Para

Amerikanët nuk i frikësohen recesionit. Mbi 12 mld dollarë shpenzime për Halloween

Konsumatorët i dashurojnë shpenzimet për sezonin e frikës, Halloween-it. Edhe pse mes pasigurisë ekonomike, paratë do të ‘fluturojnë’.

Njerëzt kudo në bote shpenzojnë për Halloween, por jo si ato në SHBA. Fondacioni i shitjeve me pakicë në SHBA, NRF, pret që shpenzimet e Halloween të kapin shifrat e 12.3 mld dollarëve nga 10.6 vitin e shkuar.

Shpenzimet e këtij sezoni sigurisht nuk ngjajnë me ato të Krishtlindjeve apo Bajramit, ekspertët thonë se konsumatorët ende nuk mund t'i rezistojnë dot konsumit gjatë sezonit “drithërues”.

Të dhënat e NRF tregojnë se amerikanët shpenzojnë mesatarisht 108 dollarë secili për një përzierje kostumesh, karamele, dekor në shtëpi dhe pajisje për festë.

Për shumë njerëz, Halloween nuk ka të bëjë vetëm me bredhjen nëpër bllok për disa orë, ose për të marrë pjesë në festën e një miku me një kostum të marrë me qira – ai mund të zgjasë në një sezon të plotë ngjarjesh për të rriturit dhe fëmijët. Shitësit me pakicë po përfitojnë nga popullariteti i festës, duke përdorur një sërë trukesh çdo sezon për të rritur shpenzimet për karamele, kunguj dhe të gjitha llojet e mallrave.

Rituali i Halloween

Mijëra vite më parë, festa e njohur në botën perëndimore si Halloween, ishte më solemne. I njohur për popujt keltë si Samhain, ai përfaqësonte fundin e verës dhe një ditë kur muri midis të gjallëve dhe të vdekurve besohej të ishte pothuajse inekzistent. Shpirtrat, të mirë dhe të sëmurë, besohej se enden lirshëm në Tokë atë ditë. Veshja me kostume dhe ofrimi i ushqimit ishte një mënyrë për të qetësuar zemërimin e tyre të mundshëm. Sot, këto rituale respektohen kryesisht nga një numër relativisht i vogël besimtarësh neopaganë.

Por festuesit e Halloëeen-it sot, pavarësisht nga bindjet e tyre fetare, pranojnë Halloween për një arsye tjetër: familjaritetin. "Njerëzit i duan ritualet," thotë Stacy Ëood, një profesore e marketingut në Kolegjin e Menaxhimit Poole të Universitetit Shtetëror të Karolinës së Veriut, SHBA. “Ritualet i japin kuptim jetës sonë”.

Dhe një nga aspektet më të rëndësishme të një rituali, qoftë një festë fetare apo një festë, janë "artefaktet rituale". Në Halloween, kjo do të thotë kostume, karamele dhe kunguj. Të gjitha këto artikuj janë pjesë përbërëse e kremtimit të ritualit të festës, thotë Wood, dhe njerëzit janë të etur për t'i blerë ato.

Ky shpenzim është kryesisht rezistent ndaj recesionit dhe vazhdon gjatë klimave të vështira ekonomike, politike dhe sociale. Wood thotë se shpenzimet për objekte rituale, si kostumet, janë "mjaft të pandjeshme ndaj çmimeve"; konsumatorët do të vazhdojnë të blejnë, edhe nëse kohët janë të këqija.

Edhe pse pandemia la disa dyqane në vështirësi në vitin 2020, shpenzimet e Halloween qëndruan të larta edhe gjatë viteve më të këqija të Covid-19, thotë ajo. Në vitin 2020, NRF raportoi se konsumatorët ende blenë më shumë se 8 miliardë dollarë mallra për festën. Atë vit, në lagjen e saj në Chapel Hill, Karolina e Veriut, banorët gjetën mënyra të zgjuara për të festuar duke minimizuar ekspozimin e tyre ndaj virusit. Një nga fqinjët e Wood ndërtoi një katapultë për të lëshuar karamele për fëmijët aty pranë. "Këto janë të dhëna anekdotike," thotë ajo, "por fëmijët e mi erdhën në shtëpi me më shumë ëmbëlsira në Halloween të 2020 se kurrë më parë."

Amerikanët gjithashtu pritet të shpenzojnë 3.9 miliardë dollarë këtë vit vetëm për dekorimin e shtëpisë – rreth një e treta e të gjitha blerjeve të Halloween. Disa nga artikujt e dekorit mund të shtojnë deri në qindra, madje mijëra dollarë vetëm, thotë analisti i shitjeve me pakicë Bruce Winder. Skeleti 12 këmbë i Home Depot - i njohur gjerësisht si "Skelly" - është shitur tashmë tre herë këtë vit, edhe me çmimin e tij prej 300 dollarë.

Rreng apo ëmbëlsirë

Shitësit me pakicë në të gjithë globin e kuptojnë emocionin e sezonit drithërues dhe e përdorin atë në avantazhin e tyre për t'i bërë klientët të blejnë. Winder, i cili gjithashtu shërbeu si menaxher shitjesh për artikujt sezonalë në zinxhirin kanadez të dyqaneve me zbritje Zellers, thekson se ritmi i “muzikës” së Halloween fillon shumë përpara datës 31 tetor.

“Ideja, nga këndvështrimi i shitësit me pakicë, nuk ka të bëjë vetëm me marrjen e shitjeve në rritje, por për të krijuar një ndërgjegjësim 'të lartë' për konsumatorët," thotë ai. Midis shtrimit të shtëpive dhe furnizimit me karamele gjatë gjithë muajit, konsumatorët po bëjnë blerje në lidhje me Halloween disa javë më parë, që kur shohin mallra në rafte.

Ai pret që shpenzimet për artikujt tepër të shtrenjtë mund të jenë më të ulëta në vitin 2023 për shkak të ekonomisë aktuale të trazuar, por konsumatorët do të shpenzojnë ende shumë para për ushqime dhe kostume. Dyqanet me të lira mund të fitojnë shumë biznes në shitjet e Halloween, edhe me inflacionin dhe normat e larta të interesit që vazhdojnë të tronditin besimin e konsumatorëve. Zgjidhjet kreative si këto ndihmojnë që Halloween të jetë më pak i kushtueshëm, thotë Winder. "Si çdo festë, ju mund ta bëni atë dhe të shpenzoni shumë, ose mund ta bëni pak me çmim të lirë."

Mediat sociale gjithashtu mund të nxisin shitjet, pasi përdoruesit ndajnë historitë, dekorimet dhe kostumet e tyre për Halloween. Katherine Cullen, nënkryetare e industrisë dhe njohurive të konsumatorëve në NRF, thotë se pjesa më e madhe e rritjes së popullaritetit të Halloween-it vjen nga të rinjtë që postojnë për të “gjithë botën”.

“Është krejt papritur, shumë e lehtë për njerëzit që të ndajnë kreativitetin e tyre më gjerësisht kur bëhet fjalë për klientët dhe të shohin se çfarë po bëjnë njerëzit e tjerë”, thotë ajo. "Mendoj se ka vazhduar t'i japë jetë festës dhe e ka mbajtur atë në qarkullim për shumë konsumatorë."

Shtoni së bashku këta faktorë, dhe rezultati është një përzierje e shpenzimeve të konsumatorit nga shtrigat – edhe pse konsumatorët shtrëngojnë buxhetet e tyre me rritjen e kostos së jetesës. Sipas ekspertëve, pasiguria ekonomike çon në kapjen e konsumatorëve pas ritualeve, veçanërisht atyre që nuk kërkojnë shpenzime të mëdha dhe pritshmëri familjare për më shumë festa fetare. Dhe në një botë të frikshme të rritjes së normave të interesit dhe trazirave politike, një ditë e përqendruar në mashtrime mund të jetë një balsam i mirëpritur për të rriturit.

Siç thotë Rist, "Halloween është një leje kalimi - leje për të ikur nga bota reale për një ditë". /BBC


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë