Ndërtimi i rrugës Tiranë-Elbasan ka zgjatur shumë, përtej afateve kohore dhe ka kërkuar para shtesë, përtej kontratës duke u shenjuar si një tjetër dështim i radhës, ndaj çdo premtim i ri për kohën se kur ajo do të përfundojë, i mban shqiptarët indiferentë dhe mosbesues. Megjithatë qeveria e ka të qartë se kurdo që kjo të ndodhë pas përfundimit, qytetarët duhet të paguajnë për të udhëtuar nëpër këtë rrugë njësoj si në rrugën Durrës-Kukës, sepse kështu tha të martën Ministri i Infrastrukturës.
Dhe kur qeveria do të llogarisë se sa do të duhet të jetë çmimi i biletës (toolls), do të duhet të përfshijë si kosto të paktën edhe paratë e shpenzuara për ndërtimin e saj. Sa më i madh shpenzimi dhe koha e kryerjes së investimit, aq më të mëdha do të jenë kostot që rrjedhin prej saj e aq më i shtrenjtë çmimi i biletës.
Edhe tek Rruga e Kombit, Durrës-Kukës, kur pak ditë më parë u rivendos trau u pagesës, sipas qeverisë e cila shpërndan edhe reklamën e koncesionarit si alibi, çmimi i lartë u diktua për të paktën dy arsye: sepse do të investohet që rruga të përfundojë dhe që të rritet siguria rrugore.
Edhe ndërtimi i rrugës Tiranë-Elbasan, një nga akset më të rëndësishme ekonomike e strategjike të vendit, ka të njëjtën histori të trishtë dhe mjaft të dyshimtë për abuzime me paratë publike dhe me shkelje flagrante të afateve (lexo në “Vrima e zezë e tunelit Tiranë-Elbasan).
Rruga nisi në prill të vitit 2011 dhe pas 7 vitesh ende nuk ka përfunduar, megjithëse është vetëm 26 kilometra. Fondi fillestar ishte 312 milionë dollarë, por deri tani fatura është rritur me 44 për qind dhe rruga nuk ka përfunduar. E ndoshta mund të kërkojë sërish financime.
Lexo më shumë: