Testimi për Covid-19 para një fluturimi mund të zvogëlojë shumë numrin e udhëtarëve të infektuar sipas një studim i ri. Hulumtuesit nga Klinika Mayo, Departamenti i Shëndetit Publik në Gjeorgji panë strategji të ndryshme testimi për udhëtarët nga ajri. Ata zbuluan se kryerja e një teti PCR deri në 72 orë para fluturimit ul numrin e personave të infektuar në rreth 0.05 për qind. Kjo është e barabartë me rreth një në çdo 2.000 njerëz që testojnë pozitivisht për virusin. Ekipi thotë se gjetjet tregojnë se programet e testimit para fluturimit mund të ndihmojnë në uljen dramatike të rrezikut të infeksioneve dhe mund të çojnë në fluturime më të sigurta. Të dhënat u ekzaminuan për 9,853 njerëz që udhëtonin nga Aeroporti Ndërkombëtar Hartsfield-Jackson Atlanta në Atlanta dhe nga Aeroporti Ndërkombëtar John F Kennedy në New York City në Romë ose Itali. Kishte pesë opsione të ndryshme testimi:
-72 orë test molekular para fluturimit dhe një test molekular në aeroport;
-72 orë test molekular para fluturimit dhe një test antigjeni në aeroport;
-testi i antigjenit vetëm në aeroport;
-test molekular vetëm në aeroport; ose asnjë testim.
Nga gati 10.000 pasagjerë që morën pjesë në studim, ishin 0.04 për qind të cilët rezultuan pozitivë si nga testi molekular ashtu edhe nga antigjeni i shpejtë dhe nuk u lejuan të fluturonin. Nuk pati teste antigjene të shpejta pozitive false. Kjo do të thotë se vetëm një në rreth 2,000 njerëz që fluturojnë ka të ngjarë të jetë i infektuar me COVID-19.
"Ky është një numër mjaft i ulët," tha autori kryesor Aaron J Tande, një specialist i sëmundjeve infektive në Klinikën Mayo.
Burimi:Daliy Mail/Përshtati:Gazeta “Si”
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.