adoleshentët që nuk duan të mbeten jashtë. “Miqtë e tyre po provojnë produkte, ata duan ta bëjnë atë dhe askush nuk dëshiron të lihet jashtë në këtë moshë,” tha ajo.

Burimi: CNN Business/Përshtati Gazeta Si


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë