Ushqim

Urthi, cilat ushqime ju bëjnë mirë dhe cilat jo

Njerëzit po vuajnë gjithnjë e më shumë nga aciditeti i lartë në stomak ose urthi. Ai është një çrregullim tretës që prek stomakun dhe ezofagun. Ndjesia e djegies është e dhimbshme dhe e parehatshme. Kjo sëmundje shoqërohet nga simptoma të tjera që përfshijnë fryrjen, të vjellat, të përzierat, lemza, rënie në peshë, kollë e thatë dhe tharje e fytit.
Urthi kërkon një disiplinë të fortë në regjimin ushqimor. Disa ushqime e nxisin atë dhe disa të tjera i zbusin simptomat.
Nëse vuani nga urthi atëherë duhet të shmangni domatet, djathin, kafenë, qumështin, të skuqurat, agrumet, çokollatën, ushqimet pikante, pijet e gazuara dhe sheqerin e rafinuar. Lajmi i mirë është se disa ushqime të caktuara zbusin simptomat e urthit dhe janë ideale për shëndetin tuaj.
Selinoja
Kjo barishte arrin të neutralizojë aciditetin në stomak. Ajo është e pasur me proteina dhe antioksidantë që mbrojnë shtresat e stomakut dhe ulin rrezikun e ulçerës në këtë organ. Mund ta konsumoni në sallata ose lëng bashkë me mollë.
Tërshëra
Ushqimet e pasura me fibër ulin rrezikun e simptomave të aciditetit të stomakut. Këto ushqime, siç është tërshëra dhe drithërat e plota duhen konsumuar rregullisht për të parandaluar urthin.
Xhenxhefili
Ky zhardhok është i pasur me substanca që luftojnë inflamacionin dhe fuqizojnë imunitetin. Xhenxhefili ul prodhimtarinë e aciditetit në stomak. Xhenxhefilin mund ta konsumoni si çaj ose ta përfshini në gatime.
Shafrani
Kjo erëz është plot me antioksidantë aktivë që luftojnë kancerin dhe bakteret. Studimet kanë konfirmuar se këto antioksidantë luftojnë dhe parandalojnë inflamacionin në ezofag. Shafranin e gjeni në supermarkete.
Salmoni
Salmoni është një burim i shkëlqyer i astaksanthinës. Ky antioksidant, bashkë me të tjerët munden të pakësojnë ndjeshëm simptomat e urthit. Salmoni shkatërron bakteret që shkaktojnë ulçerën në stomak. Salmoni i egër në veçanti përmban pak yndyrë dhe rekomandohet të konsumohet rregullisht nga njerëzit që vuajnë nga urthi. /agroweb

Më Shumë