Para

Burger King në Paris tani pranon pagesa me kriptomonedha

Rrjeti ndërkombëtar i ushqimeve fast-food, Burger King ka treguar se pikat e firmës në Paris do të pranojnë tani, pagesa me kriptomonedha. Makineritë e pagesave janë lidhur me një shërbim të pagesës në kripto me Alchemy Pay dhe Binance Pay.

Së bashku me Binance Pay dhe Alchemy Pay, Instpower, shërbimi kryesor i tarifimit me anë të cilës bëhen këto pagesa, tani pranon edhe kriptovaluta si Bitcoin, nga klientët e saj në mbi 14.000 faqe në të gjithë globin, sipas një njoftimi për shtyp të Alchemy Pay më 27 mars.

Lajmet më të fundit të Parisian Burger King janë një moment historik si për gjigantin global të ushqimit të shpejtë ashtu edhe për përdorimin e gjerë të kriptomonedhave si një mjet pagese për mallra dhe shërbime.

Shefi i distributorit europian përgjegjës për vendosjen e makinerive Instpower, Yann Phu i Flash Development, është shumë i lumtur që produktet e kompanisë së tij janë tani të disponueshme në Paris:

“Ky bashkëpunim me Burger King në Paris na ka çuar në një nivel tjetër me operacionet tona në Europë. Makineritë e Instpoëer do t'u mundësojnë klientëve të fuqizojnë pajisjet e tyre ndërsa janë në lëvizje."

CEO shtoi se “Në Azi, këto përdoren gjerësisht, por në Europë, tregu sapo ka filluar t'i përqafojë ato. Duke pasur Alchemy Pay që i ndihmon përdoruesit të paguajnë me kripto nëpërmjet Binance Pay, ne po sjellim opsionet më të avancuara të pagesës për evropianët.”

Opsioni i pagesës pa kufi

Për shkak të natyrës së tij pa kufij, kripto është një opsion i përshtatshëm pagese për bankat e përbashkëta të energjisë Instpoëer, të cilat udhëtarët i përdorin shpesh për të karikuar pajisjet e tyre ndërsa janë në rrugë.

Për të lehtësuar pranimin e pagesave të kriptomonedhave si nga tullat e llaçi ashtu edhe nga vitrinat virtuale, Alchemy Pay prezantoi zgjidhjen e parë hibride të pranimit të pagesave nga tregtarët në 2019. Pothuajse dy milionë biznese në shtatëdhjetë ose më shumë vende morën pjesë në sistemin e pranimit të pagesave fiat-kripto në 2021.

Veçanërisht, vitin e kaluar gjigantët e industrisë ushqimore KFC, Taco Bell dhe Pizza Hut depozituan NFT dhe marka tregtare metaverse në mars, duke ndjekur hapat e vendimit të konkurrentit të zinxhirit të ushqimit të shpejtë McDonald's për të eksploruar metaverset./Finbold


Copyright © Gazeta “Si”


Më Shumë