Trend

Për Shën Valentin nuk ka më trëndafila e çokollata, por vetëm kujdes për veten

"Shën Valentini pothuajse ka nevojë për një riemërtim, por nuk ka vdekur". Ndërsa konsumatorët e rinj fillojnë t'i japin përparësi vetes më 14 shkurt, mirëqenia personale dhe miqësia po zënë vendin e parë.

Lulet, çokollata dhe bizhuteritë mbeten pika kryesore për Ditën e Shën Valentinit, një treg në të cilin vetëm konsumatorët amerikanë do të shpenzojnë rreth 26 miliardë dollarë këtë vit. Megjithatë, në këtë hapësirë janë shfaqur mundësi të reja. Jo vetëm që janë shfaqur ide më të freskëta për dhuratat tradicionale, por në vend që të përqendrohen te çiftet, shumë marka kanë filluar gjithashtu të ofrojnë produkte të orientuara drejt kujdesit për veten dhe mirëqenies.

Në vend që të dyfishojnë mallrat tradicionale të festës, një numër në rritje i markave po i përshtatin produktet dhe teknikat e tyre të marketingut për këto ndryshime konsumatore. Dhe kompanitë që historikisht mund të mos jenë përshtatur për dhuratat e festave po hyjnë në treg. Këto biznese janë të fokusuara të gjitha në ofrimin e opsioneve për një segment të ri të konsumatorit që dëshiron të kënaqet me kujdesin ndaj vetes dhe ofertat e "Galentine's" (dita e shoqërisë) dhe të lërë në hije ditën e ëmbël të Shën Valentinit.

"Ne po shohim që disa nga kompanitë kryesore kanë filluar të përqafojnë një kulturë më të gjërë të asaj që do të thotë në të vërtetë Dita e Shën Valentinit," thotë Joanna Feeley, themeluese dhe CEO në agjencinë e parashikimit të tendencave në Mbretërinë e Bashkuar ‘Trend Bible’.

"Shën Valentini pothuajse ka nevojë për një riemërtim, por nuk ka vdekur".

Gjendja e pasigurt ekonomike, politike dhe mjedisore globale mund të jetë pjesë e ndryshimit të qëndrimeve të konsumatorëve. Shumë njerëz ndiejnë një frikë ekzistenciale, që do të thotë se ata i japin përparësi vetes dhe priren drejt blerjes "Unë e meritoj atë", thotë Faye Landes, analiste konsumatore në Landes Advisors, një kompani konsulence në SHBA.

Në mënyrë thelbësore, ndjenjat sociale në zhvillim gjithashtu ndikojnë në shumë njerëz që duan që festa të ndihet më gjithëpërfshirëse, duke pranuar rëndësinë e marrëdhënieve platonike dhe ritualeve qetësuese të kujdesit ndaj vetes së bashku me dhuratat.

"Ka një zhvendosje të konsumatorit për të qenë më holistik rreth Ditës së Shën Valentinit, që do të thotë se nuk është më një ditë vetëm për marrëdhënie romantike," thotë Audrey Chee-Read, analiste në firmën e kërkimit të tregut global Forrester.

Këta faktorë kanë shkaktuar ndoshta evolucionin më të madh në treg: shfaqjen e kategorisë së shëndetit personal të Ditës së Shën Valentinit. Feeley thotë se konsumatorët kanë një interes në rritje në "përqendrimin e vetvetes". Kjo mund të duket si çdo gjë, nga festimi i beqarisë dhe dhurimi i ëmbëlsirave tuaja të preferuara, deri te heqja e plotë e aspekteve romantike të mesazheve të Ditës së Shën Valentinit.

Si i tillë, konsumatorët janë të shqetësuar për ta trajtuar veten dhe miqtë e tyre si një partner romantik. Një sondazh i vitit 2022 nga platforma shumëkombëshe e takimeve Plenty of Fish tregoi se 36% e 2000 të anketuarve planifikonin të kalonin ditën e Shën Valentinit duke pasur një natë të kujdesit për veten me miqtë. Të rinjtë po udhëheqin veçanërisht këtë ndryshim: Të dhënat e sondazhit ‘Y Pulse’ nga viti 2023 treguan se më shumë se një e katërta e të anketuarve të Gjeneratës Z thanë se ka të ngjarë të kalonin ditën e Shën Valentinit me miqtë dhe gjithashtu thanë se do të blinin dhurata për ta.

Në fund të fundit, markat duhet të përshtaten. Në shumë kategori, tendencat e konsumatorëve po ndryshojnë, një ndryshim i nxitur kryesisht nga konsumatorët e rinj. Njerëzit po i përdorin paratë e tyre për t'u përshtatur me vlerat dhe stilin e jetës së tyre. Dhe nëse ka para, shigjeta e Kupid-it do të godasë në shenjë.

Burimi: BBC. Përshtati: Gazeta Si.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë