Nga Gazeta Si – Vlera e Ferrarit arrin 6.4 miliardë dollarë ndërsa vlera mesatare e ekipeve të F1 rritet me 48% në 3.4 miliardë dollarë.
Mercedes dhe McLaren plotësojnë treshen e parë, ndërsa mungesa e ekipeve në F1 nxit rritje të shpejtë në vitin 2025.
Ferrari është renditur sërish si ekipi më i vlefshëm në Formula 1, sipas vlerësimeve më të fundit të Sportico, me ekipin italian që vlerësohet në 6.4 miliardë dollarë.
Ferrari kryeson para Mercedes (5.88 miliardë dollarë) dhe McLaren (4.73 miliardë dollarë), ndërsa vlera mesatare e një ekipi të Formula 1 ka arritur 3.42 miliardë dollarë.
Një rritje prej 48% krahasuar me vitin 2024 dhe më shumë se dyfishi i vlerës së mesme para dy vitesh.
Red Bull vlerësohet në 4.32 miliardë dollarë, por ka rënë pas rivalëve.
McLaren i ka tejkaluar, me vlerën e tyre të vlerësuar që është rritur me 203% në dy vite – rritja më e madhe në grilë.
Në krahasim, vlera e Red Bull është rritur me 79% në të njëjtën periudhë.
Duke plotësuar pesëshen e parë është Aston Martin me 3 miliardë dollarë.
Pronari i ekipit, Lawrence Stroll, ka qenë aktiv në kërkimin e investimeve për ekipin me bazë në Silverstone, duke sjellë firma si “Arctos Partners” dhe “HPS Investment Partners”.
Williams, Alpine dhe Racing Bulls vlerësohen në 2.14 miliardë, 2.08 miliardë dhe 2.05 miliardë dollarë, përkatësisht.
Vetëm tre ekipe ishin vlerësuar mbi 2 miliardë dollarë nga Sportico në vitin 2023, duke theksuar rritjen e jashtëzakonshme të sportit.
Ka pasur gjithashtu raportime se Racing Bulls ka refuzuar një ofertë blerjeje rreth 2 miliardë dollarë më herët këtë vit.
Në prag të riemërtimit të tyre të plotë në Audi në vitin 2026, Sauber vlerësohen në 1.88 miliardë dollarë, pas sigurimit të një investimi minoritar nga “Qatar Investment Authority”.
Haas ka renditjen më të dobët me 1.68 miliardë dollarë, por kjo shifër do t’i kishte vendosur ata në vendin e 4-rt në vitin 2023 – një tregues i rritjes së jashtëzakonshme të vlerës mesatare të ekipeve.
Sipas “Sportico”, vetëm NFL dhe NBA kanë një vlerë mesatare të ekipeve më të lartë se Formula 1, me përkatësisht 7.13 miliardë dhe 5.51 miliardë dollarë.
Me 10 skuadra në garën aktuale dhe një të 11 që i bashkohet sezonin e ardhshëm nën markën Cadillac, hapësira për zgjerim është e kufizuar.
Cadillac pagoi një tarifë “antidilutuese” prej 450 milionë dollarësh vetëm për të hyrë në kompeticion.
Ndërsa Marrëveshja aktuale e “Concorde” lejon deri në 12 ekipe, gjasat që kjo të ndodhë mbeten të vogla – presidenti dhe CEO i Formula 1, Stefano Domenicali, ka theksuar vazhdimisht se nuk ka hapësirë për një ekip tjetër.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.
.png)



