Adaptimi live-action i Netflix i serialit japonez anime “One Piece” është përshkruar si një surprizë, duke marrë kryesisht vlerësime nga kritikët.
Filmi ndjek një grup piratësh që kerkojnë thesarin mitik, të njohur si One Piece, duke pasqyruar tregimet origjinale të Eiichiro Oda.
Ndërsa adaptimet e tjera të mangave kanë zhgënjyer, për One Piece nuk mund të thuhet e njëjta gjë.
“Është një ëmbëlsirë me një gëzim fëminor”, tha Variety.
Hollywood Reporter ra dakord se “seriali as e merr veten shumë seriozisht, as nuk kërkon falje për marrëzinë e tij”.
Mike Hale nga The New York Times ishte më pak komplimentues, megjithatë, e quajti shfaqjen “të butë dhe gjenerike”.
“Mund të kënaqë fansat e origjinalit, të cilët janë të lumtur t’i shohin ngjarjet pak a shumë të përsëritura me besnikëri, por personaliteti i animes është zhdukur, duke u zëvendësuar nga ngarkesa dhe dizajni i përpunuar, por jo interesant i prodhimit”.
Në fakt, është “një shfaqje jashtëzakonisht e çuditshme”, shkroi kritiku i "Rolling Stone", Alan Sepinwall.
“Energjia e ndërtimit të botës dhe kimia midis personazheve është e mjaftueshme për t’ju mbajtur gozhduar në fillim. Por sapo risia zbehet, disa nga problemet fillojnë të pohohen”.
Kayleigh Donaldson nga The Wrap miratoi mënyrën se si shfaqja kapi frymën e mishërimit origjinal të One Piece.
“Ekipi i prodhimit ka bërë një punë të lakmueshme për të rikrijuar mjediset dhe kostumet e gjalla të animes, të cilat përfshijnë piratët, peshkaqenët, anijet me shumë ngjyra dhe ngjyrat e flokëve”.
“Sigurisht që duket e mrekullueshme në njëfarë mënyre përshtatja e animeve”, shtoi ajo.
“Hollivudi nuk ka rekordin më të mirë kur bëhet fjalë për përshtatjen e anime-ve, me produksione duke përfshirë The Ghost in the Shell, Dragonball Evolution dhe Death Notebeing të pasqyruara në mënyrë universale.
Por me zhanrin që vazhdon të ketë tërheqje të madhe globale dhe sukses komercial, ka kuptim që shtëpitë e prodhimit të vazhdojnë të përpiqen ta sjellin këtë format”.
Alison Herman i Variety e pranoi suksesin e “One Piece” - duke e quajtur atë një “skenar të rastit më të mirë” - por kishte gjëra më pak lajkatare për të thënë në lidhje me qasjen e Netflix për përshtatjen e shfaqjeve ekzistuese, duke përfshirë Wednesday, Umbrella Academy dhe The Witcher.
“Këto shfaqje janë shumë të njohura dhe të lehta nga ana kulturore. Ka një cilësi në to që është miqësore, josfiduese për audiencën dhe sjellin risi”, shkroi ajo.
Angie Han nga The Hollywood Reporter u fokusua në karakterizimin e shfaqjes - në veçanti rolin kryesor të Monkey D. Luffy (luajtur nga Iñaki Godoy).
“Fryma e One Piece merr pas shpirtit të protagonistit të tij, i cili e di shumë mirë se ambiciet e tij tingëllojnë absurde për shumicën e njerëzve dhe që nuk i intereson servilizmi”.
“Thjesht shton ndjesinë se kjo është e gjitha një lojë e madhe, e gëzueshme - e ndërtuar me mendjen e një shkrimtari që synon vazhdimësinë”, shkroi ajo.
Seriali u shfaq premierë në Netflix të enjten, me të tetë episodet e disponueshme menjëherë.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.