Gazeta Si - Komisioni Evropian ka gjobitur “Meta”-n, kompaninë që përfshin Instagram, Facebook dhe WhatsApp, me rreth 800 milionë euro (798 mln) për shkelje të rregullave evropiane të konkurrencës.
Problemi ka të bëjë me “Facebook Marketplace”, pra shërbimin përmes të cilit përdoruesit mund të shesin dhe blejnë online: sipas komisionerëve, fakti që ky është i integruar në Facebook, krijon një kusht konkurrence të pandershme për kompanitë e tjera që ofrojnë të njëjtin shërbim dhe që duan të reklamojnë në rrjetet sociale të “Meta”-s. Kompania hodhi poshtë gjetjet e Komisionit dhe tha se do të apelonte.
Sipas autoriteteve europiane, kompania favorizoi reklamat e Marketplace-it të saj në “Feed” mbi ato të palëve të treta, duke abuzuar me pozitën e saj dominuese në sektorin e reklamave në rrjetet sociale dhe në veçanti duke shkelur nenin 102 të TFEU, traktatin për funksionimin e 'Bashkimi Evropian i cili thotë: “Shfrytëzimi abuziv nga një ose më shumë ndërmarrje i një pozicioni dominues në tregun e brendshëm ose në një pjesë të konsiderueshme të tij, është i papajtueshëm me tregun e brendshëm dhe i ndaluar në masën që mund të jetë i dëmshëm për tregtinë ndërmjet Shteteve Anëtare”.
Hetimi i Komisionit Evropian fillon në qershor 2021 dhe nuk ka të bëjë me pozicionin dominues në një treg të caktuar, por me praktikat e padrejta që janë zbatuar duke shfrytëzuar atë pozicion dominues.
Pika e nënvizuar nga Komisioni i BE-së, është se kushdo që është regjistruar në Facebook - në rastin e BE-së ka mbi 260 milionë - në mënyrë të pashmangshme do të kalojë nga reklamat e “Marketplace”, ndërsa lëviz nëpër muret e tyre.
Ndërsa ofruesit e reklamave të palëve të treta nuk kanë të njëjtin trajtim. Prandaj kjo do të thotë që kompania shfrytëzon pozicionin e saj për të përfituar shërbimet e veta, gjë që nuk lejohet nga rregulloret evropiane.
Jo vetëm kaq: “Meta” është gjithashtu në gjendje të shfrytëzojë të dhënat për reklamat e reklamuesve të tjerë në avantazhin e saj dhe në avantazhin e tregut të saj, duke pasur një vizion total për të, pasi menaxhon vetë platformën në të cilën shpërndahet reklama.
Krahas gjobës - shuma e së cilës merrej parasysh kohëzgjatja dhe serioziteti i shkeljes - Komisioni i BE-së i kërkoi “Meta”-s ndalimin e kësaj praktike.
Copyright © Gazeta “Si”
Të gjitha të drejtat e këtij materiali janë pronë ekskluzive dhe e patjetërsueshme e Gazetës “Si”, sipas Ligjit Nr.35/2016 “Për të drejtat e autorit dhe të drejtat e tjera të lidhura me to”. Ndalohet kategorikisht kopjimi, publikimi, shpërndarja, tjetërsimi etj, pa autorizimin e Gazetës “Si”, në të kundërt çdo shkelës do mbajë përgjegjësi sipas nenit 179 të Ligjit 35/2016.