Industria e kinemasë në SHBA çel zyrtarisht sezonin e verës, me filma të mëdhenj në sallat e kinamave dhe tituj tejet interesantë për t’u ndjekur.
Por, pas nuk mund të lihet pas as ekrani i vogël, ku disa seriale bëjnë debutime të shumëpritura gjatë qershorit dhe të tjerë, rikthejnë hite në platformat e transmetimit.
Ja disa seriale, që duhet të shihen patjetër këtë fillim të sezonit veror.
Black Mirror
Pas një pauze katërvjeçare, Black Mirror rikthehet për sezonin e tij të gjashtë, duke mbërritur në një kohë kur frika rreth teknologjisë dhe inteligjencës artificiale ka të ngjarë t’i bëjë më aktuale se kurrë historitë distopike të serialit antologjik.
Netflix ka njoftuar titujt dhe yjet e pesë episodeve të këtij sezoni, të cilat përfshijnë Joan is Awful, një meta-përrallë për një grua të zakonshme të habitur kur pa se jeta e saj është përshtatur në një serial transmetimi dhe se ajo portretizohet nga Salma Hayek Pinault.
Personazhi i Aaron Paul zbret në një alternativë të vitit 1969 në Beyond the Sea.
Dhe Zazie Beetz luan në Mazey Day si një personazh i famshëm i trazuar, i ndjekur nga paparacët.
Hendeku midis sezoneve ishte pjesërisht për shkak të çështjeve të të drejtave dhe ndoshta sepse, siç tha krijuesi i serive Charlie Brooker në vitin 2020, gjatë periudhës më të keqe të pandemisë, “unë nuk e di se çfarë urie do të kishte për historitë për shoqëritë që shpërbëhen”.
Do të ishte e vërtetë për shpirtin e errët të Black Mirror nëse ai më në fund ka marrë më të keqen dhe ka hequr dorë nga pritja që gjërat të përmirësohen.
Vortex
Mund të jetë kleçka më e vjetër në historitë e udhëtimit në kohë: të shkosh në të kaluarën për ta ndryshuar atë.
Kjo ide merr një kthesë të teknologjisë së lartë në thrillerin fantastiko-shkencor Vortex, një hit i madh kur u publikua në Francë vitin e kaluar.
Ludovic (Tomer Sisley) është një kapiten policie në vitin 2025, kur realiteti virtual i lejon hetuesit të rishikojnë skenat e vjetra të krimit, një ide jo e largët në vetvete.
Por një defekt në VR i lejon Ludovikut të flasë me gruan e tij të ndjerë, e cila vdiq në të njëjtin vend 27 vjet më parë.
Si mund të mos përpiqet ta shpëtojë, edhe pse është rimartuar dhe ka një fëmijë me gruan e dytë?
Ndërsa luan me efektin flutur dhe romancën, disa pjesë të shfaqjes janë vendosur në hapësirën VR.
Kur seriali filloi në Francë, revista Premiere tha se megjithëse komploti është i pamundur, rezultati është “très efficace” – shumë efektiv.
The Idol
Seriali i fundit i krijuesit Sam Levinson (Euphoria), me Abel Tesfaye, i njohur në art si The Weeknd, në rolin e një menaxheri klubi dhe Lily-Rose Depp si një këngëtare pop e yshtur prej tij, ishte në lajme muaj para premierës së tij javën e kaluar në Festivali i Filmit në Cannes për të gjitha arsyet e gabuara.
Amy Seimetz u zëvendësua si regjisore pasi pjesa më e madhe e shfaqjes u xhirua, me Levinson që kreu rixhirimin.
Një artikull i Rolling Stone akuzoi serinë e rinovuar për animim drejt pornografisë së torturës, të cilën krijuesit e kundërshtuan.
Dhe kur më në fund u shfaqën dy episodet e para, reagimi i Cannes ishte i përzier në rastin më të mirë, me disa kritikë që e quajtën serialin më të zbutur nga sa pritej dhe shumë të hutuar nga toni i tij.
Rishikimi i Hollywood Reporter thoshte: Të bën të pyesësh veten nëse duke u përpjekur kaq shumw për të qenë transgresiv, bëhet regresiv.
Kritikët ranë dakord për një gjë, se ka shumë lakuriqësi dhe seks. Levinson po merr qasjen “asnjë publicitet s’është i keq”.
Në një konferencë për shtyp në Cannes, ai tha se kur gruaja e tij i lexoi artikullin e Rolling Stone, përgjigja e tij ishte: Unë mendoj se do të kemi shfaqjen më të madhe të verës.
Based on a True Story
Podkastet e vërteta të krimit janë aq të përhapura sa janë bërë objekt satire.
“Based on a True Story”, në rrjedhën e “Only Murders in the Building”, ndjek disa amatorë të mundimshëm, por jo domosdoshmërisht të gabuar, në podkast dhe zgjidhjen e vrasjeve.
Kaley Cuoco (The Flight Attendant) dhe Chris Messina (Air and The Mindy Project) luajnë një çift në Los Angeles, që presin fëmijën e tyre të parë.
Kur kalojnë rrugët me një person që besojnë se është vrasësi serial i quajtur Ëest Side Ripper, ata vendosin të zgjidhin problemet e tyre financiare duke rekrutuar të dyshuarin për të qenë pjesë e një podkasti që me siguri do të tërheqë interesin e publikut, ose kështu mendojnë ata.
Seriali ndërthur komedinë me një mister vrasjeje – a është i dyshuari i tyre vërtet vrasësi? – ndërsa çifti, i luajtur në mënyrë magjepsëse nga Cuoco dhe Messina, ndjekin ëndrrën e tyre, me rrezikun që shfaqet afër shtëpisë.
The Crowded Room
Tom Holland ende luan një adoleshent, por ai nuk është Spider-Man në këtë dramë psikologjike të vendosur në vitin 1979.
Personazhi i Holland, Danny Sullivan, është një nxënës i brishtë i shkollës së mesme (me një prerje flokësh shumë fatkeqe të viteve ’70) i cili arrestohet pasi përfshihet në disa të shtëna, dhe rezulton se është afër disa personave që janë zhdukur në mënyrë misterioze.
Duke u ndezur përpara dhe mbrapa, ne shohim të kaluarën dhe të tashmen e tij të torturuar, ndërsa ai lufton me njerkun abuziv.
Në mesin e kastit të fuqishëm, Amanda Seyfried (The Dropout, Mank) luan një psikologe që merr në pyetje Danny dhe Emmy Rossum (Shameless) luan nënën e tij.
Krijuar nga Akiva Goldsman, i cili fitoi një Oskar për skenarin e tij të “A Beautiful Mind”, seriali është frymëzuar lirshëm nga libri jo-fiction i vitit 1981 The Minds of Billy Milligan, rreth një burri me çrregullim të identitetit disociativ (që atëherë quhej çrregullim i shumëfishtë i personalitetit), por ai shmanget nga tregimi faktik në shumë mënyra, duke përfshirë disa pyetje të stilit të “Sixth Sense”, rreth asaj që është reale.
The Walking Dead: Dead City
Me sa duket ju nuk mund të mbani një zombie të ashpër, ose një trashëgimi të lulëzuar në hije.
Seriali origjinal Walking Dead mund të jetë zhdukur, por ky “spinoff” i fundit (me më shumë në rrugë e sipër) sjell dy personazhe të njohur.
Negani i reformuar (Jeffrey Dean Morgan) dhe Maggie me vullnet të fortë (Lauren Cohan) janë në Neë York, qyteti tani i pushtuar nga jo plotësisht të vdekurit dhe Manhattani është shkëputur nga kontinenti.
Negan dhe Maggie dikur ishin armiq vdekjeprurës; në fund të fundit, ai e vrau burrin e saj.
Por tani ata duhet të bashkohen në përpjekje për të shpëtuar dhe për të gjetur djalin e saj, i cili i është rrëmbyer.
Duke njoftuar serinë, Scott Gimple, krijuesi kryesor i përmbajtjes së Walking Dead Universe, siç quhet, tha se peizazhi i Manhattanit të shfaqjes do të ishte “një çmendinë kaotike, e bukur dhe e ndyrë e të vdekurve”.
Gjithashtu, Negan dhe Maggie janë në ekran shumicën e kohës. /BBC/
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.