Filma

Netflix do të investojë 2.5 miliardë dollarë në Korenë e Jugut

Për të prodhuar filma dhe seriale televizive të reja, gjithashtu në dritën e suksesit të “Squid Game”: do të shpenzojë 2.5 miliardë dollarë gjatë katër viteve të ardhshme

Të martën Netflix njoftoi një plan të madh investimi në prodhimet e Koresë së Jugut: gjatë katër viteve të ardhshme do të shpenzojë 2.5 miliardë dollarë (rreth 2.3 miliardë euro) për të bërë filma, seriale televizive dhe programe të reja në Korenë e Jugut. Plani u komunikua nga Ted Sarandos – bashkë-CEO i Netflix së bashku me Greg Peters – gjatë një takimi me presidentin e Koresë së Jugut, Yoon Suk-yeol. Të dy u takuan në Uashington D.C., SHBA, ku Yoon ndodhet për një vizitë shtetërore.

Sarandos tha se shuma që Netflix do të investojë në vitet e ardhshme është dyfishi i asaj të investuar nga kompania në Korenë e Jugut që nga viti 2016, pra që kur filloi të prodhojë përmbajtje në vend. Vitet e fundit, filmat dhe serialet televizive të Koresë së Jugut kanë pasur sukses të jashtëzakonshëm në të gjithë botën, jo vetëm në Netflix, dhe për këtë arsye kompania ka vendosur të rrisë shpenzimet për prodhimet e saj në Korenë e Jugut.

Rasti më i njohur është ai i serialit televiziv 2021 “Squid Game”, i cili tregon për një lojë distopike mbijetese në të cilën 456 konkurrentë duhet të kalojnë prova sadiste dhe të përgjakshme, deri në vrasjen e njëri-tjetrit, për të fituar një çmim në para.

Squid Game i kishte kushtuar Netflix-it relativisht pak, pak më shumë se 20 milionë dollarë dhe u bë seriali më i ndjekur ndonjëherë në shërbimin e transmetimit brenda disa ditësh nga publikimi. Një sezon i dytë është tani në prodhim, i cili duhet të dalë në fund të 2023 dhe në fillim të 2024.

Ashtu si me “Squid Game”, një nga faktorët që e bën më tërheqëse për kompanitë e prodhimit të investojnë në Korenë e Jugut është se industria audiovizive e Koresë së Jugut shpesh mund të prodhojë shumë më lirë dhe më shpejt se në Shtetet e Bashkuara dhe në pjesën më të madhe të Europës.

Sado i papritur, suksesi i “Squid Game” përshtatet në një kontekst të popullaritetit të madh për të gjithë industrinë kulturore të Koresë së Jugut: nga kinemaja (ku fitorja e ‘Parasite’ për filmin më të mirë në Oscar 2020 ishte një nga shembujt më të dukshëm), te muzika (në të cilën prej vitesh zhanri k-pop është kthyer në një nga fenomenet më të suksesshme në botë).

Në rastin e Netflix, përveç “Squid Game”, ndër produktet që kanë fituar popullaritet më të madh vitet e fundit janë disa seriale televizive si “Hellbound” dhe “The Glory”, dhe reality show “Physical: 100”.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë