Ekspozite

Zambakët e ujit të Claude Monet u shitën në ankand për 70 milionë dollarë

Një pikturë nga seria e Zambakëve të Ujit të piktorit francez, Claude Monet u shit në ankand në Sotheby në Neë York për 70 milion dollarë, çmimi më i lartë i katalogut i paguar ndonjëherë për një vepër të artit modern impresionist. Është një nga veprat më ikonike të piktorit francez, i cili vdiq në vitin 1926, autor i pikturave të famshme me zambakë uji në qendër. Në mbrëmjen e Nju Jorkut, çmimi fillestar ishte po ashtu i lartë, rreth 40 milionë dollarë, por rezultati i ankandit solli çmimin e shitjes së pjesës deri në mbi 70 milionë.

“Le Bassin aux Nymphéas” u ndërtua në vitet e fundit të Luftës së Madhe, në periudhën dyvjeçare midis 1917 dhe 1919 nga mjeshtri impresionist. Puna u krijua për serinë e pikturave të Monet që përshkruan pellgun e zambakut të tij në Giverny, të ashtuquajturat “Grandes Décorations”. Shumë nga ato piktura tani ruhen në muzetë më prestigjiozë në botë, nga Parisi në New York.

Vepra e Monet ishte shfaqur për herë të fundit në ankand në maj 2004, kur u shit për 16.8 milionë dollarë në Sotheby's në New York. Ndër pronarët e kaluar përfshijnë producentin e famshëm të Hollivudit dhe Broadway Ray Stark. Rekordi absolut për Monet u vendos nga një shitje për 110 milionë dollarë në vitin 2019 gjithashtu në Sotheby's në New York.

Claude Monet ishte një piktor francez, një themelues i pikturës impresioniste franceze dhe praktikuesi më i rëndësishëm dhe më pjellor i filozofisë së lëvizjes për të shprehur perceptimet e dikujt para natyrës, sidomos për pikturën e peizazhit “en plein aire”.

Termi “Impresionizëm” rrjedh nga titulli i pikturës së tij: ‘Impression, soleil levant’, e cila u shfaq në vitin 1874 në ekspozitën e parë të pavarur të hapur nga Monet dhe bashkëpunëtorët e tij.

Ambicia e Monet-it për të dokumentuar fshatrat franceze e shpuri atë për të adoptuar një metodë për të pikturuar të njëjtën skenë shumë herë në mënyrë që të kapte ndryshimin e dritës dhe kalimin e stinëve. Nga viti 1883, Monet jetonte në Giverny (Francë) ku bleu një shtëpi dhe pronë dhe filloi një projekt të gjerë të peizazhit, i cili përfshinte pellgje zambakësh që do të bëheshin subjekt i veprave të tij më të njohura. Në vitin 1899 ai filloi të pikturojë zambakët e ujit, së pari në pikëpamjet e pingulta me një urë japoneze si një tipar qendror dhe më vonë në serinë e pikturave në shkallë të gjerë që do ta zinte vazhdimisht për 20 vitet e ardhshme të jetës së tij.


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë