Libra

Spotify provon përsëri me libra audio

Pas një përpjekjeje të parë të pasuksesshme në vendet anglishtfolëse, Spotify njoftoi se do të përfshijë 150,000 tituj në shërbimin për abonentët Premium

Të martën, Daniel Ek, themeluesi dhe CEO i Spotify, njoftoi se aplikacioni së shpejti do të vërë në dispozicion një katalog prej 150 mijë librash audio për përdoruesit e tij që paguajnë për abonimin Premium, i cili tashmë ju lejon të shkarkoni muzikë dhe ta dëgjoni atë pa reklama. Katalogu fillimisht do të jetë i disponueshëm në Mbretërinë e Bashkuar dhe Australi dhe do të bëhet i disponueshëm në Shtetet e Bashkuara gjatë vitit 2024, por qëllimi i kompanisë është që të sjellë këtë shërbim të ri në të gjitha vendet.

Spotify hyri në tregun e audiolibrave në vitin 2022, kur bleu 300,000 tituj nga distributori dixhital i audiolibrave Findaway dhe i bëri të disponueshme në vendet kryesore anglishtfolëse, duke filluar me Shtetet e Bashkuara në shtator 2022. Megjithatë, shërbimi nuk ishte aq i suksesshëm, duke pasur parasysh që përdoruesit duhej të blinin çdo libër audio që dëshironin të dëgjonin, pavarësisht nëse kishin një abonim në Spotify Premium apo jo, dhe ata duhej ta bënin këtë nga faqja e internetit Spotify dhe më pas t’i dëgjonin nga aplikacioni.

Për më tepër, një përdorues nuk mund të zgjidhte një libër audio në aplikacion dhe të klikonte mbi të për t’u dërguar në sajt për ta blerë atë, për shkak të rregullave, të cilat e bëjnë të pamundur që aplikacionet t’i drejtojnë klientët e tyre drejt blerjeve jashtë tyre.

Përfshirja e aftësisë për të dëgjuar libra audio pa pasur nevojë t’i blini ato do t’i bëjë më të lehtë për t’u përdorur dhe kompania shpreson se do ta ndihmojë gjithashtu të mbajë abonentë të pakënaqur dhe të bëjë që njerëz të rinj të regjistrohen.

Përdoruesit Premium Spotify janë rritur 17 për qind gjatë vitit të kaluar, nga 188 milionë në 220 milionë në mbarë botën.

Megjithatë, numri i përdoruesve që paguajnë në raport me ata që dëgjojnë muzikë falas në aplikacion është në rënie, duke qenë se ka një rritje të madhe të atyre që nuk paguajnë abonimin dhe pranojnë të dëgjojnë muzikë të ndërthurur me reklama, gjë që megjithatë sjell gjithnjë e më pak të ardhura.

Në vitin 2022, tregu i librave audio gjeneroi të ardhura mbi 5 miliardë dollarë (afërsisht 4.8 miliardë euro), nga të cilat afërsisht 1.8 miliardë (afërsisht 1.7 miliardë euro) në tregun amerikan. Platformat kryesore janë Audible, në pronësi të Amazon, dhe Storytel i Suedisë, i cili në vitin 2021 bleu Audiobooks.com, konkurrentin kryesor të Audible në Shtetet e Bashkuara.

Nga 300 mijë titujt origjinalë në katalogun me pagesë të Spotify, vetëm gjysma do të jetë në dispozicion falas me abonimin Premium dhe tani për tani dëgjimi nuk do të jetë i pakufizuar: çdo përdorues do të mund të dëgjojë vetëm 15 orë në muaj falas, dhe më pas do të duhet të paguajë për të dëgjuar më shumë. Kjo është në përputhje me mënyrën se si funksionojnë aplikacionet e tjera të audiolibrave në disa vende.

Abonentët e Audible në SHBA, për shembull, kanë një limit të librave audio që mund t’i dëgjojnë çdo muaj.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë