Nga Gazeta Si - Në Los Anxhelos është mbajtur premiera botërore e “The Flash”. Ky është filmi i ri i DC Comics, i drejtuar nga Andy Muschietti dhe do të dalë në kinema brenda pak ditësh. Siç ishte planifikuar, Ezra Miller u shfaq në tapetin e kuq. Duke qenë aktori kryesor, çfarë ka kaq të çuditshme? Kjo është dalja e tij e parë publike, rikthimi i tij në qendër të vëmendjes pasi u bë objekt i mosmarrëveshjeve të ndryshme ligjore, përfshirë akuzat për ngacmime, dhunë dhe vjedhje.
Ai madje u arrestua në Hawaii vitin e kaluar për goditjen e një gruaje në kokë me një karrige. Një situatë që ka krijuar jo pak shqetësime te drejtuesit e lartë të DC Studios, të cilët pavarësisht gjithçkaje, megjithatë kanë vendosur të mos anulojnë daljen e filmit.
Së fundmi, në fakt u njoftua se Miller nuk do të jepte asnjë intervistë promovuese, por do të vihej në dispozicion vetëm për xhirimet e zakonshme. Ajo që në fakt ishte (ai u kufizua vetëm për të falënderuar publikisht kolegët e tij, përpara fillimit të shfaqjes). “Ezra është i fokusuar në shëndetin e tij mendor, ai nuk dëshiron të ndikojë në daljen e filmit në asnjë mënyrë. Ai dëshiron që vëmendja të përqendrohet vetëm tek ‘The Flash’, jo tek ai”, ka shpjeguar një burim pranë tij. Lidhur me të ardhmen kinematografike të “sprinterit të kuq”, nëse DC Studios nuk ka marrë ende (me sa duket) një vendim zyrtar, megjithatë ka nga ata që e përcaktojnë Millerin si të “pazëvendësueshëm”.
Ashtu si vetë Muschietti. “Nëse do të bënim një vazhdim, po. Nuk mendoj se ka njeri që mund ta luajë këtë personazh ashtu si ai. Të gjitha versionet e tjera të personazhit janë fantastike, por ky version i veçantë ishte i shkëlqyer. Duket e shkruar për të”, deklaroi regjisori. Verdikti është në arkë, edhe nëse filmi tashmë po merr vlerësime të ndryshme. Sidomos nga figurat kryesore në industri, si Tom Cruise.
Muajt e fundit, një stuhi mediatike ka përfshirë Marvel Studios. Ajo u shkaktua nga sjellja e keqe e një aktori, Jonathan Majors, i arrestuar marsin e kaluar në Nju Jork me akuzën e dhunës në familje ndaj një gruaje. Problemi është se ai është një personazh qendror në të ardhmen kinematografike.
Pavarësisht se është deklaruar i pafajshëm dhe gjyqi është ende në vazhdim, Majors rrezikon të humbasë rolin që fitoi me performancën e tij në serialin “Loki” dhe në filmin “Ant-Man and the Wasp: Quantumania”, i cili i kishte shtyrë drejtuesit të zgjeronin hapësirën e tij në projekte të reja. Sipas disa raporteve, një zëvendësues i mundshëm, Damson Idris, madje është identifikuar tashmë.
Për të përdorur një metaforë të huazuar nga komiket, a janë akuzat për ngacmim në Hollywood si kryptoniti? Sipas asaj që ka ndodhur muajt e fundit, përgjigja duket se është po. Por, realiteti është shumë më kompleks. Industria e filmit (dhe më gjerë) ka qenë gjithmonë arena e mosmarrëveshjeve gjyqësore. Shpesh dëgjojmë histori sulmesh, dhune të të gjitha llojeve. Brenda dhe jashtë setit. Ne mendojmë për Bryan Singer, regjisorin e disa filmave të marrë nga bota e komikeve si Superman Returns dhe disa kapituj të X-Men, aktualisht duke u përballur me realizimin e një dokumentari, të cilin e ka prodhuar vetë për të treguar këndvështrimin e tij mbi akuzat për sulm seksual që e përfshiu atë.
Askush nuk e harron kalvarin e vuajtur nga Kevin Spacey, i shkarkuar nga Netflix dhe zëvendësuar në filmin e Ridley Scott, “All the Money in the World”. Ose ai nga Woody Allen. Pa harruar gjyqin e shpifjes që pa Johnny Depp dhe ish-bashkëshorten e tij Amber Heard të përballen me njëri-tjetrin, i zgjidhur me fitoren e të parit.
Një gjë është e sigurt, askush nuk është i domosdoshëm në Hollywood. Mund të promovoni lehtësisht një blockbuster me vlerë mbi dyqind milionë dollarë, pa llogaritur në aktorin kryesor (The Flash), ose të zëvendësoni një aktor në minutën e fundit.
Pasojat nuk janë të rëndësishme. Në të vërtetë, në mënyrë paradoksale, ndonjëherë skandali mund të ndihmojë suksesin në arkë. E ndoshta edhe rehabilitimi i personazhit (lënë mënjanë problemet gjyqësore). Le të bëhemi gati për hashtag-un e mundshëm #MillerforTheFlash2. Nuk do të ishte çudi. /La Stampa/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.