Ushqim

Dreka dhe darka gjatë festave, truket e vogla për të mos u rënduar shumë

Sezoni i festave nuk është koha e duhur e vitit për të mbajtur dietë. Ushqimi i mirë dhe shoqëria e gëzuar janë vetëm një nga karakteristikat që i bëjnë Krishtlindjet kaq të ëmbla, së bashku me kujtimet e fëmijërisë dhe atmosferën e gëzuar, të shoqëruar nga shumë gjëra të mira që gjithmonë na bien në sy. Pra, pa u ndier në faj le të kënaqemi me njëfarë kënaqësie ushqimore. Gjatë kësaj periudhe ekzistojnë edhe disa truke të vogla që na lejojnë të përmbajmë ekuilibrin e kalorive. Thjesht ndiqni rregullat e të ngrënit të shëndetshëm, bëni pak lëvizje dhe planifikoni ushqimin.

Luani paraprakisht – Ngjarja kryesore e maratonës së ushqimit është ende disa ditë larg, kështu që ne ende mund të bëjmë diçka. Dietat e minutës së fundit ose, edhe më keq, të kalosh vaktet, është e kotë: përkundrazi ne kufizojmë sa më shumë që të jetë e mundur marrjen e kalorive “boshe”, d.m.th ato që vijnë nga ushqime pa vlera ushqyese, të tilla si alkooli dhe ëmbëlsirat. Në çdo rast, pas një vakti me bollëk, përpiqemi ta rikuperojmë me një tjetër, duke kontrolluar sasitë e ushqimeve me niseshte dhe duke favorizuar ushqime të lehta, veçanërisht perime të papërpunuara ose të gatuara.

Kufizohemi para festave – Të paktën në ditët para festave, ne përpiqemi të përmbajmë veten edhe nëse dyqanet na tundojnë. Është një gjë të merresh me katër ose pesë vakte siç janë dreka dhe darka të rëndësishme, një tjetër është të kënaqësh në pesëmbëdhjetë ditë vakte falas, duke filluar me panettonin për mëngjes dhe duke vazhduar deri në mbrëmje. Nëse nuk jemi të kujdesshëm, jo vetëm që stomaku do të na ndëshkojë rëndë, por edhe shëndeti ynë do të vuajë.

Para dhe pas darkës – Moderimi është i domosdoshëm. Dreka duhet të jetë e kursyeshme: ideale është një supë e thjeshtë perimesh ose një sallatë e këndshme e lehtë, ose një djathë me pak yndyrë. Le të kujtojmë të pimë shumë ujë dhe të kufizojmë verën në kohën e dollive. E njëjta vlen edhe për ditën pas një maratone ushqimore: stomaku ka të drejtë për pak pushim dhe ushqim të lehtë. Prandaj shmangim ekstravaganca të tjera. Por mos harroni se është po aq e gabuar të mos hani fare: nuk shërben për të disponuar peshë dhe mund të ndikojë negativisht në ekuilibrin e metabolizmit, duke na bërë që të grumbullojmë më shumë yndyrë.

Lëvizim sa më shumë të jetë e mundur – Aktiviteti fizik është aleati ynë më i mirë. Edhe nëse ndihemi të lodhur dhe pa fuqi le të mos kënaqemi me dembelizmin. A është e mbyllur palestra? Le të bëjmë një shëtitje të gjatë të shpejtë. Duke ecur me një shpejtësi prej 6 kilometrash në orë, në rreth gjashtëdhjetë minuta arrijmë të djegim rreth 350 kalori. E njëjta kohë kushtuar çiklizmit na bën të djegim varësisht nga shpejtësia, nga 300 në 500 kalori. Nëse, nga ana tjetër, ne jemi me pushime në mal, sporti do të jetë shoku ynë më i mirë: nëpërmjet një dite në ski, në dëborë ose duke ecur në dëborë do të digjet gjithçka që kemi gëlltitur.

Tavolina e festave – Kur jemi ulur në tryezë për darkë, mund të vendosim disa masa paraprake, duke kontrolluar madhësinë e tyre; nëse darka është një “shuplakë”, ne marrim një pjatë, e mbushim atë me atë që na tërheq më së shumti, pa na shërbyer dy ose tri herë. Kujtoni se frutat e thata janë shumë kalorike dhe duhet të konsumohen në sasi të vogla dhe e njëjta gjë është e vërtetë edhe për hurmat dhe fiqtë e tharë: edhe këtu, një ose dy fruta janë të bukura, por jo më shumë.

Kujdes në avancë – Zakonisht, gatuajmë shumë më tepër për dreka festive sesa mund të hani. Mbarimi i mbetjeve është i mirë dhe i duhur, si dhe disponimi i stoqeve të ëmbëlsirave dhe shijshme që kemi në qilar, por kjo zgjat shumë maratonën tonë të ushqimit. Le ta mbajmë në mend këtë dhe të shqyrtojmë mundësinë e dhënies së tepërt të atyre që janë më pak me fat. Përndryshe, ne ndajmë me miqtë ose, gjatë kthimit në zyrë, me kolegë, duke krijuar një takim festiv të fundit. Dhe, në fund të fundit, ne pranojmë me një buzëqeshje disa javë në një dietë: dy ose tre kilogramët e grumbulluar do të duhet të hidhen menjëherë pas festave.


Copyright © Gazeta “Si”



Më Shumë